EDI B2B - Electronic Data Interchange

Elimină erorile, crește viteza și eficiența afacerii.

Cele mai bune platforme EDI B2B din Romania sunt integrate cu ERP-ul Transart: Expert Supplier, Comarch, TecNet sau DocXchange.

Optimizări cheie pe relația Furnizor - Retailer (IKA)

Reducere costuri operaționale ale unei tranzacții cu cel puțin 35%

Îmbunătățește calitatea datelor cu până la 40%
Crește viteza cu care se desfășoară ciclul de comandă-încasare cu cel puțin 20%
Accelerează fluxurile informaționale și comerciale B2B cu până la 61%

Sursa: Ken Vollmer. Forrester, “The Future of EDI.”

EDI B2B - Avantaje

Beneficiile implementării EDI B2B

Reduceri de costuri

EDI reduce la minim costurile asociate cu hârtia, imprimarea, stocarea, arhivarea, expedierea și preluarea documentelor rezultate din relațiile comerciale dintre partenerii de business.

Îmbunătățește calitatea relațiilor cu partenerii de business

Prin utilizarea EDI scurtați semnificativ timpii de procesare și de onorare corectă a comenzilor ceea ce ajută la menținerea unei relații bune cu orice partener de afaceri.

Evită situațiile de out-of-stock

Faptul că schimbul de date se realizează automat între furnizori și magazine scurtează timpii de aprovizionare și optimizează viteza de rotație a stocurilor și costurile de depozitare.

Crește competitivitatea și eficiența

EDI este un limbaj comun pentru afacerile de pretutindeni așadar puteți colabora cu parteneri localizați oriunde în lume. Producătorii și marii retaileri folosesc EDI în relația cu partenerii lor.

Elimină erorile din comenzi

Dispar problemele rezultate din comenzi telefonice preluate greșit, documente și scris de mână greu de înțeles, erori de redactare, email-uri, documente și fax-uri care nu au mai ajuns la timp la destinație.

Optimizarea echipei și a productivității

Automatizările aduse contribuie la realizarea unui număr mult mai mare de operațiuni comerciale cu mai puțini angajați și îi ajută pe aceștia să se concentrezi pe lucrurile care aduc mai multă plusvaloare.

Viteză și corectitudine în procesarea comenzilor

Procesarea promptă și corectă a documentelor reduce în mod considerabil procentajul comenzilor anulate. Prin utilizarea EDI scurtați semnificativ timpii de procesare și de onorare a comenzilor.

Prietenos cu mediul

EDI ajută companiile să arate că sunt interesate de sustenabilitate și de responsabilitate față de mediul înconjurător prin înlocuirea documentelor de hârtie cu alternative digitale.

Impact pozitiv asupra fluxului de numerar

EDI reduce ciclului de comandă-încasare prin automatizarea trimiterii datelor direct între sistemele de gestiune ERP ale clientului, respectiv al furnizorului, fără o altă intervenție umană.

Transparență. Accesibilitate. Trasabilitate

Interconectarea EDI cu sistemul ERP asigură acuratețe în preluarea și monitorizarea comenzilor, dar și în managementul tuturor documentelor aferente unei comenzi, totul în timp real.

Adaptabil nevoilor oricărei companii

Tehnologia EDI poate fi personalizată astfel încât să vă rezolve nevoile de transfer automat a datelor și documentelor între compania pe care reprezentați și partenerii dumneavoastră de business.

Asigură securitatea datelor

Transferul electronic al documentelor și al datelor este securizat, iar accesul utilizatorilor se realizează prin introducerea parolei și a unui username.

Interconectarea EDI folosind sistemul ERP Transart

Platforme EDI cu care se integrează Transart ERP:
Expert Supplier, DocXchange, Tecnet

Clienți care folosesc ERP Transart și EDI B2B pentru automatizarea relației comerciale (comenzi, facturi) cu marii retaileri (IKA)

erp maravaet salarizare
Seda Invest CRM vanzari
hendi erp wms salarizare
star lubricants erp cluj salariazare
Dar nu ne asculta doar pe noi, vezi…

Cum utilizează B2B EDI clienții Transart?

Doresc să discut cu un consultant de vânzări

Acest site folosește cookies pentru îmbunătățirea experienței de navigare și publicitate. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.