Omnichannel Retail Execution: Soluții pentru Creșterea Eficienței în Trade-Marketing și Vânzări

Conținut

Participând în calitate de partener la evenimentul ReTech & Digital, Transart a captat interesul comunității de specialiști din FMCG, Retail și Tehnologie, prezentând două soluții software inovatoare. Aceste soluții au fost dezvoltate pentru a susține creșterea eficienței echipelor de Trade-Marketing și Vânzări, furnizând instrumente esențiale pentru dezvoltarea afacerilor.

Ce este conceptul Omnichannel Retail Execution implementat de Transart?

Transart contribuie la implementarea conceptului de Omnichannel Retail Execution, sub brandul HERMES, furnizând soluții care susțin vânzările și asistă managerii din Trade-Marketing și Vânzări pe canalele de vânzări importante:

  • Prima soluție simplifică și automatizează procesul de colectare a datelor cu privire la execuția la raft în special în marile magazine (canalul Modern Trade) prin intermediul fotografiilor realizate de agenți la raft.
  • A doua soluție, denumită OREx, urmărește și colectează date și prețuri din mediul online, de pe cele mai importante portaluri și platforme de vânzare online.

Aceste date sunt esențiale pentru calcularea indicatorilor de performanță (KPI), care sunt folosiți pentru a ghida deciziile menite să sporească vânzările.

Cum funcționează HERMES AI Shelf Recognition pentru retail fizic?

Marius IURIAN, Managing Partner la Transart, a prezentat beneficiile aduse de avansul tehnologic înregistrat cu soluția mobilă HERMES Retail Execution, considerată a fi una dintre cele mai bune soluții românești în domeniul SFA și Retail Execution.

Care sunt beneficiile principale ale acestei tehnologii?

Prin integrarea tehnologiilor moderne de Inteligență Artificială și Recunoaștere a Imaginii în modulul HERMES AI Shelf Recognition, sistemul este acum capabil să identifice produsele prezente la raft (atât cele proprii, cât și cele ale concurenților) pe baza imaginilor foto, în timp real. Acest nou modul oferă:

  • Calculul automat al indicatorilor de performanță specifici:
    • Share of Shelf
    • Facing
    • Price Verification
    • Out of Stock
    • Și altele

Prin colectarea sistematică a datelor din teren și calculul automat al indicatorilor de performanță, echipa de conducere poate efectua analize ad-hoc și poate lua rapid decizii pentru a susține creșterea vânzărilor prin intermediul marilor retaileri.

Cine folosește deja această soluție?

Acest nou modul a fost deja adoptat cu succes de către trei clienți importanți:

  • Valvis Holding Group – Aqua Carpatica și Domeniile Sâmburești
  • Kandia Dulce
  • Zarea

Tehnic, acest sistem poate fi integrat în platforme de business intelligence (cum ar fi Power BI, Tableau și Qlik), care facilitează prezentarea vizuală a datelor și permit realizarea de analize istorice, identificarea de tendințe și gestionarea alertelor.

Ce aduce nou HERMES OREx pentru comerțul online?

Florentina Grigore, Fondatoare și Managing Director la Digital Trade Marketing, partener Transart, a prezentat HERMES OREx (Online Retail Execution), o platformă inovatoare dezvoltată de Transart pentru a sprijini activitățile de promovare și vânzare pe canalul online.

Cu o experiență acumulată de peste 20 de ani în dezvoltarea de software pentru Retail Execution și Merchandising, Transart a creat o soluție esențială pentru specialiștii care se ocupă de dezvoltarea vânzărilor online. HERMES OREx reprezintă o combinație perfectă între tehnologia avansată și experiența practică.

Cu ce platforme este compatibil sistemul OREx?

Până în prezent, această platformă a fost integrată și poate colecta date cu privire la prezența și „execuția corectă” a activităților de promovare online cu peste 20 dintre cele mai cunoscute platforme de vânzări din România, inclusiv:

  • eMag
  • Altex
  • Flanco
  • evoMag
  • Freshful
  • Sezamo
  • Bringo
  • Cora
  • Mega-Image
  • Dr.Max
  • HelpNet
  • Sephora
  • Farmacia Tei
  • Și multe altele

Sistemul este flexibil și permite integrarea rapidă a unor noi platforme sau magazine online.

Ce funcționalități oferă OREx pentru monitorizarea vânzărilor online?

OREx oferă posibilitatea de a capitaliza și monitoriza implementarea eficientă a activităților esențiale de marketing on-line:

  • Execuția SEO
  • Cuvinte cheie
  • Descrieri corecte
  • Imagini de calitate
  • Tag-uri corecte
  • Prețuri competitive
  • Out-of-stock
  • Rating & reviews
  • Share of search
  • Share of category

Toate aceste funcționalități pot stimula creșterea vânzărilor online, cu impact rapid și pe termen lung, în fiecare dintre magazinele online vizate.

Pentru cine este destinată această soluție?

„Cu OREx, ne adresăm în primul rând clienților care se regăsesc deja în portofoliul Transart, în special producătorilor importanți din domeniile FMCG și Farmaceutic, care au încredere în noi datorită sprijinului oferit cu soluția noastră de Retail Execution pe canalul offline. Acum, le propunem un instrument care să valorifice această experiență a noastră în monitorizarea execuției și să îi ajutăm și pe canalul de vânzări online. Bineînțeles, suntem deschiși și pentru colaborări în alte industrii, deoarece potențialul acestui instrument este enorm, el putând fi folosit de către orice companie care dorește să-și crească vânzările online.” – Marius IURIAN, Managing Partner Transart

Distribuie articol

LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Email

Interesat să valorifici aceste instrumente în compania ta? Contactează-ne.

Completează formularul și vei fi contactat de unul din reprezentanții Transart.
Câmpurile marcate cu "*" sunt obligatorii
Află ultimele noutăți

Abonează-te la Newsletter-ul nostru

Fără spam, doar notificări și update-uri despre produsele și serviciile Transart.