HERMES SFA – Eficiență pentru Agenții de Vânzări și Distribuție

Soft SFA Hermes pentru Android Smartphones și Tablete
Mobilitate pentru reprezentanții de Vânzări & Merchandising
HERMES SFA – soft de automatizare a forței de vânzări #1 în Romania
Mobilitate și automatizare în vânzări (pre-sales, van-sales), merchandising și culegere date din piață, utilizând tablete și smartphone-uri de ultimă generație.HERMES SFA se poate integra cu principalele sisteme ERP folosite de multinaționale: SAP, Oracle, Navision, Axapta, MFG Pro.
Acesta este un sistem software performant care odată implementat în companie poate aduce beneficii semnificative precum:

- Cresterea productivității și organizarea mai eficientă a activității forței de vânzări cu ajutorul CRM-ului;
- Îmbunătățirea planificării și controlului atât la nivelul departamentului de vânzări cât și la nivelul fiecărui reprezentant/agent de vânzări în parte;
- Automatizarea activității desfașurată de agenți pe teren datorita acestor tablete pentru agenti și degrevarea agenților de majoritatea sarcinilor administrative (gen aplicare promoții/discounturi, întocmire rapoarte activitate, facturi, chitanțe etc);
- Pârghii ce permit implementarea și aplicarea unitară a politicilor comerciale – prețuri, discounturi, promoții – pentru întreaga forță de vânzări;
- Management unitar pe elementele ce concură la structurarea, automatizarea și fluidizarea procesului de vânzare;
- Suport extensiv pentru implementarea de acțiuni concertate de promovare și vânzări (ex: lichidarea unor stocuri care se apropie de termenul de expirare, oferte speciale);
- Instrumente de control pentru managementul executiv din vânzări (NSM, ASM, Supervizori), grație unui set extins de rapoarte standard și dinamice specifice acestei activități;
- Motivarea agenților prin stabilirea clară a obiectivelor/targetelor și monitorizarea evoluției acestora cu ajutorul sistemului HERMES SFA
[+] Vezi mai multe beneficii[-] Ascunde detaliile
- Posibilitatea evaluării permanente a situației întregii echipe de vânzări față de obiectivele stabilite;
- Scurtarea timpilor de întocmire și de validare a comenzilor înregistrate de agenți pe teren, optimizarea rutelor și a stocurilor
- Control îmbunătățit al colectării banilor din piață (prin activarea blocării înregistrării de noi comenzi de către clienții cu restanțe și întârzieri la plată);
- Fidelizarea clienților prin îmbunătățirea serviciilor, creșterea calității actului de vânzare și a prestanței agenților pe teren;
- Creșterea cantității, calității și prospețimii informațiilor pentru reprezentanții de vânzări;
- Reducerea costurilor și a ineficienței: ținerea sub control a unor costuri logistico-operative (ex: combustibil, materiale promoționale) grație unui control sporit al activităților derulate de agenți pe teren.
- Culegerea de informații relevante din piață – execuție, promovare și monitorizare concurență – utilizând chestionare de trade-marketing;
- Mecanisme simple prin care poți verifica dacă normele tale de mercantizare și execuție în punctele de vânzare sunt respectate de parteneri.
Clienții care au ales HERMES SFA au apreciat nu doar calitatea tehnică și funcțională a produselor Transart, ci și angajamentul și orientarea către client – ThinkClient! a echipelor noastre de implementare, calitatea managementului de proiect – factori ce contribuie decisiv la identificarea timpurie a potențialelor blocaje și la încadrarea în costurile și termenele planificate iniţial.
Doresc ofertă