Sistem ERP integrat pentru control, stabilitate și exactitate în business

B-Org ERP este fundația sigură pentru digitalizarea cu succes a sute de afaceri importante din România

Câteva dintre companiile care utilizează cu succes sistemul ERP integrat de la Transart

Amigo & Intercost ERP Salarizare
M.Tabac ERP
Simultan
Salarizare Adimag materiale de constructii
Pro soft erp salarizare
logo-damila-erp
Farel ERP
Coral Impex erp
europan salarizare
eternal beauty erp salarizare
erp maravaet salarizare
erp salarizare geraico
star lubricants erp cluj salariazare
Gerola
hendi erp salarizare
Seda Invest CRM vanzari
Dynamic Selling group erp salarizare
Archimina ERP
PC Coolers ERP
Techno Pro ERP
Gebo Tools ERP
AREON ERP
Magdolna ERP
Raitar ERP

Testimoniale VIDEO

Sistem ERP Transart

Levente Kapolnai, Responsabil IT, Wooden Technic Prodimpex
“Firma Wooden Technic Prodimpex se bazează mai mult de 99% pe programele Transart”

Mihai Sălăjean – Administrator, Knox Group
“Mă bucur că am avut ideea de la început să defilăm cu o firmă care astăzi e puternică.”

Soft ERP implementat în mai multe verticale

Cu ajutorul programului ERP dezvoltat de Transart în ultimii 24 de ani, te bucuri de automatizări și funcționalități avansate indiferent de industria din care faci parte

FMCG

Carne

Cosmetice

Echipamente Medicale

Echipamente HORECA

Farma

Piese auto

Birotică / Papetărie

Materiale de construcții

Materiale instalații

Scule și unelte

Pâine / Vin

Aditivi alimentari

Lactate

Tutun

Veterinare

Alimente și Băuturi

Bere, Vin, Băuturi spirtoase

IT - Electrocasnice

Mobilă

Echipamente industriale

Industria Textilă

Servicii

Alte industrii

Aplicația B-Org ERP este adaptabilă pentru orice caracteristici are business-ului tău

Distribuție Pre-Sales
și Van-Sales

Companie cu mai multe
gestiuni si puncte de lucru

Depozite

Magazin fizic

Showroom-uri

Magazin online

Marketplace-uri

Dropshipping

Gestiune stocuri
structură holding

Producție

Folosește un sistem ERP modular
pregătit pentru creșterea afacerii tale

Adaugă orice modul ai nevoie, atunci ai nevoie

Contabilitate

Mijloace fixe

Salarizare

Comenzi

Aprovizionare

Stocuri

Vânzări

Încasări plăți

Servicii

Producție

Centre de cost

Conectori / EDI

Sincronizezi ușor sistemul B-Org ERP cu orice
altă soluție software pentru digitalizarea afacerii

Am dezvoltat un întreg ecosistem de aplicații care se integrează nativ cu programul ERP pentru a te ajuta cu soluții, pe măsură ce business-ul tău se dezvoltă

WMS pentru depozit

Rapoarte BI

Sales Force Automation

Magazine online B2C

Platforme B2B

CRM

DSiM

EDI

Retail POS

TMS

B-Org ERP = sistemul care te ajută
să știi TOTUL despre stocurile tale

Ai găsit soluția pentru exactitate în gestionarea stocurilor din mai multe puncte de lucru sau gestiuni diferite

Gestionează ca la carte stocurile, retururile și ambalajele atunci când faci distribuție de orice fel

Ce spun clienți despre B-Org ERP?

Pur și simplu scanezi codurile de bare ale produselor, iar numărătoarea lor se realizează automat. Iar dacă nu ai timp sau nu vrei să faci un inventar total, atunci poți alege realizarea unor inventare parțiale pe diferite zone din magazin sau depozit.

inventory

Recepții

Stocare

Picking

Verificare comenzi

Ieșiri

Inventariere rapidă

Harta depozitului

Cântărire produse

Semnalizare lipsă stoc

Management scăzăminte

Vânzare showroom

Verificare stocuri

Verificare prețuri

Scanare coduri de bare

Imprimare etichete

Imprimare coduri de bare

Produse cu dată de expirare

Produse cu serii de lot

Produse cu serial number

Unități de măsură alternative

Transferuri între locații

Transferuri între gestiuni

Retururi și stornări

Producție

Sales Force Automation sincronizat cu sistemul ERP

Dacă te ocupi de distribuție Pre-Sales sau Van-Sales, integrarea B-ORG ERP cu HERMES SFA îți aduce un set complet de funcționalități performante pentru creșterea vânzărilor precum:

