Productivitatea agenților de vânzări crește semnificativ cu HERMES SFA 

Orice companie a cărei activitate se desfășoară în domeniul comerțului sau al distribuției devine mai eficientă atunci când utilizează un soft care facilitează coordonarea și controlul activității agenților de vânzări.
Spre deosebire de mediul de lucru clasic, acest mediu este mai dificil de controlat, iar productivitatea forței de muncă este mai dificil de anticipat.

Activitatea agenților de vânzări implică și aplicarea discounturilor sau a promoțiilor, efectuarea unor rapoarte de activitate și a altor responsabilități administrative.
Cu ajutorul unui soft de vânzări puteti avea o activitate mult mai eficientă, focusată pe rezultate și pe îmbogățirea portofoliului.

Automatizarea sarcinilor administrative – un plan de succes

HERMES SFA de la Transart este o soluție software care vine să implementeze reguli și operațiuni administrative care să eficientizeze întreaga activitate a unui agent, cu un soft de vânzări. Tot mai mulți agenți de vânzări folosesc terminale mobile vanzari datorită faptului că acesta face posibilă atragerea de avantaje competitive în procesul de distribuție și vânzare.
Totodată, aceasta este o soluție menită să îmbunătățească planificarea activităților și să ofere putere de control asupra departamentului de vânzări.

 

Iată care sunt abilitățile acestui soft agenti vanzari:

  • Automatizează activitatea agenților de teren
  • Scutește agenții de efectuarea manuală a operațiunilor precum eliberarea facturilor, a chitanțelor, a rapoartelor de activitate
  • Oferă un sistem de management unitar
  • Oferă suport extensiv în activitățile de promovare și vânzare
  • Oferă suport operațional
  • Oferă posibilitatea de a motiva agenții de vânzări prin evidențierea targetelor și a obiectivelor de bază
  • Oferă supervizorilor posibilitatea de a evalua echipa în timp real
  • Aplică chestionare de trade-marketing pentru detectarea informațiilor relevante pentru companie

 

Cum funcționează?

  • Oferă printr-un soft agentului de vânzări informații actualizate în timp real
  • Permite agentului să vizualizeze ruta zilnică
  • Oferă informații despre produse disponibile cu imagini sau produse care urmează să devină indisponibile
  • Informează cu privire la stocul disponibil, prețurile actualizate, discounturi, promoții sau tranzacții în așteptare
  • Permite agentului de vânzări să efectueze comenzi, încasări sau stocuri
  • