Software Transart – optimizări pentru industria cărnii, lactate, panificație

  • Sisteme ERP de gestiune, producție, facturare, contabilitate, salarizare – B-Org ERP și Neomanager
  • SFA PreSales, VanSales si Merchandising– automatizare activități de teren pentru forța de vânzări, livrare, culegere informații din piață – HERMES SFA
  • WMS – Sisteme de management al depozitelor și logistică – Warehouse Manager WMS
  • Soluții de Business Intelligence – monitorizare indicatori de performanță (KPI dashboards), analiză și suport decizional – BI Adviser
  • TMS – Sisteme de optimizare a livrărilor și a rutelor de livrare
  • Retail – Interfață proprie pentru vânzare POS-retail sau integrare cu aplicații de retail specializate

De ce Transart?


Dintre nevoile specifice industriei (carne, lactate, panificație) care pot fi acoperite de aplicațiile ce compun sistemul integrat Transart amintim:

  • estimarea automatizată a necesarului de aprovizionat, în baza comenzilor și a stocurilor existente;
  • posibilitatea înregistrării producției în timp real;
  • controlul stocurilor de materii prime și de produse finite;
  • capacitatea de a prelua comenzi și a face încasări pe loc de către agenții de teren
  • lansarea în producție pe baza comenzilor, utilizare rețete de tranșare și de fabricație;
  • permite monitorizarea agenților atât prin GPS cât și la nivel de targete;
  • calculul randamentului de creștere / tăiere / tranșare / fabricație;
  • alocarea automată a recepțiilor pe fluxurile de producție/transfer/livrare;
  • permite culegerea datelor din piață și optimizarea promoțiilor și a campaniilor de merchandising;
  • utlilizare de unități de măsură echivalente și unități de împachetare
  • urmărire și control prețuri negociate, loturi, date de expirare, certificate de conformitate;
  • automatizări de procese: preluare comenzi, facturare, cântărire;
  • asigurarea transabilității pe fluxul de aprovizionare-producție-livrare;
  • oferă acces în timp real atât vânzătorilor de pe teren, dar și directorului de vânzări care se află la birou;
  • scurtarea timpului de livrare a produselor la clientul final;
  • integrare EDI cu Key Accounts, formulare speciale pentru KeyAccounts
  • instrument performant pentru monitorizarea execuției în piață, atât pe Traditional Trade cât și pe Modern Trade;
  • componentă WMS cu optimizări specifice: ghidaj intrări, gestionare scăzăminte la livrare, picking normal sau masiv, integrare cântare on-line.

Cine folosește?

  • Clienti

    Industria carnii, lactate, panificatie - clienti Transart ERP SFA

  • Elit Cugir

    Carmen Trif, director general adjunct Elit Cugir.

    HERMES Evolution este un instrument puternic si important care ne sprijina in realizarea obiectivelor noastre si in desfasurarea activitatii de zi cu zi. Implementarea sistemului in cadrul Elit Cugir, a insemnat un pas important in dezvoltarea diviziei de distributie; ideologic, vorbim de o fila noua inscrisa in istoria companiei; practic, a insemnat o schimbare radicala a modului de lucru, a politicii de distributie, si chiar … a imaginii firmei … Cel mai important castig este eficientizarea productiei in timp real, in functie de comenzile primite pe parcursul zilei prin rapiditatea transmiterii informatiilor din teren. La unele produse avem un ciclu de productie foarte scurt si este important sa stim cat mai exact ce sortimente sa producem si in ce cantitati, in fiecare zi, in functie de cererea reala din piata. Inainte, cand nu aveam la dispozitie, în timp real, informatii consolidate despre comenzile culese pe teren, se intampla deseori sa nu producem suficient dintr-un anumit produs care s-ar fi vandut mai bine.”

