Producție
Orice tip de activitate ai, îți vei gestiona stocurile ca un adevărat profesionist.
Orice tip de activitate ai, îți vei gestiona stocurile ca un profesionist adevărat.
Modificările pe care le faci în programul de gestiune stocuri se actualizează instant. Iar produsele vândute se scad automat din stoc, astfel încât știi în orice clipă care îți e stocul exact din magazin. Ceea ce înseamnă că stocurile și prețurile de vânzare vor fi mereu actualizate în sistem.
Pentru magazinele care vând produse vrac/en-gross, Neomanager oferă acces la un sistem integrat de cântărire conectat direct cu POS-ul.
În plus, sistemul oferă suport pentru eficientizarea activităților casierilor cum ar fi: vânzarea prin scanarea codurilor de bare, emiterea bonurilor fiscale, facturi, rapoarte X, Z sau periodice, dar și pentru încasările realizate prin diferite metode de plată.
În urma comenzilor plasate de clienți, produsele se rezervă automat în gestiune, iar stocurile se actualizează în timp real pe site.
Dacă ai multe comenzi, sigur îți va plăcea asta. Poți lista în regim bulk facturile și avizele care trebuie expediate către clienți. Și pregătești automat AWB-urile către curier, iar sumele de la multiple rambursuri le preiei automat, fără niciun efort, pe baza borderoului trimis de curier.
Pur și simplu scanezi codurile de bare ale produselor, iar numărătoarea lor se realizează automat. Iar dacă nu ai timp sau nu vrei să faci un inventar total, atunci poți alege realizarea unor inventare parțiale pe diferite zone din magazin sau depozit.
Atunci când folosești EDI în relația comercială cu retailerii IKA lucruri bune încep să se întâmple. Pe de-o parte reduci semnificativ numărul oamenilor tăi care se ocupă de procesare comenzilor, iar pe de altă parte crești volumul vânzărilor și scapi de erorile din comenzi.
Notificările automate te ajută să scapi de un volum mare de activități de rutină consumatoare de timp și de energie cum ar fi datul de telefoane și trimiterea de e-mail-uri către clienți. Ceea ce înseamnă că tu și echipa ta veți câștiga timp pentru a vă concentra pe activități mult mai importante.
Notificările automate te ajută să scapi de un volum mare de activități de rutină consumatoare de timp și de energie cum ar fi datul de telefoane și trimiterea de e-mail-uri către clienți. Ceea ce înseamnă că tu și echipa ta veți câștiga timp pentru a vă concentra pe activități mult mai importante.
Am dezvoltat un întreg ecosistem de aplicații care se integrează nativ cu programul nostru de gestiune stocuri pentru a te ajuta cu soluții practice pe măsură ce business-ul tău se dezvoltă.
Rapoartele sunt importante pentru tine. Și știm că îți dorești să le obții imediat. De aceea am integrat sistemul de gestiune Neomanager cu soluția noastră de Business Intelligence.
Vezi ce spun clienții noștri și cum arată rapoartele din Bi Adviser.
Rapoartele sunt importante pentru tine. Și știm că îți dorești să le obții imediat. De aceea am integrat sistemul de gestiune Neomanager cu soluția noastră de Business Intelligence.
Vezi ce spun clienții noștri și cum arată rapoartele din Bi Adviser.
domenii de activitate în care sistemul de gestiune este implementat
25
ani de dezvoltări continue ale programului integrat de gestiune stocuri
ani experiență de business pentru consultanți care au sute de implementări de succes
În fiecare zi sute de companii precum a ta folosesc cu încredere sistemul integrat de gestiune stocuri Neomanager
Solicită o Prezentare Gratuită a Programului de Gestiune stocuri Neomanager
© 1998-2021 Transart. Toate drepturile rezervate.