Transart, o companie cu 20 de ani experiență în dezvoltarea de software ERP pentru afaceri și peste 1.300 clienți la nivel național, anunță faptul că mai mult de 10% dintre clienții săi provin din industria de IT, în principal comercianți și distribuitori de hardware, electronice, electrocasnice, echipamente și accesorii GSM, telecomunicații, sisteme de securitate și protecție.

Fie că e bazat pe aplicația de gestiune Neomanager, dedicată afacerilor mici și mijlocii, sau pe B-Org ERP pentru companii medii și mari, sistemul integrat propus de Transart companiilor românești oferă acel mix optim de caracteristici și funcționalități care au creat premisele unui parteneriat de lungă durată cu reprezentații acestei industrii.

Acest mix de funcționalități conține: producție (asamblare), garanții, service, facturare, contabilitate, salarizare, mijloace fixe, managementul depozitelor (Warehouse Manager WMS), dar și componenta de Business Intelligence, BI Adviser – pentru analiza, controlul operativ, înțelegerea și asistarea deciziilor de business (Data Assisted Business Driving).

Cei peste 130 de clienți din această industrie colaborează în medie de cel putin 10 ani cu Transart, ceea ce reprezintă o materializare reală a viziunii Transart, de a fi un „Partener de cursă lungă” pentru clienții săi.

Amintim mai jos o parte dintre cele mai apreciate beneficii de către clienții din această industrie:
– gestiunea centralizată și exactă a stocurilor pentru afaceri cu mai multe puncte de lucru, gestiuni, firme;

– circuite de asamblare și service integrate în aplicație;

– set extensiv de peste 400 rapoarte în standard, doar în ERP;

– analiza în detaliu a perspectivelor interne ale afacerii (business insights) cu BI Adviser și QlikView;

– actualizări legislative livrate la timp pentru a facilita depunerea declarațiilor fiscale;

– inventariere și recepții rapide cu ajutorul codurilor de bare și Warehouse Manager;

– gestionarea intrărilor, ieșirilor, seriilor, garanțiilor, facturilor, încăsărilor, plăților etc.

– interfață proprie de Retail nativ integrată cu gestiunea pentru vânzarea cu casa de marcat și POS;

– integrare cu EDI și e-Shop cu soluții de e-Commerce B2C/B2B dezvoltate de parteneri;

– automatizarea trimiterii de notificări pe E-mail (emitere factură, garanții, scadențe, încasări etc.) către clienți și furnizori.

Doresc sa fiu contactat de un reprezentant Transart


No Related Pages Found: