Sistem ERP integrat pentru control, stabilitate și exactitate în business
B-Org ERP este fundația sigură pentru digitalizarea cu succes a sute de afaceri importante din România

Câteva dintre companiile care utilizează cu succes sistemul ERP integrat de la Transart






























Testimoniale VIDEO
Sistem ERP Transart
Levente Kapolnai, Responsabil IT, Wooden Technic Prodimpex
“Firma Wooden Technic Prodimpex se bazează mai mult de 99% pe programele Transart”
Mihai Sălăjean – Administrator, Knox Group
“Mă bucur că am avut ideea de la început să defilăm cu o firmă care astăzi e puternică.”
Soft ERP implementat în mai multe verticale
Cu ajutorul programului ERP dezvoltat de Transart în ultimii 24 de ani, te bucuri de automatizări și funcționalități avansate indiferent de industria din care faci parte
FMCG
Carne
Cosmetice
Echipamente Medicale
Echipamente HORECA
Farma
Piese auto
Birotică / Papetărie
Materiale de construcții
Materiale instalații
Scule și unelte
Pâine / Vin
Aditivi alimentari
Lactate
Tutun
Veterinare
Alimente și Băuturi
Bere, Vin, Băuturi spirtoase
IT - Electrocasnice
Mobilă
Echipamente industriale
Industria Textilă
Servicii
Alte industrii
Aplicația B-Org ERP este adaptabilă pentru orice caracteristici are business-ului tău
Distribuție Pre-Sales
și Van-Sales
Companie cu mai multe
gestiuni si puncte de lucru
Depozite
Magazin fizic
Showroom-uri

Magazin online
Marketplace-uri
Dropshipping
Gestiune stocuri
structură holding
Producție
Folosește un sistem ERP modular
pregătit pentru creșterea afacerii tale
Adaugă orice modul ai nevoie, atunci ai nevoie
Contabilitate
Mijloace fixe
Salarizare
Comenzi
Aprovizionare
Stocuri
Vânzări
Încasări plăți
Servicii
Producție
Centre de cost
Conectori / EDI
Sincronizezi ușor sistemul B-Org ERP cu orice
altă soluție software pentru digitalizarea afacerii
Am dezvoltat un întreg ecosistem de aplicații care se integrează nativ cu programul ERP pentru a te ajuta cu soluții, pe măsură ce business-ul tău se dezvoltă
WMS pentru depozit
Rapoarte BI
Sales Force Automation
Magazine online B2C
Platforme B2B

CRM
DSiM
EDI
Retail POS
TMS
B-Org ERP = sistemul care te ajută
să știi TOTUL despre stocurile tale
Ai găsit soluția pentru exactitate în gestionarea stocurilor din mai multe puncte de lucru sau gestiuni diferite
- Reduci pierderile datorate gestiunii slabe a stocurilor distribuite în mai multe locații
- Știi exact ce stocuri ai în orice punct de lucru, fie el depozit sau magazin. Ceea ce înseamnă că poți să faci optimizarea și gestiunea integrată a stocurilor din toate gestiunile: pentru fiecare firma, punct de lucru – magazin, depozit și așa mai departe.
- Dacă este necesar poți face transferul stocurilor de la o locație la alta cu ușurință.
- Controlezi și coordonezi lanțul de aprovizionare atât la nivel general, cât și pentru fiecare punct de lucru în parte, în funcție de necesarul lui de aprovizionare.
Gestionează ca la carte stocurile, retururile și ambalajele atunci când faci distribuție de orice fel
- Dacă ai agenți de teren poți integra aplicația HERMES Sales Force Automation cu programul B-Org ERP, pentru a actualiza stocurile în timp real în urma comenzilor preluate/livrate de agenții de teren care fac Pre-Sales sau Van-Sales.
- Optimizarea încărcării mărfii pe mașini și rute de livrare se face ușor, astfel încât să poți ordona încărcarea în funcție de cât de repede se va livra marfa la client.
- În special pentru firmele care fac distribuție FMCG, gestiunea ambalajelor de la clienți este foarte importantă. De aceea am creat 2 variante flexibile, una în regim custodie și alta în regim propriu, pentru a te ajuta să monitorizezi cu ușurință toate aceste ambalaje.
Ce spun clienți despre B-Org ERP?



