Transart dezvăluie HERMES AI Shelf Recognition

Conținut

Mariu IURIAN prezinta HERMES AI Shelf Recognition

Pe 12 Mai 2022 în București, la Digital Highlights in Business, în fața unui public select din industrie, Transart a dezvăluit cea mai revoluționară soluție din zona Retail Execution, HERMES AI Shelf Recognition. Soluție inovativă din zona AI (Artificial Intelligence/Deep Learning) de recunoaștere automată a produselor expuse la raft pe baza de fotografii luate în timp real, HERMES AI Shelf Recognition va schimba radical modul în care marii producători din FMCG, băuturi, farmaceutice pot evalua în timp real modul în care își pun în practică strategiile de promovare in-store, expunere și mercantizare la raft.

Soluția propusă de Transart este dezvoltată integral în laboratoarele clujene și folosește algoritmi de învățare bazați pe rețele neuronale de tip „deep learning” care au fost antrenate pe subseturi de fotografii specifice segmentului Beverages (bere, ape minerale, băuturi alcoolice) dar și pe cafea, segmente pe care rezultatele obținute sunt extrem de promițătoare – pe zona de băuturi, de exemplu, acuratețea cu care sunt recunoscute produsele pe baza fotografiilor fiind de 94%.

Ne bucurăm că după 25 de ani de TRANSART reușim să ne păstrăm prospețimea și să propunem noi produse inovative pe piața de Business Software din România. Dacă în 1999 anunțam HERMES, prima soluție de Sales Force Automation dezvoltată integral în România și care funcționa pe terminalele mobile existente în acel moment, astăzi din poziția de lideri de piață în România pe SFA & Retail Execution prezentăm HERMES AI Shelf Recognition, un produs care revoluționează modul în care marii producători pot face Retail Execution, beneficiind de un nivel de automatizare fără precedent.” a declarat Marius IURIAN, Managing Partner Transart.

Demo-ul susținut de Marius IURIAN, Managing Partner Transart s-a concentrat pe industria berii, ape minerale și cafea, industrii din care provin cele mai consistente subseturi de imagini pe care algoritmii au fost antrenați. Algoritmii de Image Recognition sunt antrenați într-un mediu avansat Cloud, bazat pe Microsoft Azure. Însă, odată ce este “antrenat”, sistemul poate fi împachetat și portat pe terminale Android pentru a fi utilizat în regim offline, deconectat de componenta cloud. Ce este demn de remarcat este că această “împachetare” păstrează gradul de acuratețe pe partea de recunoaștere a produselor pe bază de fotografie și îmbunătățește timpii de răspuns, în cazul utilizării dispozitivelor mobile. 

Astăzi cele mai importante companii din FMCG, fie că vorbim de multinaționale sau de producători locali care s-au impus pe piața din Romania, folosesc cel puțin o soluție dezvoltată de Transart, fie pentru a-și echipa reprezentanții din teren, fie pentru a-și îmbunătăți relația cu distribuitorii cu ajutorul sistemului CORTEX DSiM: Bergenbier/ Molson Coors CE, Unilever, Aqua Carpatica, Heineken, Jacobs Douwe Egberts, Mondelez, Coca-Cola HBC, Redbull, Smithfield, Tuborg, Danone, Pepsi, Intersnack, Tymbark, Reckitt Benckiser, Drim Daniel Distribuție FMCG, Amigo & Intercost, Elgeka Ferfelis, Mogyi, Cafea Fortuna, Scandia Food, Elit, Jidvei, Vascar, Croco, Elit Cugir, Simultan, Apemin ZIZIN și multe altele.

Distribuie articol

LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Email

Interesat să valorifici aceste instrumente în compania ta? Contactează-ne.

Completează formularul și vei fi contactat de unul din reprezentanții Transart.
Câmpurile marcate cu "*" sunt obligatorii
Află ultimele noutăți

Abonează-te la Newsletter-ul nostru

Fără spam, doar notificări și update-uri despre produsele și serviciile Transart.

Acest site folosește cookies pentru îmbunătățirea experienței de navigare și publicitate. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.