În urma auditului realizat de compania  în Noiembrie 2006, Transart a demonstrat că procedurile interne de lucru respectă cerinţele de calitate ISO 9001:2000, specifice proiectării şi dezvoltării de software.     Până în momentul certificării, recunoaşterea calităţii produselor Transart a fost prerogativul exclusiv al clienţilor săi.     Noul certificat ISO 9001 vine să (re)confirme, dintr-o altă perspectivă, capacitatea Transart de a se alinia la standardele de calitate şi la cerinţele Uniunii Europene.     Integrarea de bune practici şi realizarea de optimizări, atât la nivelul produselor software – sub forma unor circuite de business optimizate pentru anumite segmente de piaţă (ex: pentru firme cu profil de distribuţie, distribuţia FMCG), cât şi la nivelul serviciilor de consultanţă, implementare şi service au devenit, în timp, atitudini caracteristice pentru Transart.     Combinaţia dintre această atitudine proactivă – sintetizată şi prin sloganul ”ThinkClient!” al Transart – şi experienţa câştigată de către departamentul de suport şi consultanţă în mentenanţa celor peste 4000 de clienţi, printre care companii multinaţionale de prestigiu, au contribuit decisiv la scurtarea procesului de certificare ISO al Transart.     “Privit din interior, procesul de certificare a fost unul natural, majoritatea angajaţilor vizaţi implicându-se activ în revizuirea şi îmbunătăţirea procedurilor interne.     O parte din procedurile interne de lucru, standarde de facto în unele departamente, au fost completate şi extinse cu această ocazie la nivelul întregii companii.” a declarat Simona Horea, Managing Partner Transart, manager de proiect pentru certificarea ISO.     „Semnificativ pentru noi este şi rezultatul studiului privind satisfacţia clienţilor, studiu efectuat cu această ocazie pe un eşantion reprezentativ de clienţi.    Astfel, 94% din cei chestionaţi au apreciat calitatea produselor furnizate de Transart – ca bună şi foarte bună, 91% au apreciat calitatea serviciilor oferite la pachet cu produsele – ca bune şi foarte bune, în timp ce 92% din cei chestionaţi au apreciat şi disponibilitatea personalului Transart în rezolvarea problemelor apărute (tot ca bună şi foarte bună).     Această recunoaştere din partea clienţilor noştri, alături de proaspăta certificare ISO, ne asigură energia necesară pentru a continua să oferim produse software pentru afaceri şi servicii la cel mai înalt nivel de calitate.” a continuat d-na Simona Horea.    Transart încheie anul 2006 cu o consolidare a poziţiei de furnizor important pe piaţa soluţiilor software pentru afaceri din România.