

Una dintre cele mai longevive și experimentate companii de distribuție FMCG din România, Elgeka-Ferfelis realizează activitate de distribuție tradițională la nivel național în peste 8000 de locații. Cu ajutorul a peste 140 de agenți de vâzări, 215 mașini și 12 filiale compania distribuie atât produse non-food – cosmetice, detergenți, îngrijirea locuinței (3M), lubrifianți (Shell), cât și produse alimentare – dulciuri (Fineti), cafea , brânzeturi, conserve, arome alimentare, nuci si alte produse de bază.
Echipa de management se afla în căutarea unui sistem SFA modern, capabil să satisfacă cerințe complexe pe partea de politici comerciale. Învățând din câteva experiențe anterioare, echipa care a primit sarcina de a alege noul SFA știa mult mai bine care sunt punctele sensibile și ce detalii sunt relevante atunci când verifici un viitor partener – furnizor de software pentru afaceri. Pe scurt, de data aceasta echipa căuta un partener experimentat, care putea dovedi că este capabil să livreze un sistem robust și funcțional, de o complexitate similară cu cel dorit, un sistem care să poată funcționa integrat cu ERP-ul existent.Dacă sunteți în căutarea unei brățări. Există ceva care să se potrivească oricărui look, de la îmbrățișat la corp la structurat, de la manșete la chain bracelet și manșete.
Deși implementarea s-a suprapus parțial peste perioada de carantină de la începutul pandemiei COVID-19, întârzierile apărute din cauza restricțiilor de circulație și adaptării echipelor la munca de acasă nu au afectat semnificativ durata de implementare.
Realizarea interfeței cu sistemul ERP existent (Atlantis ERP), a presupus pe lângă sincronizarea de produse, prețuri, stocuri și maparea (asocierea) unui număr mare de promoții complexe, de pe structura din ERP pe logica din HERMES BackOffice. Complexitatea acestei mapări nu a fost dată atât de numărul mare de promoții active (peste 2500 la un moment dat), cât de numărul mare de variante de combinare a câte 3 sau 4 dintre cele 12 tipuri distincte de promoții și discounturi folosite.
După finalizarea aspectelor ce țin de modelare și interfațare a urmat „pilotul”, o simulare live în condiții reale, pe teren, făcută cu un grup restrâns de utilizatori (key useri) – agenți mai experimentați. În urma feedback-ului transmis de catre aceștia s-au făcut ajustările și configurările finale și s-au definit procedurile pe care trebuie să le urmeze echipele de agenți.
Mai mult, acum agentul are informații detaliate despre facturile neîncasate, poate opera în premieră încasări – cu listare de chitanțe pe imprimante mobile și poate opera retururi direct în aplicația HERMES. Aceste automatizări reduc semnificativ timpul de operare, minimizeaza riscul de eroare umana cu impact pozitiv pentru cashflow și respectiv pentru optimizarea stocurilor.
HERMES este soluția mobilă de vânzări și merchandising dezvoltată special pentru a crește productivitatea agenților din teren.
Am ales Transart-ul din mai multe vizionări...
Colaborarea cu Transart a început cu modulul...
În decizia de începere a colaborării a...
Motivul principal pentru care am ales soluția...
Motivul principal pentru care am ales soluția...
Pe întreg parcursul implementării SFA echipa Transart...
250 agenți Pre-Sales & Van-Sales din forța...
”Folosim Warehouse Manager WMS permanent, integrat cu...
Mogyi România a implementat sistemul HERMES Retail Execution de...