CLINI-LAB își gestionează operațiunile de bază cu B-ORG ERP și Warehouse Manager WMS

Control sporit pe stocuri, loturi, aprovizionare, recepții, livrări, termene de expirare, facturi neachi­­­tate, în comercializarea și distribuția de echipamente medicale, analizoare și reactivi chimici.

Clini-Lab este unul dintre principalii distribuitori de aparatură medicală din Transilvania, oferind o gamă completă de analizoare automate și reactivi pentru diferite domenii ale laboratorului medical: biochimie, hematologie, imunologie, coagulare, alergologie, microbiologie, diabetologie etc. Compania are sediul principal în Târgu Mureș, un depozit în București și peste 70 de angajați cu care deservește întreg teritoriul României.

Din 1998, Clini Lab folosește un sistem de gestiune dezvoltat de Transart. La început a fost Neomanager dar, în timp, acesta a evoluat spre un sistem integrat care astăzi include B-Org ERP, Warehouse Manager WMS și HERMES SFA. Cu acest sistem compania gestionează operațiunile principale de business care acoperă tematicile legate de vânzări, stocuri, aprovizionare, depozit, contabilitate, salarizare și management.

Folosim Warehouse Manager WMS permanent, integrat cu sistemul B-Org ERP. Avem 5 terminale WM ce sunt partajate de toți operatorii noștrii care lucrează în cele două depozite și practic orice mișcare facem pe stocuri este înregistrată folosind terminalele cu cititoare coduri de bare și WMS-ul care este strâns integrat cu sistemul ERP. Recepțiile le facem cu WM-ul, ghidate de lista de lucru generată în baza facturii furnizor. Apoi introducem apoi stocurile și data de expirare pentru fiecare lot în parte.— Jakab István, Director Marketing – Clini Lab

Beneficii Warehouse Manager

Aspecte extrem de importante pentru afacerile de acest tip sunt cele legate de trasabilitatea loturilor de produse, urmărirea stocurilor în funcție de termenele de expirare, evidențierea numărului de lot pe facturile emise către clienți și un control sporit pe faptul că se livrează exact produsele comandate de client. Întrucât există multe produse foarte mici care seamănă între ele, exista permanent un risc destul de mare (erori umane) să fie livrate alte produse decât cele comandate de către clienți.

„După implementarea WMS-ului de la Transart putem spune că au scăzut semnificativ diferențele de inventar, s-au îmbunătățit procesele de recepție și livrare a mărfii iar riscul ca angajații să încurce produsele aproape că a dispărut. Un alt aspect demn de evidențiat, sesizat când am avut fluctuații de personal care lucrează în depozit, a fost că noii angajați se acomodează și devin productivi mult mai repede, nemaifiind necesară acea perioadă lungă de învațare a produselor.”— Jakab István, Director Marketing – Clini Lab

Suntem la un click distanță

Interesat să valorifici aceste instrumente în compania ta?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din reprezentanții Transart.

Câmpurile marcate cu “*” sunt obligatorii
Sediu

Cluj-Napoca, 400495
Calea Turzii, Nr. 241C
Jud. Cluj, Romania
Tel: +40 264 440 500

Vezi și alți Clienți mulțumiți ai Transart

Acest site folosește cookies pentru îmbunătățirea experienței de navigare și publicitate. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.