  • Scandia Food

    Rares Popescu – Director Planificare Strategica & IT, Scandia Food

    Am ales Transart ca si partener datorita experientei si expertizei companiei in domeniul FMCG, avand multe implementari la activ. Relatia cu Transart s-a dovedit a fi una foarte buna, flexibila, angajatii Transart fiind extrem de atenti si avand o viteza de reactie foarte mare la cererile noastre. …

    La inceputul proiectului, am avut cateva intalniri in care ne-am aliniat fortele – departamentul Trade Marketing, IT si Vanzari din Scandia Food au fost implicate in proiect, iar Transart a avut toata sustinerea pentru a implementa sistemul. Toate configurarile planificate de Transart au fost facilitate de catre Project Manager-ul si Team Leader-ul alocati si s-au desfasurat in cele mai bune conditii…
    In urma implementarii HERMES Evolution obtinem date obiective din piata, legate de toti cei 4P de marketing, la nivel de POP, judet, regiune si total tara, date accesibile tuturor functiunilor relevante printr-un singur click. Aceasta informatie, preluata si centralizata in timp real din toata tara, ne permite sa luam decizii mult mai rapid.”

  • AgroInvest

    D-na Oana MARE, director comercial Agro Invest Prod/ Combis.

    In primul rand mi-a placut partea de gestiune, asa cum este ea rezolvata de ERP-ul Transart. Faptul ca stim foarte exact ce stocuri avem, ca pot analiza oricand, orice. Daca ar fi sa sintetizez cele mai importante beneficii obtinute, acesta sunt: am obtinut acces in timp real la orice situatie pe care o doresc, am castigat mult in rapiditatea cu care solutionam problemele.  Pe durata implementarii, am apreciat promptitudinea cu care ni s-a răspuns: am avut destul de multe particularitati de rezolvat, probleme care au necesitat un tratament personalizat. Nu a fost o implementare usoara. A fost o munca grea care a presupus un efort destul de important atat pentru noi cat si pentru Transart. S-au asimilat multe informatii si apreciez ca s-a muncit mult pentru noi … pe scurt, am simtit ca suntem importanti” 

Doresc să fiu contactat de un reprezentant Transart


Viziunea Transart

  • Pornim cu o fundație solidă, facem lucrurile temeinic, verificăm o dată în plus și suntem atenți la detalii.
  • Pentru noi este importantă stabilitatea: stabilitatea Transart, stabilitatea afacerilor clientilor noștri, stabilitatea produselor pe care le livrăm.
  • Facem lucrurile ca pentru noi: trainic,temeinic, alegând cele mai potrivite tehnologii, platforme și echipamente.
  • Suntem deschiși la îmbunătățiri, dar conservatori când vine vorba de afectarea performanței și stabilității produselor noastre.
  • Livrăm soluții adaptabile la nevoile clientului, soluții ce sunt puse în valoare prin spiritul ThinkClient!

    al echipelor de analiză, dezvoltare, testare, implementare și suport.

  • Lucrăm în echipă și creștem împreună cu clienții noștri.
  • Spiritul Transart ThinkClient:

    În Transart găsești oameni interesați de problemele cu care se confruntă afacerea ta, oameni în care poți avea încredere și pe al căror cuvânt te poți baza. Oameni care atunci când încep o implementare, o duc la bun sfârșit. Oameni care atunci când au în față o problemă, caută soluții pentru a o rezolva, nu vinovați. Oameni care vin cu îmbunătățiri pentru a evita repetarea unei probleme. Oameni care atunci când te văd mai trist îți spun o vorbă bună și te încurajează. Oameni onești, profesioniști, autentici, cu care te bucuri să colaborezi. Oameni care dacă nu reușesc întotdeauna să se ridice la nivelul maxim al așteptărilor este pentru că … sunt oameni, nu roboți. Oameni care pun suflet în ceea ce fac și care se susțin reciproc atunci când au provocări. Nu suntem perfecți ca organizație, dar tindem spre perfecțiune. Continuăm să dezvoltăm produse software pentru afaceri deoarece clienții noștri le apreciază și o facem mai bine decât mulți dintre competitori. În cei peste 19 ani de existență am dovedit că furnizăm produse robuste, ce înglobează multiple optimizări și bune practici din industriile pe care noi le sprijinim; am demonstrat că oferim produse stabile, pe care te poți baza pe termen lung, produse care odată personalizate devin instrumente indispensabile pentru controlul operațional și dezvoltarea afacerii.