Magdolna Impex Odorheiu Secuiesc foloseste solutia completa B-ORG ERP & HERMES SFA pentru a-si gestiona activitatea
28 Martie 2008
Firma Magdolna Impex Odorheiu Secuiesc isi desfasoara activitatea in domeniul distributiei materialelor de constructii, instalatii sanitare, centrale termice. De asemenea, desfacerea produselor se face si prin intermediul a 3 magazine proprii amplasate in Odorheiu Secuiesc.
Inainte de implementarea B-ORG ERP, compania utiliza 4 baze de date diferite, cate una pentru activitatea din fiecare locatie, ceea ce afecta rapiditatea si operativitatea activitatii.
Astfel, unul dintre obiectivele implementarii aplicatiei B-ORG ERP a fost unificarea celor 4 baze de date (nomenclatoarele de produse si terti) si integrarea activitatilor firmei intr-o singura baza de date care sa functioneze online. Legatura online a sediului central cu punctele de lucru asigura obtinerea unor informatii corecte, coerente, in timp real. Astfel se castiga timp – un avantaj esential pentru o firma care isi desfasoara activitatea in comert si distributie.
Implementarea aplicatiei HERMES si deci – automatizarea fortei de vanzari a adus nu doar rapiditate in preluarea comenzilor, dar si un management mai bun al activitatii departamentului de vanzari si – implicit – o crestere a vanzarilor.
Datorita integrarii naturale a celor doua sisteme – B-ORG ERP & HERMES SFA, compania mai beneficiaza si de:
- stabilitatea sistemului implementat;
- viteza mare de lucru a sistemului;
- corectitudinea datelor;
- prelucrarea unui volum mare de date;
- rapoarte configurabile, complete si complexe in concordanta cu situatia reala din stocuri si din piata;
- eliminarea necesitatii reoperarii datelor prin automatizarea transferului datelor dintre contabilitate si gestiune;
- integrarea activitatilor intr-un sistem informatic complex si optimizarea fluxurilor de informatii.