- Sistemul ERP pe care îl folosești atunci când vrei să faci un inventar rapid, ușor și exact
Pur și simplu scanezi codurile de bare ale produselor, iar numărătoarea lor se realizează automat. Iar dacă nu ai timp sau nu vrei să faci un inventar total, atunci poți alege realizarea unor inventare parțiale pe diferite zone din magazin sau depozit.

- Warehouse Manager WMS integrat cu sistemul ERP Transart te ajută să eficientizezi activitatea din depozit pe partea de:
Recepții
Stocare
Picking
Verificare comenzi
Ieșiri
Inventariere rapidă
Harta depozitului
Cântărire produse
Semnalizare lipsă stoc
Management scăzăminte
Vânzare showroom
Verificare stocuri
Verificare prețuri
Scanare coduri de bare
Imprimare etichete
Imprimare coduri de bare
Produse cu dată de expirare
Produse cu serii de lot
Produse cu serial number
Unități de măsură alternative
Transferuri între locații
Transferuri între gestiuni
Retururi și stornări
Producție
Sales Force Automation sincronizat cu sistemul ERP
Dacă te ocupi de distribuție Pre-Sales sau Van-Sales, integrarea B-ORG ERP cu HERMES SFA îți aduce un set complet de funcționalități performante pentru creșterea vânzărilor precum:
Promoții creative pentru creșterea comenzii medii pe client
Discount-uri flexibile pentru loializarea clienților
Înregistrare comenzi off-line, pentru a nu pierde nicio comandă
Management flexibil al condițiilor excepționale de vânzare
Sincronizare transmitere comenzi direct în ERP
Stocuri, prețuri, discount-uri, politici comerciale, toate actualizate în timp real pe tableta agenților
Cataloage care să susțină acțiunea promoțională curentă
Prezentări interactive disponibile pe teren

Elemente pentru creșterea vânzărilor prin Up-Sell și Cross-Sell
Propuneri de comandă bazate de istoricul clientului
Targete cantitative, valorice și pe client pentru agenți
Rapoarte grafice sau tabelare cu targetele agenților
Topuri de vânzări care motivează agenții
Politici comerciale unitare pe brand-uri, produse, categorii de produse, clienți
Imagini profesionale ușor accesibile pentru toate produsele
Video-uri de prezentare ale noilor produse
Folosește un ERP integrat cu magazinul online și cu Marketplace-uri pentru stocuri și prețuri întotdeauna actualizate
În urma comenzilor plasate de clienți, produsele se rezervă automat în gestiune, iar stocurile se actualizează în timp real pe site.
Dacă primești multe comenzi, sigur îți va plăcea asta. Poți lista în regim bulk facturile și avizele care trebuie expediate către clienți. Și pregătești automat AWB-urile către curier, iar sumele de la multiple rambursuri le preiei automat, fără niciun efort, pe baza borderoului trimis de curier.

Extinde-ți prezența online. Vinde în mai multe locuri, național și internațional cu ajutorul Marketplace-urilor









B-Org ERP este integrat cu platforma de vânzări HERMES B2B
Totul devine Ușor și Intuitiv atunci când le oferi clienților B2B o experiență de cumpărare la fel de simplă precum cea din magazinele B2C

Ajută-ți clienții să găsească și să comande rapid produsele de care au nevoie
prin modalități simple de a căuta produsele în portalul B2B e-Commerce :
- După codul produsului
- După primul cuvânt din denumirea produsului
- Prin citirea codului de bare
- După discount-uri
- După promoții simple sau complexe
- Cu ajutorul filtrelor avansate
Ai la îndemână documente pregătite pentru orice ține de
vânzări și facturare
Facturi fiscale
Facturi speciale pentru prestări servicii
Bonuri fiscale
Avize de însoțire a mărfii
Bonuri fiscale prin case de marcat
Stornări multiple
Garanții pentru produse
Facturi proforme cu TVA / fără TVA
Facturi cu chitanțe
Facturi pe bază de avize și proforme emise anterior
Facturi stornatoare
Facturi mjiloace fixe
Facturi de garanție pentru ambalaje aflate în custodie
Facturi avans
Folosește facturi personalizate cu aspect profesionist.
Alege dintre 20 de modele de facturi predefinite





