Software CRM pentru vânzări accesibil de oriunde, oricând, de pe orice dispozitiv

Imaginează-ți ce rezultate ai avea
ca Sales Manager

dacă ai folosi un set complet de funcționalități performante pentru creșterea vânzărilor precum:

  • Funcționează de pe orice dispozitiv. Accesibil oricând. De oriunde
  • Interfață ușor de utilizat pentru rezultate rapide
  • O singură sursă de date despre clienți
  • Oferă abilitatea de a superviza activitatea echipei de vânzări
  • Trimite rapid ofertele către clienți
  • Câștigi timp pentru a te concentra pe îmbunătățirea relațiilor cu clienții
  • Monitorizezi în timp real lead-urile și oportunitățile de vânzare
  • Implementezi un proces standardizat de vânzare pentru toată echipa
  • Colaborezi simplu cu colegii tăi
  • Găsești rapid orice informație de care ai nevoie
  • Ai o privire de ansamblu asupra task-urilor de efectuat cu ajutorul calendarului încorporat în CRM
  • Oferi drepturi de vizualizare membrilor echipei în funcție de informațiile de care au nevoie
  • Știi mereu cine s-a ocupat de fiecare client și fiecare task
  • Integrezi mai ușor noii angajați facilitând preluarea de portofolii existente
  • Primești automat remindere pentru a te asigura că faci totul la timp
  • Crești loialitatea clienților pe termen lung

Implementează un proces de vânzare care aduce rezultate pentru echipele de vânzări

Oamenii de vânzări își programează ușor cu sistemul HERMES CRM toate etapele procesului de vânzare pentru fiecare client în parte.

Apoi vor primi remindere automate direct din aplicație pentru a realiza la timpul potrivit toate activitățile programate pentru a crește semnificativ șansele de a vinde, începând de la contactul inițial cu un potențial client până la finalizarea vânzării.

Obține automat previziuni exacte de vânzări cu un software CRM performant

Excel-urile și erorile din cifre dispar, iar Exactitatea și Predictibilitatea în Vânzări și Previziuni apar. Soft-ul HERMES CRM te ajută să te bucuri de:

  • Cifre de vânzări actualizate în timp real.
  • Același raport care arată la fel și conține aceleași cifre, indiferent că se uită pe el Managerul General, Directorul de Vânzări sau Agentul de Vânzări.

Monitorizezi ușor și de oriunde activitatea întregii echipe de vânzări

Notificările afișate automat de sistemul HERMES CRM te ajută să știi tot timpul când se modifică ceva în statusul lead-urilor, prospecților, clienților sau când unul dintre colegi a realizat o anumită activitate.

Datele îți sunt la îndemână în orice moment, de pe orice dispozitiv, indiferent că ești la birou, pe teren sau în vacanță.

Software CRM sincronizat cu sistemul ERP. Crește eficiența procesului de vânzare

Uită de telefoane, e-mail-uri și alte prelucrări manuale pentru introducerea comenzilor în ERP. HERMES CRM e direct integrat cu sistemul ERP așadar datele din oferte se transferă automat între cele sistem CRM si ERP, iar erorile din comenzi dispar cu totul (sau cel puțin se reduc la minim).

Găsești rapid tot ce ai nevoie într-un singur loc cu software-ul HERMES CRM

Ajungi simplu la toate informațiile de care ai nevoie, atunci când ai nevoie. Știi mereu cine s-a ocupat de task-uri. Și ai tot istoricul clienților la doar un filtru distanță.

În aplicație ai totul despre clienți și despre propria activitate. Iar dacă ești Supervizor, descoperi într-o clipă orice ai nevoie despre activitatea Account Managerilor pe care îi ai în subordine. În plus, poți vedea rapoarte comparative pe diferite perioade.

Sistem CRM care simplifică viața managerilor de vânzări care coordonează mai multe divizii

Un soft CRM axat pe vânzări te ajută să rezolvi ușor situația în care reprezentanții tăi de vânzări din mai multe divizii, interacționează cu același client. Poți sincroniza cu ușurință vizitele, ofertele sau task-urile acestora pentru a eficientiza activitatea tuturor diviziilor de vânzări.

