Valvis Holding
În decizia de începere a colaborării a...
Valvis Holding Distribution, parte a holdingului creat de Jean Valvis în România este compania care se ocupă de distribuirea la nivel național, pe canalele IKA, TT și HORECA, a apelor minerale Aqua Carpatica, vinurilor din gama Domeniile Sâmburești și mai recent, primul Hard Seltzer fabricat în România cu conținut moderat de alcool (4,5%) sub brandul Wet.
În prezent, Aqua Carpatica este unul din cei mai importanti jucatori pe segmentul de apă minerală din România și realizează exporturi în Marea Britanie, Grecia, Arabia Saudită, Emiratele Arabe, Moldova, Israel.
Valvis Holding Distribution mobilizează o echipă de 45 de manageri zonali (ASM) și 6 supervizori regionali (RSM) care monitorizează activ relația cu peste 60 distribuitori tradiționali (Traditional-Trade) și supervizează implementarea campaniilor de trade-marketing, a acțiunilor promoționale la nivel de magazin: magazine de retail modern (IKA), locații Horeca și magazine de tip tradițional-trade.
Implementarea aplicațiilor CORTEX-HERMES a optimizat procesul de raportare lunar care era foarte laborios. Pentru a reduce timpul necesar de raportare, a apărut necesitatea automatizării, începând cu centralizarea datelor colectate zilnic, direct din sistemele ERP ale distribuitorilor.
Suplimentar, Valvis Holding Distribution deține un număr mare de vitrine frigorifice, distribuite în întreaga țară în locații HORECA, IKA și Traditional-Trade. Evidența acestor echipamente era un proces care implică multă muncă și nu era structurată la nivel centralizat.
Totodată, echipa de Trade-Marketing își dorea un instrument pentru monitorizarea prezenței produselor la raft și culegerea de informații privind mercantizarea în principalele magazine de retail modern, în vederea evaluării și creșterii performanței.
În urma discuțiilor purtate și a analizei făcute de echipa de lucru comună, a rezultat că pentru automatizarea centralizării datelor colectate de la cei 60 de distribuitori, era necesară interfațarea cu peste 17 sisteme de tip ERP distincte existente la distribuitori.
Transart avea deja experiență în integrarea cu peste 60-70% dintre acestea, în cadrul unor proiecte anterioare, și astfel putea garanta succesul implementării unui sistem de tip Cortex DSiM pentru Valvis Holding Distribution, într-un timp rezonabil de scurt.
Pentru raportare și analize de business echipa de management Valvis Holding a ales Tableau – o platformă vizuală modernă de Business Intelligence care s-a dovedit a fi scalabilă, ușor de integrat și adoptat de către membrii echipei (key users).
Arhitectura CORTEX presupune construirea unui depozit de date, organizat pe subiecte de business și o zonă de lucru temporar de „Data Staging” în care datele extrase din alte sisteme sunt încărcate inițial în vederea curățării, uniformizării și corelării acestora cu date din alte surse, înainte de a le încărca în platforma de Business Intelligence (Tableau).
Având o arhitectură deschisă, CORTEX permite și integrarea altor surse de date, pe lângă datele de Sell-Out culese de la distribuitori. În urma auditării surselor de date, necesare pentru popularea depozitului de date, cu date consistente și integrarea de KPI relevanți pentru evoluția afacerii în Dashboard-urile departamentale, echipa de implementare a concluzionat:
Creșterea gradului de acoperire pieței, a universului de locații vizat în care Valvis Holding Distribution este prezentă cu propriile produse;
Se dorește realizarea unei integrări cu ERP-ul Pro Concept, folosit intern de companie, pentru importul datelor de „Sell-in”.
Se putea asigura astfel un flux consistent de date proaspete, culese direct din piață, care să fie încărcate sistematic în depozitul de date. În urma prezentărilor detaliate și a perspectivei nou apărute ca echipa de trade-marketing să aibă propriul instrument de lucru dedicat – HERMES Retail Execution, în care să fie înregistrată activitatea și să fie dezvoltate chestionare specializate pentru culegerea datelor necesare, echipa de management a decis completarea sistemului livrat de Transart și cu sistemul HERMES – modulele Retail Execution, Site Foto, GPS și Asset Management.
Creșterea gradului de acoperire pieței, a universului de locații vizat în care Valvis Holding Distribution este prezentă cu propriile produse;
Un control îmbunătățit pe activitatea echipei și pe monitorizarea țintelor stabilite pe partea de execuție în piață (prezență, plasări, mercantizare, fotografii);
Activitățile din zona Trade-Marketing sunt acum înregistrate în HERMES, care a devenit principalul instrument folosit pentru înregistrarea activității și pentru culegerea de informații specifice din piață;
Gestionarea eficienta a echipamentelor frigorifice, cu ajutorul modulului Asset Management.
HERMES este soluția mobilă de vânzări și merchandising dezvoltată special pentru a crește productivitatea agenților din teren.
În decizia de începere a colaborării a...
Motivul principal pentru care am ales soluția...
Motivul principal pentru care am ales soluția...
Pe întreg parcursul implementării SFA echipa Transart...
250 agenți Pre-Sales & Van-Sales din forța...
”Folosim Warehouse Manager WMS permanent, integrat cu...
Mogyi România a implementat sistemul HERMES Retail Execution de...
Farel Impex , distribuitor de băuturi și...
Veniturile unei companii care se dorește a...