Program de facturare profesional

Automatizezi facturarea. Rapid și simplu. Fără erori.

Program de facturare și gestiune stocuri pentru:

Magazine online

Distribuție Van-Sales

Depozite

Magazine fizice

Marketplace-uri

Showroom-uri

Fii pregătit pentru orice situație.
Facturează automat într-un mod flexibil

Ai la îndemână documente pregătite pentru orice necesități, direct în aplicația de facturare

  • Facturi fiscale

  • Facturi speciale pentru prestări servicii

  • Bonuri fiscale

  • Avize de însoțire a mărfii

  • Bonuri fiscale prin case de marcat

  • Stornări multiple

  • Garanții pentru produse

  • Facturi proforme cu TVA / fără TVA

  • Facturi cu chitanțe

  • Facturi pe bază de avize și proforme emise anterior

  • Facturi stornatoare

  • Facturi mjiloace fixe

  • Facturi de garanție pentru ambalaje aflate în custodie

  • Facturi avans

Folosește facturi personalizate cu aspect profesionist.
20 modele de facturi predefinite din care poți alege

Brand-ul companiei tale merită o factură personalizată prin:

  • Format
  • Culori
  • Integrare logo
  • Semnătură
  • Ștampilă
  • Imagine de fundal
  • Câmp de observații unde se pot adăuga orice informații suplimentare

  • Limbă și valută
  • Afișarea discount-ului pe factură
  • Afișare subtotaluri pe cote TVA diferite

Iar dacă dorești, poți personaliza orice alt document cum ar fi avizele sau chitanțele.

Automatizează facturarea și câștigă timp alegând un program de facturare profesional

Programul de facturare care îți face munca mai ușoară

Ai la dispoziție discount-uri și liste speciale de preț care se aplică automat pe factură în funcție de categoriile de clienți sau produse.

Asta înseamnă că poți vedea vânzările pe clienți, vânzări pe produse, încasări-plăți, profitabilitate, gestiune stocuri, fișă client, furnizor, scadențe facturi și multe altele, ca să iei decizii tot mai bune pe baza datelor.

Funcția de Credit Control limitează riscurile asociate plăților restante ale clienților rău platnici. Dacă se depășește limita de credit, pe sumă, pe zile de scadență, de număr de facturi sau zile de vechime ale facturilor nu se mai poate factura către aceștia, astfel îți protejezi fluxul de numerar.

Programul de facturare preia automat de încasări de la multiple comenzi pe baza borderoului de decontare de pe eMag Marketplace, rambursurilor de la curieri sau prin intermediul extraselor emise de bănci în format electronic.

În plus, ai și avizele de însoțire a mărfii și facturile de garanție pentru ambalajele aflate în custodie la clienți.

Trimite notificări, respectiv alerte de plată a facturilor direct pe e-mail-ul clienților care au solduri/restanțe față de compania ta.
În plus, poți opta pentru încasări parțiale pe baza aceleiași facturi.

Pentru fiecare utilizator în parte se pot configura drepturi în funcție de nivelul necesar de acces la informații și funcționalități. Totodată programul de facturare realizează automat salvări planificate ale bazei de date, iar actualizările legislative sunt mereu făcute la zi.

Generezi oricâte facturi / proforme / avize și chitanțe pentru toate companiile pe care le administrezi. Iar dacă firma are gestiuni multiple, atunci poți emite ușor facturi de pe fiecare gestiune în parte.

Emite automat bonuri fiscale prin intermediul caselor de marcat integrate de la:

 Te bucuri de acces instant la o mulțime de rapoarte care te ajută să iei decizii de business mai bune în fiecare zi

Rapoarte de vânzări centralizate sau detaliate

Topuri de vânzări cantitative sau valorice

Rapoarte discount-uri pe produse sau facturi

Vânzări pe agenți

Centralizatoare de avize și alte documente

Vânzări pe furnizori

Fișe de clienți

Centralizatoare de facturi

Rapoarte de stocuri la o anumită dată sau perioadă pentru calculul automat al stocului optim

Rapoarte de stocuri pe gestiuni

Rapoarte de facturi neîncasate pe grile de scadență

Rapoarte de facturi stornate

Câștigă timp și bani atunci când trimiți automat notificări direct din programul de facturare

Notificările automate te ajută să scapi de un volum mare de activități de rutină consumatoare de timp și de energie cum ar fi datul de telefoane și trimiterea de e-mail-uri către clienți. Ceea ce înseamnă că tu și echipa ta veți câștiga timp pentru a vă concentra pe activități mult mai importante.

14 Moduri Creative în care poți folosi notificările pentru a Salva Timp prin trimiterea automată de informări care conțin:

01
Facturi electronice
08
Informari de solduri trimise intern catre reprezentantii de vanzari
02
Facturi scadente
09
Mesaje de lichidare de stocuri care interactioneaza ca si campanii promotionale
03
Facturi în termen
10
Fluturași de salarii pentru angajați
04
Notificări plată facturi restante
11
Mesaje de mulțumire după încasarea banilor
05
Sume încasate în avans
12
Notificări clienți pentru preluare în garanție
06
Confirmări solduri la sfârșit de an
13
Rapoarte cu situația facturilor neîncasate
07
Rapoarte de stocuri și prețuri pentru agenții de vânzări sau parteneri
14
Notificări de avize emise

Câteva dintre cele 967 de companii care utilizează zilnic programul de facturare și gestiune de la Transart

Mania Mall e-commerce B2C
Magazin on-line distribuitor xiaomi romania
Medident Exim
Elidor Pan Oradea
mediacom net nasaud
Melarox - magazin on-line de electrocasnice
Askania prodistrib Depozitul de ambalaje
Gospodarul Istet
InterOptik
Edi Grup
Managis Bio
Alt Aleco magazib online

Începe de Acum să Facturezi Nelimitat,
Automat, Simplu și Fără Erori

Acest site folosește cookies pentru îmbunătățirea experienței de navigare și publicitate. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.