Askania Grup

askania

Despre Companie

Obiectul de activitate al grupului de firme Askania consta în distribuția articolelor de unică folosință și ambalaje pe piața HORECA ( restaurante, firme de catering, cofetării, brutării etc). În prezent grupul nostru totalizează un număr de 35 de salariați la cele 11 puncte de lucru răspandite în 7 judete din centrul și vestul țării. Lunar se emit în jur de 2000 de facturi, cu aproximativ 1000 de articole de rulaj prezente permanent în stoc.

Soluții utilizate

Context, cerințe

Din cei 14 ani de activitate, jumătate au fost alături de partenerii de la Transart. Provocarea pentru noi a început în anul 2017 când o dată cu inaugurarea unui nou depozit a crescut frecventa transferurilor între gestiuni, făcându-și astfel apariția o serie de greșeli în gestiunea stocurilor și managementul creanțelor. În aceste împrejurări am început să studiem piața de ERP în scopul achiziționării unui soft specializat pe distribuție care să ne permită să ne continuăm activitatea într-un mod optim.

Inițial am utilizat un program simplu dezvoltat de un programator local care ne-a ajutat prin flexibilitatea lui și prin ușurința în operare, dar ceea ce inițial ne-a susținut, ulterior ne-a frânat dezvoltarea, determinându-ne să ne orientam spre un soft potrivit noilor noastre nevoi . 

Am intrat în contact cu managera noastră de cont din Transart și dânsa ne-a prezentat studii de caz ale firmelor de distribuție cu care mai colaborau, precum și o serie de avantaje ale utilizarii programului Neomanager, identificând soluții la problemele întâmpinate. 

Implementare Neomanager

După achiziție a început etapa de implementare, de migrare a datelor, un proces destul de laborios și complex având în vedere numărul mare de articole prezente în stoc și de numarul de facturi emise zilnic. Nu se putea opri activitatea, însă implicarea echipei Transart a făcut ca acest proces să fie finalizat într-un timp record, corect și complet.

În primele săptămâni de la începerea colaborării am apelat destul de mult și la echipa de suport care a fost mereu alături de noi și ne-a ajutat să nu rămână probleme nerezolvate, dând dovadă de răbdare si înțelegere până la acomodarea tuturor utilizatorilor cu noul program. În prezent, jumătate dintre salariați sunt utilizatori de Neomanager, având 18 licențe achiziționate.

Beneficii și automatizări

  • Managementul stocurilor: acuratețe, încredere în date, cicuite dedicate;

  • Acces în timp real la stocul din depozit;

  • Transfer simplu și ușor al mărfii între gestiuni: depozit / magazine / puncte de lucru;

  • Set de rapoarte ușor de personalizat;

  • Control sporit pe aprovizionare / vânzări / neîncasate;

  • Conformare la legislație, update-uri legislative.

Colaborarea cu Transart a început cu modulul de contabilitate și gestiune și s-a dezvoltat de-a lungul timpului prin achiziția modulului de producție, mijloace fixe, bancă, interfețe, SAF-T și E-factura. Schimbările în activitatea curentă nu au întârziat să apară. Am analizat managementul stocurilor și am constatat că acesta se desfasoară fără greșeli, totodatăp transferurile de marfă între magazine și depozite se realizează simplu și rapid. Rapoartele personalizate ne-au ajutat la managementul creanțelor și datoriilor față de terți, iar update-urile frecvente la care avem acces ne asigură ca se lucrează conform tuturor modificărilor legislative nou apărute.
Georgiana Matei
Managing Partner la Askania Grup

Companii de succes își accelerează transformarea digitală cu Transart. Contactează-ne acum.

Câmpurile marcate cu "*" sunt obligatorii

Vezi și alți Clienți mulțumiți ai Transart

Abonează-te la newsletterul nostru

Vrei să afli mai multe?