Promoții creative pentru creșterea comenzii medii pe client​

Discount-uri flexibile pentru loializarea clienților​

Înregistrare comenzi off-line, pentru a nu pierde nicio comandă​

Management flexibil al condițiilor excepționale de vânzare

Sincronizare transmitere comenzi direct în ERP

Stocuri, prețuri, discount-uri, politici comerciale, toate actualizate în timp real pe tableta agenților​

Cataloage care să susțină acțiunea promoțională curentă​

Prezentări interactive disponibile pe teren​

Sistem erp integrat cu Sales Force Automation

Elemente pentru creșterea vânzărilor prin Up-Sell și Cross-Sell

Propuneri de comandă bazate de istoricul clientului​

Targete cantitative, valorice și pe client pentru agenți​

Rapoarte grafice sau tabelare cu targetele agenților​

Topuri de vânzări care motivează agenții​

Politici comerciale unitare pe brand-uri, produse, categorii de produse, clienți​

Imagini profesionale ușor accesibile pentru toate produsele ​

Video-uri de prezentare ale noilor produse​

Folosește un ERP integrat cu magazinul online și cu Marketplace-uri pentru stocuri și prețuri întotdeauna actualizate

În urma comenzilor plasate de clienți, produsele se rezervă automat în gestiune, iar stocurile se actualizează în timp real pe site.

Dacă primești multe comenzi, sigur îți va plăcea asta. Poți lista în regim bulk facturile și avizele care trebuie expediate către clienți. Și pregătești automat AWB-urile către curier, iar sumele de la multiple rambursuri le preiei automat, fără niciun efort, pe baza borderoului trimis de curier.

Extinde-ți prezența online. Vinde în mai multe locuri, național și internațional cu ajutorul Marketplace-urilor

B-Org ERP este integrat cu platforma de vânzări HERMES B2B 

Totul devine Ușor și Intuitiv atunci când le oferi clienților B2B o experiență de cumpărare la fel de simplă precum cea din magazinele B2C

Ajută-ți clienții să găsească și să comande rapid produsele de care au nevoie
prin modalități simple de a căuta produsele în portalul B2B e-Commerce :

  • După codul produsului
  • După primul cuvânt din denumirea produsului
  • Prin citirea codului de bare
  • După discount-uri
  • După promoții simple sau complexe
  • Cu ajutorul filtrelor avansate

Ai la îndemână documente pregătite pentru orice ține de
vânzări și facturare

  • Facturi fiscale

  • Facturi speciale pentru prestări servicii

  • Bonuri fiscale

  • Avize de însoțire a mărfii

  • Bonuri fiscale prin case de marcat

  • Stornări multiple

  • Garanții pentru produse

  • Facturi proforme cu TVA / fără TVA

  • Facturi cu chitanțe

  • Facturi pe bază de avize și proforme emise anterior

  • Facturi stornatoare

  • Facturi mjiloace fixe

  • Facturi de garanție pentru ambalaje aflate în custodie

  • Facturi avans

Folosește facturi personalizate cu aspect profesionist.

Alege dintre 20 de modele de facturi predefinite

Brand-ul companiei tale merită o factură personalizată prin:

  • Format
  • Culori
  • Integrare logo
  • Semnătură
  • Ștampilă
  • Imagine de fundal
  • Câmp de observații unde se pot adăuga orice informații suplimentare

  • Limbă și valută
  • Afișarea discount-ului pe factură
  • Afișare subtotaluri pe cote TVA diferite

Iar dacă dorești, poți personaliza orice alt document cum ar fi avizele sau chitanțele.

Emite ușor bonuri fiscale prin intermediul
CASELOR DE MARCAT integrate cu sistemul ERP

Atunci când folosești EDI în relația comercială cu retailerii IKA lucruri bune încep să se întâmple. Pe de-o parte reduci semnificativ numărul oamenilor tăi care se ocupă de procesare comenzilor, iar pe de altă parte crești volumul vânzărilor și scapi de erorile din comenzi.

