Seda Invest Brasov – distribuția materialelor de construcții și sculelor la nivel național

Seda Invest Brasov utlizeaza, pentru gestionarea activitatilor de distributie pe care le desfasoara, sistemul complet pentru firmele de distributie: B-ORG ERP & HERMES SFA.

In conditiile pietei actuale, a devenit vitala alegerea unei solutii complete – ERP & SFA – care acopera atat partea de management al afacerii, cat si solutii specializate pe partea de vanzari, venind astfel in sprijinul eficientizarii proceselor desfasurate.

Seda Invest a fost infiintata in anul 2000, castigandu-si un loc important pe piata materialelor de constructii prin distribuirea de produse abrazive, unelte, scule si vopsele. Seda Invest este importator si distribuitor pentru produse de origine germana si autohtona. De asemenea, compania comercializeaza si gama de etansanti siliconici, spume poliuretanice si adezivi profesionali, marca proprie SEDA®.

Reteaua de agenti comerciali ai companiei acopera 75% din teritoriul Romaniei avand sediul principal in Brasov si puncte de lucru in Bucuresti, Cluj-Napoca, Focsani si Craiova.

Pentru o companie de distributie de nivel national era vitala eficientizarea fluxului informational, atat inter-filiale, cat si in relatia cu clientul – in teren sau la sediu. Astfel, Seda Invest si-a imbunatatit, in urma implementarii sistemului ERP&SFA, urmatoarele:

  • accesul in timp real la informatiile de la punctele de lucru, datorita modului de lucru online (client-server);
  • gestionarea stocurilor si controlul disponibilitatii stocurilor la toate punctele de lucru si determinarea rapida a necesarului de aprovizionare;
  • controlul costurilor si al preturilor (de achizitie si de vanzare) pentru un numar mare de produse, la toate punctele de lucru;
  • reducerea timpului de onorare a comenzilor clientilor;
  • gestiunea unui portofoliu mare de produse si selectia rapida a produselor din nomenclatoare stufoase (cod intern, cod de bare, denumire partiala, grupare produse);
  • controlul riscului de neplata, datorita posibilitatii utilizarii limitelor de credit;
  • generarea de rapoarte manageriale complexe, flexibile, obtinute rapid, usor de personalizat in functie de necesitati privind: vanzarile, discount-urile, incasarile realizate;
  • controlul activitatii desfasurate de angajati, prin restrictionarea accesului utilizatorilor pana la nivel de detaliu;
  • siguranta datelor prin salvari automate.

Datorita specificului de activitate – comert si distributie de produse din domeniul tehnic, Seda Invest utilizeaza in vanzare doua tipuri de agenti care se completeaza unul pe celalalt: agentul Pre-sales pe teren si agentul Tele-sales la sediu care preia comanda, fie prin telefon, fie direct de la clientul care vine la depozit. Astfel, este acoperita atat partea de automatizare a activitatii agentului pe teren, cat si automatizarea agentului Tele-sales de la sediu.

HERMES Pre-sales si Tele-sales ofera:

Completarea muncii agentului in teren prin gestionarea clientilor din portofoliu impreuna cu agentul de Tele-sales;

Informatii legate de client, de stocurile disponibile, de preturi, discounturi, promotii, de produse focus si recomandate;

Respectarea tuturor conditiilor comerciale conform setarilor stabilite de directorul de vanzari in back-office;

Posibilitatea de a folosi liste speciale de pret concepute in functie de clientul caruia li se adreseaza.

Un alt beneficiu important pentru o firma cu activitate la nivel national, ca Seda Invest, este relatia directa cu producatorul de software, interfata unica pentru ERP si SFA si – totodata – un furnizor cu acoperire nationala. 

Suntem la un click distanță

Interesat să valorifici aceste instrumente în compania ta?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din reprezentanții Transart.

Câmpurile marcate cu “*” sunt obligatorii
Sediu

Cluj-Napoca, 400495
Calea Turzii, Nr. 241C
Jud. Cluj, Romania
Tel: +40 264 440 500

Vezi și alți Clienți mulțumiți ai Transart