Software CRM flexibil și personalizabil, adaptabil pentru nevoile tale de business

Îl folosești așa cum vrei. Îl configurezi așa cum vrei. Tu decizi ce informații vede în soft-ul CRM fiecare membru al echipei. Tu stabilești sau creezi noi câmpuri obligatoriu de completat pentru echipa de vânzări. Dar mai ales, te bucuri de flexibilitatea pe care ți-o oferă un CRM ușor de personalizat pentru a-l transforma într-un instrument cât mai util afacerii tale.

Flexibilitate. Mobilitate. Oriunde. Oricând. De pe orice device

Folosește  platforma Cloud HERMES CRM care îți ajută echipa de agenți să aibă acces la date, să colaboreze și să vândă din orice loc, în orice moment.

HERMES CRM este integrat cu sistemul ERP și poate fi accesat de pe orice sistem de operare:

Trimiți instant din soft-ul CRM oferte de vânzare care ajung direct pe e-mail-ul clientului

Indiferent că ești la sediu sau pe teren, cu sistemul CRM de la Transart creezi rapid o ofertă. Dai doar Tap-Tap pe smartphone/tabletă sau folosești mouse-ul dacă ești la birou și GATA. În câteva minute, clientul deja a primit noua ta ofertă în format .pdf.

Colaborezi simplu cu colegii tăi.
Asigură-te că toate lucrurile sunt făcute la timpul lor

Creează task-uri și dă-le share cu colegii. Dai doar câteva Tap-uri/click-uri și deja ai împărțit task-urile cu echipa.  Așa te asiguri că se respectă deadline-ul pentru a trimite o ofertă sau pentru a da un telefon.

CRM cu interfață modernă și intuitivă.
Ușor de înțeles. Ușor de utilizat

Aplicația HERMES CRM pentru echipele de vânzări are o interfață ușor de folosit pentru a oferi utilizatorilor o experiență cât mai bună de utilizare în activitatea lor de zi cu zi.

Construiește Relații. Nu Excel-uri.

Salvează ore bune de lucru în fiecare săptămână prin automatizări utile pentru întreaga ta echipă de vânzări.  Așa că timpul câștigat îl poți folosi pentru a îmbunătăți relația cu clienții, pentru a prezenta produse noi sau pentru a vinde mai mult.

Ce spun clienții despre HERMES CRM?

Doresc să discut cu un consultant de vânzări

CRM pentru vânzări accesibil de oriunde, oricând, de pe orice dispozitiv

Some Icons made by Freepik from www.flaticon.local

CRM pentru Vânzări Accesibil de Oriunde. Oricând. De pe orice dispozitiv

Tot ce ai nevoie într-un singur loc. Găsești rapid informația de care ai nevoie

Ajungi simplu la toate informațiile de care ai nevoie, atunci când ai nevoie. Știi mereu cine s-a ocupat de task-uri. Și ai tot istoricul clienților la doar un filtru distanță. În aplicație ai totul despre clienți și despre propria activitate. Iar dacă ești Supervizor, descoperi într-o clipă orice ai nevoie despre activitatea Account Managerilor pe care îi ai în subordine. În plus poți vedea rapoarte comparative pe diferite perioade.

Sincronizează simplu activitatea mai multor divizii printr-un sistem CRM de vânzări

Un CRM axat pe vânzări te ajută să rezolvi ușor situația în care reprezentanții tăi de vânzări din mai multe divizii, interacționează cu același client. Poți sincroniza cu ușurință vizitele, ofertele sau task-urile acestora pentru a eficientiza activitatea tuturor diviziilor de vânzări.

Sistem CRM adaptabil pentru nevoile tale de business

Îl folosești așa cum vrei. Îl configurezi așa cum vrei. Tu decizi ce informații vede în softul CRM fiecare membru al echipei. Tu stabilești sau creezi noi câmpuri obligatoriu de completat pentru echipa de vânzări. Dar mai ales, te bucuri de flexibilitatea pe care ți-o oferă un CRM ușor de personalizat pentru a-l transforma într-un instrument cât mai util afacerii tale.