Descoperă platforma B2B care ajută orice firmă care face distribuție să își crească vânzările

Platforma HERMES B2B e-Commerce
te ajută
să crești vânzările și numărul de clienți
fără să fii nevoit să angajezi noi oameni de vânzări.
Câștigi un magazin online B2B deschis NON-STOP!

Platformă B2B de Vânzări Online pentru:

Distribuitori Pre-Sales & Van-Sales

Producători

Importatori

Află dacă ai nevoie de o platformă B2B E-Commerce

Te afli în acest moment în cel puțin una dintre situațiile următoare?

01
Ai prea mulți clienți și prea puțini agenți de vânzări pe teren. De aceea nu reușești să îi vizitezi la timp pe toți și de multe ori pierzi vânzări din această cauză.
02
Ai clienți care sunt localizați foarte departe (sau sunt mai micuți) și este prea costisitor să mergi de fiecare dată la ei pentru a prelua comenzile.
03
Vrei să te asiguri că mai poți face vânzări către clienți și în situații de criză precum coronavirusul.
04
Acum vinzi doar în timpul programului de lucru, însă vrei să ai un canal de vânzare care să îți aducă vânzări NON-STOP.
05
Vrei să acoperi o zonă mai mare de distribuție și să câștigi noi clienți din alte localități și județe.
06

Ești producător/ importator și vrei să colaborezi mai bine cu resellerii.

07

Vrei să le oferi clienților posibilitatea de a ridica personal comanda din magazinele/ depozitele tale sau de a comanda produse oricând au nevoie, fără să mai aștepte vizita agentului care le preia/ livrează comenzile.

08
Nu ai încă o soluție de preluare a comenzilor din teren astfel că preiei comenzile telefonic, iar apoi le introduci manual în sistemul ERP. Din această cauză te lupți cu tot felul de probleme și erori la onorarea comenzilor.
09
Ai deja Hermes SFA, dar îți dorești un nou canal de vânzare care să îți crească vizibilitatea firmei și care să contribuie la creșterea veniturilor prin vânzări online către persoane juridice și fizice.

Cum funcționează platforma HERMES B2B e-Commerce?

Platformă B2B e-Shop pentru Vânzări Online realizate de Distribuitori

Platforma B2B pentru distributie

Platformă B2B e-Shop pentru Vânzări Online realizate de Producători

Platforma B2B pentru Productaori

Cu HERMES B2B obții abilitatea de a-ți
crește vânzările de zi cu zi indiferent
de industria în care activezi

FMCG

Carne

Cosmetice

Echipamente Medicale

Echipamente HORECA

Farma

Piese auto

Birotică / Papetărie

Materiale de construcții

Materiale instalații

Scule și unelte

Pâine / Vin

Aditivi alimentari

Lactate

Tutun

Veterinare

Folosește o Platformă B2B proiectată să vândă de pe orice dispozitiv

  • Crești vânzările și numărul de clienți când folosești HERMES B2B

Platforma B2B este o prelungire a agenților de teren care te ajută să câștigi clienți și să te extinzi în noi teritorii de vânzare din alte localități sau județe.

Portalul HERMES B2B e-Commerce te va ajuta să atragi clienții obișnuiți să cumpere de la magazinele de tip cash and carry precum Metro sau Selgros ceea ce înseamnă că îți deschizi încă o piață complet nouă de clienți.

  • Vinzi NON-STOP și obții mai multe vânzări cu același număr de oameni

Ai un nou canal de vânzare care este permanent disponibil pentru clienții tăi. Portalul B2B e-Commerce te ajută să îți crești business-ul fără să mai fii nevoit să angajezi agenți noi de vânzări, indiferent ce tip de distribuție faci.

HERMES B2B este agentul de vânzări perfect, care lucrează 24/7 și este mereu acolo pentru a-ți ajuta clienții să comande din ce în ce mai mult și mai des.

  • Vinzi NON-STOP și obții mai multe vânzări cu același număr de oameni

Ai un nou canal de vânzare care este permanent disponibil pentru clienții tăi. Portalul B2B e-Commerce te ajută să îți crești business-ul fără să mai fii nevoit să angajezi agenți noi de vânzări, indiferent ce tip de distribuție faci.

HERMES B2B e-Commerce este agentul de vânzări perfect, care lucrează 24/7 și este mereu acolo pentru a-ți ajuta clienții să comande din ce în ce mai mult și mai des.

  • HERMES B2B e-Commerce te ajută să rămâi relevant în piață pe termen lung

Generațiile mai tinere își doresc să aibă control complet asupra procesului de comandă. Asta înseamnă că vor să plaseze o comandă rapid și simplu atunci când au nevoie, fără a mai depinde de nimeni.

Iar în perioadele când reprezentantul de vânzări nu poate ajunge la client să preia comanda din diferite motive, atunci clientul își poate comanda singur tot ce are nevoie.

  • Oferă acces 24/7 la toate informațiile de care are nevoie clientul pentru a comanda mai repede și mai mult, direct din platforma B2B e-Commerce, în orice moment:

Tot catalogul de produse

Situația stocurilor
în timp real

Lichidări de stoc

Produse noi

Reduceri

Prețuri

Starea comenzilor

Starea soldurilor

Starea facturilor

Fișa de client

Poze și caracteristici produse

Reduceri săptămânale

Produsele recomandate

Promoții

Discount-uri

Bannere promoții

  • Fidelizezi clienții prin discount-uri, promoții și liste speciale de preț

Condițiile comerciale negociate pentru fiecare client în parte sunt aplicate automat de platforma HERMES B2B e-Commerce . În plus, ai discount-uri și promoții personalizate care te ajută să crești valoarea coșului de cumpărături printr-o multitudine de metode de Cross-Selling și Up-Selling.

Iată câteva exemple:

Previous
Next

Platforma B2B îi semnalizează clientului care sunt produsele din comandă care fac parte din promoții și îl atenționează ce să mai adauge în coș pentru a beneficia de ofertele promoționale.

Poți să-ți promovezi simplu promoțiile și produsele din portalul B2B. Ai la îndemâna bannere sau un carusel care poate afișa topul celor mai vândute produse, cele mai noi produse, alte produse aflate la promoții sau produsele recomandate de tine.

Totul este Ușor și Intuitiv atunci când le oferi clienților B2B o experiență de cumpărare la fel de simplă precum cea din magazinele B2C

Ajută-ți clienții să găsească și să comande rapid produsele de care au nevoie
prin modalități simple de a căuta produsele în portalul B2B e-Commerce :

  • După codul produsului
  • După primul cuvânt din denumirea produsului
  • Prin citirea codului de bare
  • După discount-uri
  • După promoții simple sau complexe
  • Cu ajutorul filtrelor avansate

Oferă flexibilitate maximă pentru clienți atunci când comandă cu HERMES B2B

  • Clientul poate lucra pe mai multe comenzi deodată
  • Comenzile pot fi plasate oricând 24/7
  • Dintr-un singur loc se poate comanda pentru toate locațiile/punctele de lucru
  • Comenzile pot fi pe persoană juridică sau fizică
  • Comanda poate fi exportată dacă se dorește
  • Clientul poate plasa instant o comandă pe baza altor comenzi mai vechi
puncte-de-lucru

Gestionează comenzile ca un profesionist cu doar câteva click-uri

Politicile comerciale stabilite cu clienții sunt preluate automat de portalul B2B e-Commerce. Astfel, orice comandă nouă ia în considerare termenele de plată, de livrare și discount-urile stabilite de comun acord cu clienții prin contract.

Platforma B2B te ajută să îți protejezi cash-flow-ul de clienții rău-platnici prin diferite limite de credit create la nivel de client, de comandă curentă sau punct de lucru.

comenzi

Oferă flexibilitate maximă pentru clienți atunci când comandă cu HERMES B2B

  • Clientul poate lucra pe mai multe comenzi deodată
  • Comenzile pot fi plasate oricând 24/7
  • Dintr-un singur loc se poate comanda pentru toate locațiile/punctele de lucru
  • Comenzile pot fi pe persoană juridică sau fizică
  • Comanda poate fi exportată dacă se dorește
  • Clientul poate plasa instant o comandă pe baza altor comenzi mai vechi
puncte-de-lucru

Gestionează comenzile ca un profesionist cu doar câteva click-uri

Politicile comerciale stabilite cu clienții sunt preluate automat de portalul B2B. Astfel, orice comandă nouă ia în considerare termenele de plată, de livrare și discount-urile stabilite de comun acord cu clienții prin contract.

B2B-ul te ajută să îți protejezi cash-flow-ul de clienții rău-platnici prin diferite limite de credit create la nivel de client, de comandă curentă sau punct de lucru.

comenzi

HERMES B2B = Mai Mult Timp pentru Maxim de Venituri

Folosește HERMES SFA și B2B în tandem. Discount-urile și promoțiile sunt puternic personalizate pentru a obține maximul de venituri:

Unele promoții și discount-uri pot fi accesate doar de pe platforma HERMES B2B.

Altele pot fi utilizate doar dacă se plasează o comandă direct la agentul tău de vânzări din teren, în aplicația HERMES SFA.

Sau altele sunt la fel atât pe portalul B2B, cât și la reprezentantul de vânzări.

Câștigă timp prin automatizările create prin integrarea platformei de vânzări B2B e-Commerce cu sistemul ERP

Reduci la minim ciclul de vânzare-livrare-facturare-încasare pentru că scade timpul de onorare a comenzilor și crește acuratețea acestora.

Stocurile din platforma B2B e-Commerce sunt gestionate în timp real, iar atunci când un client comandă, produsele comandate sunt rezervate automat în gestiune.

Modificările de stocuri, prețuri, promoții sau discount-uri sunt vizibile în foarte scurt timp și în portalul B2B.

