Sistem ERP integrat pentru control, stabilitate și exactitate în business
B-Org ERP este fundația sigură pentru digitalizarea cu succes a sute de afaceri importante din România


B-Org ERP este fundația sigură pentru digitalizarea cu succes a sute de afaceri importante din România
Generezi declarația SAF-T ușor, identifici și corectezi rapid posibilele erori de validare,
depui XML-ul D406/SAF-T fără probleme pe situl ANAF
la fel ca și alți 400+ clienți!
Beneficiezi de update-uri prompte la RO e-Factura și RO e-Transport.
Cu ajutorul programului ERP dezvoltat de Transart în ultimii 25 de ani, te bucuri de automatizări și funcționalități avansate indiferent de industria din care faci parte
Testimonial VIDEO
Zsolt TANKA – CEO, Eternal Beauty
„După multe analize am ales soluția Transart B-Org ERP și Hermes SFA. A fost o alegere foarte bună, în perioada respectivă firma a crescut foarte mult. Foarte importanți sunt oamenii cu care lucrați, nu doar pur și simplu soluția tehnică. Avem un suport extraordinar din partea Transart, oricând avem o problemă, se rezolvă foarte repede.”
Adaugă orice modul ai nevoie, atunci când ai nevoie
Am dezvoltat un întreg ecosistem de aplicații care se integrează nativ cu programul ERP pentru a te ajuta cu soluții, pe măsură ce business-ul tău se dezvoltă
Testimoniale VIDEO
Levente Kapolnai, Responsabil IT, Wooden Technic Prodimpex
„Firma Wooden Technic Prodimpex se bazează mai mult de 99% pe programele Transart”
Mihai Sălăjean – Administrator, Knox Group
„Mă bucur că am avut ideea de la început să defilăm cu o firmă care astăzi e puternică.”
Pur și simplu scanezi codurile de bare ale produselor, iar numărătoarea lor se realizează automat. Iar dacă nu ai timp sau nu vrei să faci un inventar total, atunci poți alege realizarea unor inventare parțiale pe diferite zone din magazin sau depozit.
Recepții
Stocare
Picking
Verificare comenzi
Ieșiri
Inventariere rapidă
Harta depozitului
Cântărire produse
Semnalizare lipsă stoc
Management scăzăminte
Vânzare showroom
Verificare stocuri
Verificare prețuri
Scanare coduri de bare
Imprimare etichete
Imprimare coduri de bare
Produse cu dată de expirare
Produse cu serii de lot
Produse cu serial number
Unități de măsură alternative
Transferuri între locații
Transferuri între gestiuni
Retururi și stornări
Producție
Testimonial VIDEO
Costin Manoliu, Administrator – Incremental Birotica Timișoara
„Noi folosim B-Org și Hermes și în toata perioada am simțit în permanență susținerea pe care o poate oferi echipa Transart … Suntem absolut în siguranță și fără niciun fel de emoții că ceva ar putea să nu fie rezolvat în momentul în care solicităm.”
Dacă te ocupi de distribuție Pre-Sales sau Van-Sales, integrarea B-ORG ERP cu HERMES SFA îți aduce un set complet de funcționalități performante pentru creșterea vânzărilor precum:
În urma comenzilor plasate de clienți, produsele se rezervă automat în gestiune, iar stocurile se actualizează în timp real pe site.
Dacă primești multe comenzi, sigur îți va plăcea asta. Poți lista în regim bulk facturile și avizele care trebuie expediate către clienți. Și pregătești automat AWB-urile către curier, iar sumele de la multiple rambursuri le preiei automat, fără niciun efort, pe baza borderoului trimis de curier.
B-Org ERP este integrat cu platforma de vânzări HERMES B2B
Totul devine Ușor și Intuitiv atunci când le oferi clienților B2B o experiență de cumpărare la fel de simplă precum cea din magazinele B2C
Iar dacă dorești, poți personaliza orice alt document cum ar fi avizele sau chitanțele.
Atunci când folosești EDI în relația comercială cu retailerii IKA lucruri bune încep să se întâmple. Pe de-o parte reduci semnificativ numărul oamenilor tăi care se ocupă de procesarea comenzilor, iar pe de altă parte crești volumul vânzărilor și scapi de erorile din comenzi.
Uită de telefoane, e-mail-uri și alte prelucrări manuale pentru introducerea comenzilor în ERP. HERMES CRM e direct integrat cu sistemul ERP așadar datele din oferte se transferă automat între sistemele CRM si ERP, iar erorile din comenzi dispar cu totul (sau cel puțin se reduc la minim).
Rapoartele sunt importante pentru tine. Și știm că îți dorești să le obții imediat. De aceea am integrat sistemul B-Org ERP cu soluția noastră de Business Intelligence.
Vezi ce spun clienții noștri și cum arată rapoartele din Bi Adviser.
Calculul salariilor este în permanență adaptat celor mai noi norme din Codul Fiscal, Codul Muncii, OUG-uri sau Ordine ale Președintelui ANAF.
Funcțiile sunt definite în aplicația de salarizare conform Clasificării Ocupațiilor din România (COR).
Actualizarea procentelor contribuțiilor sociale si impozitelor se realizează automat.
Notificările automate te ajută să scapi de un volum mare de activități de rutină consumatoare de timp și de energie cum ar fi datul de telefoane și trimiterea de e-mail-uri către clienți. Ceea ce înseamnă că tu și echipa ta veți câștiga timp pentru a vă concentra pe activități mult mai importante.