AgroInvest – Mezelurile „De la Jupânu” condimentate cu ERP, SFA și BI de la Transart

Logo AgroInvest

Agro-Invest Prod din Bistrița, cel mai important grup de companii din industria cărnii din regiune, producătorul mezelurilor comercializate sub brand-ul ”De la Jupânu”, a implementat suita de soluții software pentru business management furnizată de Transart. Aceasta include:

  • B-ORG ERP pentru gestiune stocuri, producție, trasabilitate, salarizare și integrare de procese;
  • HERMES, liderul pieței SFA din România, aplicația fiind utilizată pentru automatizarea activității agenților de vânzări;
  • BI Adviser – componenta de Business Intelligence, integrată nativ cu ERP-ul, care are rolul de a facilita realizarea analizelor de business și monitorizarea indicatorilor cheie ai afacerii (KPI) prin utilizarea tablourilor de bord (dashboards) personalizate în funcție de nevoi și date.

Hotărârea și necesitatea de a achiziționa aplicația Transart a apărut ca urmare a dezvoltării și diversificării grupului Agro-Invest, a concurenței ridicate din industria cărnii, dar și pe fondul creșterii gradului de nemulțumire față de suportul oferit pentru aplicația folosită anterior.“În luarea deciziei de achiziție a ERP-ului furnizat de Transart au contat funcționalitățile oferite pe partea de gestiune, flexibilitatea pe partea de negociere – în special posibilitatea de a eșalona costurile de achiziție pe o perioadă mai lungă de timp – și încrederea în capacitatea Transart de a ne livra soluția dorită, împreună cu suportul tehnic aferent atât direct, cât și prin partenerul local – PIM Corporation.” a declarat D-na Oana MARE, Director Financiar Combis SA / Agro-Invest Prod SRL Bistrița 

Beneficii oferite de B-ORG ERP

  • generarea de rapoarte operative de core-business cum ar fi: profitabilitate, stocuri, loturi, date expirare, totul în timp real;
  • reducerea duratei de realizare a documentelor precum: avize, încasări, rapoarte de producție, documente de inventariere etc.;
  • control mai eficient al stocurilor de materii prime și al producției rezultate – cu impact pozitiv asupra angajaților care simt că sunt mai strict controlați, prin urmare lucrează mai corect și mai responsabil
  • monitorizarea trasabilității pe fluxul de aprovizionare-producție-livrare;
  • generarea informațiilor în timp real despre costurile de producție, facilitând astfel stabilirea politicii de preț care să asigure profitabilitatea la nivel de produs; (Notă: deoarece materia primă își schimbă foarte des prețul, înaintea implementării B-ORG ERP au existat situații când un anumit produs a fost vândut în pierdere, la un preț care nu acoperea costul de producție);
  • eficientizarea aprovizionării cu materie primă, prin previzionarea necesarului în baza comenzilor înregistrate în sistem.

Pe durata implementării, am apreciat promptitudinea cu care ni s-a răspuns: am avut destul de multe particularități de rezolvat, probleme care au necesitat un tratament personalizat. Nu a fost o implementare ușoara. A fost o muncă grea care a presupus un efort destul de important atât pentru noi, cât și pentru Transart. S-au asimilat multe informații și apreciez că s-a muncit mult pentru noi … pe scurt, am simțit că suntem importanți!” a mai declarat D-na Oana MARE.

Beneficii oferite de HERMES

  • reducerea timpului de livrare a comenzilor către clientul final cu peste 50%;
  • preluarea comenzilor în funcție de diferite unități de împachetare – cum ar fi caserolele – și generarea automată a cantității de facturat, în kilograme;
  • eliminarea greșelilor rezultate în urma preluării comenzilor din teren;
  • monitorizare și control mult îmbunătățit asupra activității zilnice realizate de agenții din teren și o motivare mai bună a acestora pentru îndeplinirea target-ului

În primul rând mi-a plăcut partea de gestiune din ERP-ul Transart. Faptul că știm foarte exact ce stocuri avem, că putem analiza oricând, orice. Dacă ar fi să sintetizez cele mai importante beneficii obținute, acesta sunt: accesul în timp real la orice situație pe care o doresc și scurtarea timpului de soluționare a problemelor interne care necesită astfel de informații.” a concluzionat D-na Oana MARE.

Despre grupul Agro Invest

Grupul de firme Agro-Invest Prod, Combis, Hotel Coroana de Aur, Coroana Tourism Company este compus dintr-un abator mixt bovine, ovine, porcine, o fabrică de procesare carne, un lanț de magazine specializate cu distribuție proprie și trei hoteluri. Combis deține astăzi una din cele mai moderne Fabrici de Procesare Carne din țară, construită la standarde europene având o capacitate de producție de 14t/zi. Combis are în prezent peste 100 de angajați din care 75% în spațiile de producție, 25% in comerț. Pentru clienții unității pe plan local și regional, distribuția este de tipul presales, folosindu-se agenți specializați pentru activitatea de vânzare și alții pentru activitățile de distribuție. Desfacerea produselor se face și prin lanțul propriu de magazine, îmbinând perfect ospitalitatea magazinelor din apropiere cu diversitatea sortimentelor de produse a unui supermarket. Produsele se livrează în stare proaspăta, ambalate clasic, în vid sau în atmosferă controlată. Produsele se comercializează sub două branduri De la Jupânu și Bistricior. Planurile pe termen mediu și lung vizează transformarea companiei dintr-un furnizor regional într-un furnizor cu acoperire națională.

Suntem la un click distanță

Interesat să valorifici aceste instrumente în compania ta?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din reprezentanții Transart.

Câmpurile marcate cu “*” sunt obligatorii
Sediu

Cluj-Napoca, 400495
Calea Turzii, Nr. 241C
Jud. Cluj, Romania
Tel: +40 264 440 500

Vezi și alți Clienți mulțumiți ai Transart

Acest site folosește cookies pentru îmbunătățirea experienței de navigare și publicitate. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.