Vreau o Prezentare Personalizată
a platformei B2B e-Commerce

Sigur te afli în acest moment în cel puțin una dintre situațiile următoare:

Ai prea mulți clienți și prea puțini agenți de vânzări pe teren. De aceea nu reușești să îi vizitezi la timp pe toți și de multe ori pierzi vânzări din această cauză.

Ai clienți care sunt localizați foarte departe (sau sunt mai micuți) și este prea costisitor să mergi de fiecare dată la ei pentru a prelua comenzile.

Vrei să te asiguri că mai poți face vânzări către clienți și în situații de criză precum coronavirusul.

Vrei să le oferi clienților posibilitatea de a ridica personal comanda din magazinele/depozitele tale sau de a comanda produse oricând au nevoie, fără ca ei să mai aștepte vizita agentului de vânzări pentru preluarea/livrarea comenzilor.

Vrei să acoperi o zonă mai mare de distribuție și să câștigi noi clienți din alte localități și județe.

Ești producător/importator și vrei să colaborezi mai bine cu resellerii.

Nu ai încă o soluție de preluare a comenzilor din teren astfel că preiei comenzile telefonic, iar apoi le introduci manual în sistemul ERP. Din această cauză te lupți cu tot felul de probleme și erori la onorarea comenzilor.

Sau poate că ai o soluție de preluare a comenzilor, însă nu ai un sistem de creștere a vânzărilor precum HERMES SFA (Sales Force Automation) care să fie integrat cu sistemul ERP.
HERMES îți permite să preiei comenzi atât online, cât și offline, să faci Up-Sell, Cross-Sell sau promoții. În plus, ai credit-controller, targete, discount-uri, liste speciale de preț pentru fiecare client în parte ceea ce îți ajută agenții să facă distribuție Van-Sales și Pre-Sales ca la carte.

Ai deja Hermes SFA, dar îți dorești un nou canal de vânzare care să îți crească vizibilitatea firmei și care să contribuie la creșterea veniturilor prin vânzări online către persoane juridice și fizice.

Acum vinzi doar în timpul programului de lucru, însă vrei să ai un canal de vânzare care să îți aducă vânzări NON-STOP.

Sigur te afli în acest moment în cel puțin una dintre situațiile următoare:

1
Ai prea mulți clienți și prea puțini agenți de vânzări pe teren. De aceea nu reușești să îi vizitezi la timp pe toți și de multe ori pierzi vânzări din această cauză.
2

Ai clienți care sunt localizați foarte departe (sau sunt mai micuți) și este prea costisitor să mergi de fiecare dată la ei pentru a prelua comenzile.

3

Vrei să te asiguri că mai poți face vânzări către clienți și în situații de criză precum coronavirusul.

4

Vrei să le oferi clienților posibilitatea de a ridica personal comanda din magazinele/depozitele tale sau de a comanda produse oricând au nevoie, fără ca ei să mai aștepte vizita agentului de vânzări pentru preluarea/livrarea comenzilor.

5

Vrei să acoperi o zonă mai mare de distribuție și să câștigi noi clienți din alte localități și județe.

6

Ești producător/importator și vrei să colaborezi mai bine cu resellerii.

7

Nu ai încă o soluție de preluare a comenzilor din teren astfel că preiei comenzile telefonic, iar apoi le introduci manual în sistemul ERP. Din această cauză te lupți cu tot felul de probleme și erori la onorarea comenzilor.

8
Sau poate că ai o soluție de preluare a comenzilor, însă nu ai un sistem de creștere a vânzărilor precum HERMES SFA (Sales Force Automation) care să fie integrat cu sistemul ERP.
HERMES îți permite să preiei comenzi atât online, cât și offline, să faci Up-Sell, Cross-Sell sau promoții. În plus, ai credit-controller, targete, discount-uri, liste speciale de preț pentru fiecare client în parte ceea ce îți ajută agenții să facă distribuție Van-Sales și Pre-Sales ca la carte.
9

Ai deja Hermes SFA, dar îți dorești un nou canal de vânzare care să îți crească vizibilitatea firmei și care să contribuie la creșterea veniturilor prin vânzări online către persoane juridice și fizice.

10

Acum vinzi doar în timpul programului de lucru, însă vrei să ai un canal de vânzare care să îți aducă vânzări NON-STOP.

Descoperă soluția COMPLETĂ
care ajută orice firmă care FAce distribuție
să își crească vânzările

Platforma de Vânzări Online care te ajută să faci distribuție B2B,
să îți crești veniturile și numărul de clienți fără să mai fii nevoit să angajezi noi oameni de vânzări

  • Oferă acces 24/7 la toate informații de care are nevoie clientul pentru a comanda mai repede și mai mult, direct din platforma B2B, în orice moment:

Tot catalogul de produse

Situația stocurilor în timp real

Lichidări de stoc

Produse noi

Reduceri

Prețuri

Starea comenzilor

Starea soldurilor

Starea facturilor

Fișa de client

Poze și caracteristici produse

Reduceri săptămânale

Produsele recomandate

Promoții

Discount-uri

Bannere promoții