Sistemul ERP Transart funcționează cu cele mai cunoscute platforme EDI din România pentru ca tu să colaborezi mai ușor cu marii retaileri

comarch-edi
EDI-connect-logo
docxchange
expert-supplier
Tecnet-Logo
edinet
Platforme EDI integrate cu ERP Transart: Expert Suplier, Edinet, Comarch, Tecnet, edinet by Infinite

Cum utilizează Electronic Data Interchange clienții Transart ?

Crește eficiența echipei de vânzari prin integrarea unui CRM cu sistemul B-Org ERP

Uită de telefoane, e-mail-uri și alte prelucrări manuale pentru introducerea comenzilor în ERP. HERMES CRM e direct integrat cu sistemul ERP așadar datele din oferte se transferă automat între sistemele CRM si ERP, iar erorile din comenzi dispar cu totul (sau cel puțin se reduc la minim).

Cu B-Org ERP te bucuri de acces instant la o mulțime de rapoarte utile care te ajută să iei decizii de business mai bune în fiecare zi

Rapoarte de vânzări centralizate sau detaliate

Topuri de vânzări cantitative sau valorice

Rapoarte discount-uri pe produse sau facturi

Vânzări pe agenți

Centralizatoare de avize și alte documente

Vânzări pe furnizori

Fișe de clienți

Centralizatoare de facturi

Rapoarte de stocuri la o anumită dată sau perioadă pentru calculul automat al stocului optim

Rapoarte de stocuri pe gestiuni

Rapoarte de facturi neîncasate pe grile de scadență

Rapoarte de facturi stornate

Obține instant rapoarte interactive ușor de înțeles pe baza datelor din sistemul ERP

Rapoartele sunt importante pentru tine. Și știm că îți dorești să le obții imediat. De aceea am integrat sistemul B-Org ERP cu soluția noastră de Business Intelligence.

Vezi ce spun clienții noștri și cum arată rapoartele din Bi Adviser.

devices_cortex

Generează note, declarații și rapoarte financiar-contabile corecte cu ajutorul modului de contabilitate integrat în ERP

B-Org ERP calculează automat tot ce ai nevoie pentru SALARIZARE, atunci când ai nevoie

  • Declarația 112

  • Indemnizațiile de concediu medical

  • Indemnizațiile de concediu de odihnă

  • Redirecționare procente din impozit
  • Sporurile

  • Tichetele de masă

  • Venitul brut lunar

  • Note contabile

  • Ordine de plată

  • Raportări obligatorii aferente salariilor

Ai siguranța că actualizările legislative sunt incluse în modulul de salarizare al ERP-ului în cel mai scurt timp posibil

  • Calculul salariilor este în permanență adaptat celor mai noi norme din Codul Fiscal, Codul Muncii, OUG-uri sau Ordine ale Președintelui ANAF.

  • Funcțiile sunt definite în aplicația de salarizare conform Clasificării Ocupațiilor din România (COR).

  • Actualizarea procentelor contribuțiilor sociale si impozitelor se realizează automat.

Cum utilizează notificările automate clienții Transart?

Câștigă timp și bani activând trimiterea automată a notificărilor direct din sistemul ERP

Notificările automate te ajută să scapi de un volum mare de activități de rutină consumatoare de timp și de energie cum ar fi datul de telefoane și trimiterea de e-mail-uri către clienți. Ceea ce înseamnă că tu și echipa ta veți câștiga timp pentru a vă concentra pe activități mult mai importante.

14 Moduri Creative în care poți folosi notificările pentru a Salva Timp prin trimiterea automată de informări care conțin:

01
Facturi electronice
08
Informari de solduri trimise intern catre reprezentantii de vanzari
02
Facturi scadente
09
Mesaje de lichidare de stocuri care interactioneaza ca si campanii promotionale
03
Facturi în termen
10
Fluturași de salarii pentru angajați
04
Notificări plată facturi restante
11
Mesaje de mulțumire după încasarea banilor
05
Sume încasate în avans
12
Notificări clienți pentru preluare în garanție
06
Confirmări solduri la sfârșit de an
13
Rapoarte cu situația facturilor neîncasate
07
Rapoarte de stocuri și prețuri pentru agenții de vânzări sau parteneri
14
Notificări de avize emise

Testimoniale clienți ERP, alte industrii

Solicită o prezentare gratuită și personalizată
a soluției ERP TRANSART

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn