Program de gestiune exactă a stocurilor pentru afaceri care vor să se dezvolte

Sistemul de gestiune stocuri
adaptat pentru orice tip de business

Sistemul de gestiune stocuri adaptat pentru orice tip de business

Distribuție Pre-Sales
și Van-Sales

Companie cu mai multe
gestiuni si puncte de lucru

Depozite

Magazin fizic

Showroom-uri

Magazin online

Marketplace-uri

Dropshipping

Gestiune stocuri
structură holding

Producție

Distribuție Pre-Sales și Van-Sales
Companie cu mai multe gestiuni si puncte de lucru
Depozite
Magazin fizic
Showroom-uri
Magazin online
Marketplace-uri
Dropshipping
Gestiune stocuri structură holding

Producție

Neomanager este un sistem de gestiune integrat căruia îi poți adăuga orice modul ai nevoie, atunci când ai nevoie

Contabilitate

Mijloace fixe

Salarizare

Comenzi

Aprovizionare

Stocuri

Vânzări

Încasări plăți

Servicii

Producție

Centre de cost

Interfețe EDI

Cu programul de gestiune stocuri Neomanager ești acoperit.

Orice tip de activitate ai, îți vei gestiona stocurile ca un adevărat profesionist.

Cu sistemul de gestiune stocuri Neomanager ești acoperit.

Orice tip de activitate ai, îți vei gestiona stocurile ca un profesionist adevărat.

  • Controlează stocurile pentru tine în magazinele fizice. Simplifică procesul de vânzare pentru clienți

Modificările pe care le faci în programul de gestiune stocuri se actualizează instant. Iar produsele vândute se scad automat din stoc, astfel încât știi în orice clipă care îți e stocul exact din magazin. Ceea ce înseamnă că stocurile și prețurile de vânzare vor fi mereu actualizate în sistem.

Pentru magazinele care vând produse vrac/en-gross, Neomanager oferă acces la un sistem integrat de cântărire conectat direct cu POS-ul.

În plus, sistemul oferă suport pentru eficientizarea activităților casierilor cum ar fi: vânzarea prin scanarea codurilor de bare, emiterea bonurilor fiscale, facturi, rapoarte X, Z sau periodice, dar și pentru încasările realizate prin diferite metode de plată.

  • Emite automat bonuri fiscale prin intermediul caselor de marcat integrate de la:
  • Emite automat bonuri fiscale prin intermediul caselor de marcat integrate de la:

Sistem de gestiune integrat cu magazinul online și cu Marketplace-uri pentru stocuri și prețuri întotdeauna actualizate peste tot

În urma comenzilor plasate de clienți, produsele se rezervă automat în gestiune, iar stocurile se actualizează în timp real pe site.

Dacă ai multe comenzi, sigur îți va plăcea asta. Poți lista în regim bulk facturile și avizele care trebuie expediate către clienți. Și pregătești automat AWB-urile către curier, iar sumele de la multiple rambursuri le preiei automat, fără niciun efort, pe baza borderoului trimis de curier.

Extinde-ți orizonturile și vinde în mai multe locuri, național și internațional cu ajutorul Marketplace-urilor

Programul de gestiune care îți spune
totul despre stocurile tale

Ai găsit soluția exactă pentru gestionarea stocurilor din mai multe puncte de lucru sau gestiuni diferite

  • Reduci pierderile datorate gestiunii slabe a stocurilor distribuite în mai multe locații
  • Știi exact ce stocuri ai în orice punct de lucru, fie el depozit sau magazin. Ceea ce înseamnă că poți să faci optimizarea și gestiunea integrată a stocurilor din toate gestiunile: pentru fiecare firma, punct de lucru – magazin, depozit și așa mai departe.
  • Dacă este necesar poți face transferul stocurilor de la o locație la alta cu ușurință.
  • Controlezi și coordonezi lanțul de aprovizionare atât la nivel general, cât și pentru fiecare punct de lucru în parte, în funcție de necesarul lui de aprovizionare.

Gestionează ca la carte stocurile și ambalajele atunci când faci distribuție de orice fel

  • Dacă ai agenți de teren poți integra aplicația HERMES Sales Force Automation cu programul integrat de gestiune Neomanager, pentru a actualiza stocurile în timp real, în urma comenzilor preluate/livrate de agenții de teren care fac Pre-Sales sau Van-Sales.
  • Optimizarea încărcării mărfii pe mașini și rute de livrare se face ușor, astfel încât să poți ordona încărcarea în funcție de cât de repede se va livra marfa la client.
  • În special pentru firmele care fac distribuție FMCG, gestiunea ambalajelor de la clienți este foarte importantă. De aceea am creat 2 variante flexibile, una în regim custodie și alta în regim propriu, pentru a te ajuta să monitorizezi cu ușurință toate aceste ambalaje.
  • Neomanager este programul de gestiune pe care îți dorești să îl folosești atunci când vrei să faci un inventar rapid, ușor și exact

Pur și simplu scanezi codurile de bare ale produselor, iar numărătoarea lor se realizează automat. Iar dacă nu ai timp sau nu vrei să faci un inventar total, atunci poți alege realizarea unor inventare parțiale pe diferite zone din magazin sau depozit.

  • Dacă vinzi în rețeaua de magazine a marilor retaileri sigur vrei un program de gestiune care să fie integrat cu EDI

Atunci când folosești EDI în relația comercială cu retailerii IKA lucruri bune încep să se întâmple. Pe de-o parte reduci semnificativ numărul oamenilor tăi care se ocupă de procesare comenzilor, iar pe de altă parte crești volumul vânzărilor și scapi de erorile din comenzi.

