EDI B2B - Electronic Data Interchange
Elimină erorile, crește viteza și eficiența afacerii.
Cele mai bune platforme EDI B2B din Romania sunt integrate cu ERP-ul Transart: Expert Supplier, Comarch, TecNet sau DocXchange.
Elimină erorile, crește viteza și eficiența afacerii.
Cele mai bune platforme EDI B2B din Romania sunt integrate cu ERP-ul Transart: Expert Supplier, Comarch, TecNet sau DocXchange.
Reducere costuri operaționale ale unei tranzacții cu cel puțin 35%
Sursa: Ken Vollmer. Forrester, “The Future of EDI.”
EDI reduce la minim costurile asociate cu hârtia, imprimarea, stocarea, arhivarea, expedierea și preluarea documentelor rezultate din relațiile comerciale dintre partenerii de business.
Prin utilizarea EDI scurtați semnificativ timpii de procesare și de onorare corectă a comenzilor ceea ce ajută la menținerea unei relații bune cu orice partener de afaceri.
Faptul că schimbul de date se realizează automat între furnizori și magazine scurtează timpii de aprovizionare și optimizează viteza de rotație a stocurilor și costurile de depozitare.
EDI este un limbaj comun pentru afacerile de pretutindeni așadar puteți colabora cu parteneri localizați oriunde în lume. Producătorii și marii retaileri folosesc EDI în relația cu partenerii lor.
Dispar problemele rezultate din comenzi telefonice preluate greșit, documente și scris de mână greu de înțeles, erori de redactare, email-uri, documente și fax-uri care nu au mai ajuns la timp la destinație.
Automatizările aduse contribuie la realizarea unui număr mult mai mare de operațiuni comerciale cu mai puțini angajați și îi ajută pe aceștia să se concentrezi pe lucrurile care aduc mai multă plusvaloare.
Procesarea promptă și corectă a documentelor reduce în mod considerabil procentajul comenzilor anulate. Prin utilizarea EDI scurtați semnificativ timpii de procesare și de onorare a comenzilor.
EDI ajută companiile să arate că sunt interesate de sustenabilitate și de responsabilitate față de mediul înconjurător prin înlocuirea documentelor de hârtie cu alternative digitale.
EDI reduce ciclului de comandă-încasare prin automatizarea trimiterii datelor direct între sistemele de gestiune ERP ale clientului, respectiv al furnizorului, fără o altă intervenție umană.
Interconectarea EDI cu sistemul ERP asigură acuratețe în preluarea și monitorizarea comenzilor, dar și în managementul tuturor documentelor aferente unei comenzi, totul în timp real.
Tehnologia EDI poate fi personalizată astfel încât să vă rezolve nevoile de transfer automat a datelor și documentelor între compania pe care reprezentați și partenerii dumneavoastră de business.
Transferul electronic al documentelor și al datelor este securizat, iar accesul utilizatorilor se realizează prin introducerea parolei și a unui username.