Brand-ul companiei tale merită o factură personalizată prin:
- Format
- Culori
- Integrare logo
- Semnătură
- Ștampilă
- Imagine de fundal
Câmp de observații unde se pot adăuga orice informații suplimentare
- Limbă și valută
- Afișarea discount-ului pe factură
Afișare subtotaluri pe cote TVA diferite
Iar dacă dorești, poți personaliza orice alt document cum ar fi avizele sau chitanțele.
Emite ușor bonuri fiscale prin intermediul
CASELOR DE MARCAT integrate cu sistemul ERP










- Dacă vinzi în rețeaua de magazine a marilor retaileri sigur vrei un soft ERP care să integreze EDI
Atunci când folosești EDI în relația comercială cu retailerii IKA lucruri bune încep să se întâmple. Pe de-o parte reduci semnificativ numărul oamenilor tăi care se ocupă de procesare comenzilor, iar pe de altă parte crești volumul vânzărilor și scapi de erorile din comenzi.

Sistemul ERP Transart funcționează cu cele mai cunoscute platforme EDI din România pentru ca tu să colaborezi mai ușor cu marii retaileri







Cum utilizează Electronic Data Interchange clienții Transart ?


Crește eficiența echipei de vânzari prin integrarea unui CRM cu sistemul B-Org ERP
Uită de telefoane, e-mail-uri și alte prelucrări manuale pentru introducerea comenzilor în ERP. HERMES CRM e direct integrat cu sistemul ERP așadar datele din oferte se transferă automat între sistemele CRM si ERP, iar erorile din comenzi dispar cu totul (sau cel puțin se reduc la minim).
Cu B-Org ERP te bucuri de acces instant la o mulțime de rapoarte utile care te ajută să iei decizii de business mai bune în fiecare zi
Rapoarte de vânzări centralizate sau detaliate
Topuri de vânzări cantitative sau valorice
Rapoarte discount-uri pe produse sau facturi
Vânzări pe agenți
Centralizatoare de avize și alte documente
Vânzări pe furnizori
Fișe de clienți
Centralizatoare de facturi
Rapoarte de stocuri la o anumită dată sau perioadă pentru calculul automat al stocului optim
Rapoarte de stocuri pe gestiuni
Rapoarte de facturi neîncasate pe grile de scadență
Rapoarte de facturi stornate
Obține instant rapoarte interactive ușor de înțeles pe baza datelor din sistemul ERP
Rapoartele sunt importante pentru tine. Și știm că îți dorești să le obții imediat. De aceea am integrat sistemul B-Org ERP cu soluția noastră de Business Intelligence.
Vezi ce spun clienții noștri și cum arată rapoartele din Bi Adviser.


Generează note, declarații și rapoarte financiar-contabile corecte cu ajutorul modului de contabilitate integrat în ERP

B-Org ERP calculează automat tot ce ai nevoie pentru SALARIZARE, atunci când ai nevoie
Declarația 112
Indemnizațiile de concediu medical
Indemnizațiile de concediu de odihnă
- Redirecționare procente din impozit
Sporurile
Tichetele de masă
Venitul brut lunar
Note contabile
Ordine de plată
Raportări obligatorii aferente salariilor
Ai siguranța că actualizările legislative sunt incluse în modulul de salarizare al ERP-ului în cel mai scurt timp posibil
Calculul salariilor este în permanență adaptat celor mai noi norme din Codul Fiscal, Codul Muncii, OUG-uri sau Ordine ale Președintelui ANAF.
Funcțiile sunt definite în aplicația de salarizare conform Clasificării Ocupațiilor din România (COR).
Actualizarea procentelor contribuțiilor sociale si impozitelor se realizează automat.
Cum utilizează notificările automate clienții Transart?

Câștigă timp și bani activând trimiterea automată a notificărilor direct din sistemul ERP
Notificările automate te ajută să scapi de un volum mare de activități de rutină consumatoare de timp și de energie cum ar fi datul de telefoane și trimiterea de e-mail-uri către clienți. Ceea ce înseamnă că tu și echipa ta veți câștiga timp pentru a vă concentra pe activități mult mai importante.
14 Moduri Creative în care poți folosi notificările pentru a Salva Timp prin trimiterea automată de informări care conțin:
Testimoniale clienți ERP, alte industrii



Solicită o prezentare gratuită și personalizată
a soluției ERP TRANSART