B2B EDI - Electronic Data Interchange
Reduce costurile, elimină erorile, crește viteza și eficiența afacerii.
Cele mai bune platforme EDI din Romania sunt integrate cu ERP-ul Transart: Expert Supplier, Comarch, EDINET, TecNet, Edinet by Infinite sau DocXchange.






B2B EDI - Optimizări cheie pe relația Furnizor - Retailer (IKA)
Sursa: Ken Vollmer. Forrester, “The Future of EDI.”

Beneficiile implementării EDI B2B
Reduceri de costuri
EDI reduce la minim costurile asociate cu hârtia, imprimarea, stocarea, arhivarea, expedierea și preluarea documentelor rezultate din relațiile comerciale dintre partenerii de business.
Îmbunătățește calitatea relațiilor cu partenerii de business
Prin utilizarea EDI scurtați semnificativ timpii de procesare și de onorare corectă a comenzilor ceea ce ajută la menținerea unei relații bune cu orice partener de afaceri.
Evită situațiile de out-of-stock
Faptul că schimbul de date se realizează automat între furnizori și magazine scurtează timpii de aprovizionare și optimizează viteza de rotație a stocurilor și costurile de depozitare.
Crește competitivitatea și eficiența
EDI este un limbaj comun pentru afacerile de pretutindeni așadar puteți colabora cu parteneri localizați oriunde în lume. Producătorii și marii retaileri folosesc EDI în relația cu partenerii lor.
Elimină erorile din comenzi
Dispar problemele rezultate din comenzi telefonice preluate greșit, documente și scris de mână greu de înțeles, erori de redactare, email-uri, documente și fax-uri care nu au mai ajuns la timp la destinație.
Optimizarea echipei și a productivității
Automatizările aduse de EDI contribuie la realizarea unui număr mult mai mare de operațiuni comerciale cu mai puțini angajați și îi ajută pe aceștia să se concentrezi pe lucrurile care aduc mai multă plusvaloare.
Viteză și corectitudine în procesarea comenzilor
Procesarea promptă și corectă a documentelor reduce în mod considerabil procentajul comenzilor anulate. Prin utilizarea EDI scurtați semnificativ timpii de procesare și de onorare a comenzilor.
Prietenos cu mediul
EDI ajută companiile să arate că sunt interesate de sustenabilitate și de responsabilitate față de mediul înconjurător prin înlocuirea documentelor de hârtie cu alternative digitale.
Impact pozitiv asupra fluxului de numerar
EDI reduce ciclului de comandă-încasare prin automatizarea trimiterii datelor direct între sistemele de gestiune ERP ale clientului, respectiv al furnizorului, fără o altă intervenție umană.
Transparență. Accesibilitate. Trasabilitate
Interconectarea EDI cu sistemul ERP asigură acuratețe în preluarea și monitorizarea comenzilor, dar și în managementul tuturor documentelor aferente unei comenzi, totul în timp real.
Adaptabil nevoilor oricărei companii
Tehnologia EDI poate fi personalizată astfel încât să vă rezolve nevoile de transfer automat a datelor și documentelor între compania pe care reprezentați și partenerii dumneavoastră de business.
Asigură securitatea datelor
Transferul electronic al documentelor și al datelor este securizat, iar accesul utilizatorilor se realizează prin introducerea parolei și a unui username.
Interconectarea B2B EDI folosind sistemul ERP Transart
Platforme EDI cu care se integrează Transart ERP:
- Expert Supplier,
- DocXchange,
- Edinet,
- Tecnet,
- Edinet by Infinite

Clienți care folosesc ERP Transart și EDI B2B pentru automatizarea relației comerciale (comenzi, facturi) cu marii retaileri (IKA)


















Cum utilizează B2B EDI clienții Transart?

Doresc să discut cu un consultant de vânzări
despre soluția EDI integrată în ERP Transart

Câștigi un magazin online deschis NON-STOP!
Descopera Platforma HERMES B2B e-Commerce pentru Producători și Distribuitori

Reduce costurile, elimină erorile, crește viteza și eficiența afacerii
B2B EDI - ELECTRONIC DATA INTERCHANGE
EDI - ELECTRONIC DATA INTERCHANGE
Cele mai bune platforme EDI din Romania sunt integrate cu ERP-ul Transart: Expert Supplier, Comarch, EDINET, TecNet, Edinet by Infinite sau DocXchange.

- Reduceri de costuri
EDI reduce la minim costurile asociate cu hârtia, imprimarea, stocarea, arhivarea, expedierea și preluarea documentelor rezultate din relațiile comerciale dintre partenerii de business.
- Evită situațiile de out-of-stock
Faptul că schimbul de date se realizează automat între furnizori și magazine scurtează timpii de aprovizionare și optimizează viteza de rotație a stocurilor și costurile de depozitare.
- Elimină erorile din comenzi
Dispar problemele rezultate din comenzi telefonice preluate greșit, documente și scris de mână greu de înțeles, erori de redactare, email-uri, documente și fax-uri care nu au mai ajuns la timp la destinație.
- Viteză și corectitudine în procesarea comenzilor
Procesarea promptă și corectă a documentelor reduce în mod considerabil procentajul comenzilor anulate. Prin utilizarea EDI scurtați semnificativ timpii de procesare și de onorare a comenzilor.
- Impact pozitiv asupra fluxului de numerar
EDI reduce ciclului de comandă-încasare prin automatizarea trimiterii datelor direct între sistemele de gestiune ERP ale clientului, respectiv al furnizorului, fără o altă intervenție umană.
- Transparență. Accesibilitate. Trasabilitate
Interconectarea EDI cu sistemul ERP asigură acuratețe în preluarea și monitorizarea comenzilor, dar și în managementul tuturor documentelor aferente unei comenzi, totul în timp real.
- Îmbunătățește calitatea relațiilor cu partenerii de business
Prin utilizarea EDI scurtați semnificativ timpii de procesare și de onorare corectă a comenzilor ceea ce ajută la menținerea unei relații bune cu orice partener de afaceri.
- Crește competitivitatea și eficiența
EDI este un limbaj comun pentru afacerile de pretutindeni așadar puteți colabora cu parteneri localizați oriunde în lume. Producătorii și marii retaileri folosesc EDI în relația cu partenerii lor.
- Optimizarea echipei și a productivității
Automatizările aduse de EDI contribuie la realizarea unui număr mult mai mare de operațiuni comerciale cu mai puțini angajați și îi ajută pe aceștia să se concentrezi pe lucrurile care aduc mai multă plusvaloare.
- Prietenos cu mediul
EDI ajută companiile să arate că sunt interesate de sustenabilitate și de responsabilitate față de mediul înconjurător prin înlocuirea documentelor de hârtie cu alternative digitale.
- Adaptabil nevoilor oricărei companii
Tehnologia EDI poate fi personalizată astfel încât să vă rezolve nevoile de transfer automat a datelor și documentelor între compania pe care reprezentați și partenerii dumneavoastră de business.
- Asigură securitatea datelor
Transferul electronic al documentelor și al datelor este securizat, iar accesul utilizatorilor se realizează prin introducerea parolei și a unui username.
Platforme B2B EDI
cu care se integrează Transart EDI:
Expert Supplier,
DocXchange,
Edinet,
Tecnet,
Edinet by Infinite
