Participând în calitate de partener la evenimentul ReTech & Digital, Transart a captat interesul comunității de specialiști din FMCG, Retail și Tehnologie, prezentând două soluții software inovatoare. Aceste soluții au fost dezvoltate pentru a susține creșterea eficienței echipelor de Trade-Marketing și Vânzări, furnizând instrumente esențiale pentru dezvoltarea afacerilor.
Prima soluție simplifică și automatizează procesul de colectare a datelor cu privire la execuția la raft în special în marile magazine (canalul Modern Trade) prin intermediul fotografiilor realizate de agenți la raft. A doua soluție, denumită OREx, urmărește și colectează date și prețuri din mediul online, de pe cele mai importante portaluri și platforme de vânzare online. Aceste date sunt esențiale pentru calcularea indicatorilor de performanță (KPI), care sunt folosiți pentru a ghida deciziile menite să sporească vânzările.
Astfel, Transart contribuie la implementarea conceptului de Omnichannel Retail Execution, sub brandul HERMES, furnizând soluții care susțin vânzările și asistă managerii din Trade-Marketing și Vânzări pe canalele de vânzări importante.
Marius IURIAN, Managing Partner la Transart, a prezentat beneficiile aduse de avansul tehnologic înregistrat cu soluția mobilă HERMES Retail Execution, considerată a fi una dintre cele mai bune soluții românești în domeniul SFA și Retail Execution. Prin integrarea tehnologiilor moderne de Inteligență Artificială și Recunoaștere a Imaginii în modulul HERMES AI Shelf Recognition, sistemul este acum capabil să identifice produsele prezente la raft (atât cele proprii, cât și cele ale concurenților) pe baza imaginilor foto, în timp real. Acest nou modul a fost deja adoptat cu succes de către trei clienți importanți: Valvis Holding Group – Aqua Carpatica și Domeniile Sâmburești, Kandia Dulce și Zarea. Cu această soluție, Transart sprijină atât echipa din teren, cât și managerii de Trade-Marketing, Vânzări și Marketing. Prin colectarea sistematică a datelor din teren și calculul automat al indicatorilor de performanță specifici (KPI – Share of Shelf, Facing, Price Verification, Out of Stock etc), echipa de conducere poate efectua analize ad-hoc și poate lua rapid decizii pentru a susține creșterea vânzărilor prin intermediul marilor retaileri (canalul offline). Tehnic, acest sistem poate fi integrat în platforme de business intelligence (cum ar fi Power BI, Tableau și Qlik), care facilitează prezentarea vizuală a datelor și permit realizarea de analize istorice, identificarea de tendințe și gestionarea alertelor, pentru a fundamenta decizii strategice menite să sporească eficiența și, în final, vânzările.
Pe de altă parte, Florentina Grigore, Fondatoare și Managing Director la Digital Trade Marketing, partener Transart, a prezentat HERMES OREx (Online Retail Execution), o platformă inovatoare dezvoltată de Transart pentru a sprijini activitățile de promovare și vânzare pe canalul online. Cu o experiență acumulată de peste 20 de ani în dezvoltarea de software pentru Retail Execution și Merchandising, Transart a creat o soluție esențială pentru specialiștii care se ocupă de dezvoltarea vânzărilor online. HERMES OREx reprezintă o combinație perfectă între tehnologia avansată și experiența practică a echipei Florentinei, furnizând uneltele mult așteptate pentru a gestiona cu succes pașii esențiali necesari pentru a fi prezenți și vizibili online cu propriile produse, în cele mai importante platforme de e-commerce.
Până în prezent, această platformă a fost integrată și poate colecta date cu privire la prezența și „execuția corectă” a activităților de promovare online cu peste 20 dintre cele mai cunoscute platforme de vânzări din România, inclusiv eMag, Altex, Flanco, evoMag, Freshful, Sezamo, Bringo, Cora, Mega-Image, Dr.Max, HelpNet, Sephora, Farmacia Tei, și multe altele. Sistemul este flexibil și permite integrarea rapidă a unor noi platforme sau magazine online, precum și dezvoltarea unor noi tipuri de alerte pentru a ajuta producătorii sau importatorii să monitorizeze în mod automat implementarea pas-cu-pas a strategiilor de marketing pentru dezvoltarea canalului online.
Marius IURIAN, Managing Partner Transart, a declarat: „Cu OREx, ne adresăm în primul rând clienților care se regăsesc deja în portofoliul Transart, în special producătorilor importanți din domeniile FMCG și Farmaceutic, care au încredere în noi datorită sprijinului oferit cu soluția noastră de Retail Execution pe canalul offline. Acum, le propunem un instrument care să valorifice această experiență a noastră în monitorizarea execuției și să îi ajutăm și pe canalul de vânzări online. Bineînțeles, suntem deschiși și pentru colaborări în alte industrii, deoarece potențialul acestui instrument este enorm, el putând fi folosit de către orice companie care dorește să-și crească vânzările online.”
Pe scurt, OREx oferă posibilitatea de a capitaliza și monitoriza implementarea eficientă a activităților esențiale de marketing on-line („execuția” SEO, cuvinte cheie, descrieri corecte, imagini de calitate, tag-uri corecte, prețuri competitive, out-of-stock, rating & reviews, share of search, share of category) tot ce poate stimula creșterea vânzărilor online, cu impact rapid și pe termen lung, în fiecare dintre magazinele online vizate.
Interesat să valorifici aceste instrumente în compania ta? Contactează-ne.
Abonează-te la Newsletter-ul nostru
Fără spam, doar notificări și update-uri despre produsele și serviciile Transart.