Trimite automat documente în format electronic către clienții și partenerii tăi de afaceri pentru a salva timp prețios

Notificările automate te ajută să scapi de un volum mare de activități de rutină consumatoare de timp și de energie cum ar fi datul de telefoane și trimiterea de e-mail-uri către clienți. Ceea ce înseamnă că tu și echipa ta veți câștiga timp pentru a vă concentra pe activități mult mai importante.

14 Moduri Creative în care poți folosi notificările pentru a Salva Timp prin trimiterea automată de informări care conțin:

01
Facturi electronice
08
Informari de solduri trimise intern catre reprezentantii de vanzari
02
Facturi scadente
09
Mesaje de lichidare de stocuri care interactioneaza ca si campanii promotionale
03
Facturi în termen
10
Fluturași de salarii pentru angajați
04
Notificări plată facturi restante
11
Mesaje de mulțumire după încasarea banilor
05
Sume încasate în avans
12
Notificări clienți pentru preluare în garanție
06
Confirmări solduri la sfârșit de an
13
Rapoarte cu situația facturilor neîncasate
07
Rapoarte de stocuri și prețuri pentru agenții de vânzări sau parteneri
14
Notificări de avize emise

Trimite automat documente în format electronic către clienții și partenerii tăi de afaceri pentru a salva timp prețios

Notificările automate te ajută să scapi de un volum mare de activități de rutină consumatoare de timp și de energie cum ar fi datul de telefoane și trimiterea de e-mail-uri către clienți. Ceea ce înseamnă că tu și echipa ta veți câștiga timp pentru a vă concentra pe activități mult mai importante.

14 Moduri Creative în care poți folosi notificările pentru a Salva Timp prin trimiterea automată de informări care conțin:

01
Facturi electronice
02
Facturi scadente
03
Facturi în termen
04
Notificări plată facturi restante
05
Sume încasate în avans
06
Confirmări solduri la sfârșit de an
07
Rapoarte de stocuri și prețuri pentru agenții de vânzări sau parteneri
08
Informari de solduri trimise intern catre reprezentantii de vanzari
09
Mesaje de lichidare de stocuri care interactioneaza ca si campanii promotionale
10
Fluturași de salarii pentru angajați
11
Mesaje de mulțumire după încasarea banilor
12
Notificări clienți pentru preluare în garanție
13
Rapoarte cu situația facturilor neîncasate
14
Notificări de avize emise

Integrezi sistemul de gestiune stocuri Neomanager cu orice altă soluție ai nevoie

Am dezvoltat un întreg ecosistem de aplicații care se integrează nativ cu programul nostru de gestiune stocuri pentru a te ajuta cu soluții pe măsură ce business-ul tău se dezvoltă.

WMS

BI

SFA

Magazine online B2C

Platforme B2B

CRM

DSiM

EDI

Retail POS

TMS

Integrezi sistemul de gestiune stocuri Neomanager cu orice altă soluție ai nevoie

Am dezvoltat un întreg ecosistem de aplicații care se integrează nativ cu programul nostru de gestiune stocuri pentru a te ajuta cu soluții pe măsură ce business-ul tău se dezvoltă.

WMS

BI

Magazine online B2C

EDI

Retail POS

CRM

SFA

Platforme B2B

DSiM

TMS

Obține instant rapoarte interactive ușor de înțeles create cu ajutorul datelor din sistemul de gestiune stocuri

Rapoartele sunt importante pentru tine. Și știm că îți dorești să le obții imediat. De aceea am integrat sistemul de gestiune Neomanager cu soluția noastră de Business Intelligence.

Vezi ce spun clienții noștri și cum arată rapoartele din Bi Adviser.

devices_cortex

Obține instant rapoarte interactive ușor de înțeles create cu ajutorul datelor din sistemul de gestiune stocuri

Rapoartele sunt importante pentru tine. Și știm că îți dorești să le obții imediat. De aceea am integrat sistemul de gestiune Neomanager cu soluția noastră de Business Intelligence.

Vezi ce spun clienții noștri și cum arată rapoartele din Bi Adviser.

devices_cortex

Program de gestiune apreciat de clienți pentru că funcționează corect și e ușor de folosit

Sistemul de gestiune stocuri Neomanager înseamnă exactitate și control în afacerea ta

103

domenii de activitate în care sistemul de gestiune este implementat

22

ani de dezvoltări continue ale programului integrat de gestiune stocuri

10+

ani experiență de business pentru consultanți care au sute de implementări de succes

În fiecare zi 957 companii precum a ta folosesc cu încredere sistemul integrat de gestiune stocuri Neomanager

Mania Mall e-commerce B2C
Magazin on-line distribuitor xiaomi romania
Elidor Pan Oradea
mediacom net nasaud
Melarox - magazin on-line de electrocasnice
Askania prodistrib Depozitul de ambalaje
Gospodarul Istet
InterOptik
Edi Grup
Managis Bio
Alt Aleco magazib online

Solicită o Prezentare Gratuită a
Programului de Gestiune stocuri Neomanager

Solicită o Prezentare Gratuită a Programului de Gestiune stocuri Neomanager

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Distribuție Pre-Sales și Van-Sales

Companie cu mai multe
gestiuni si puncte de lucru

Depozite

Magazin fizic

Showroom-uri

Magazin online

Marketplace-uri

Dropshipping

Gestiune stocuri structură holding

Producție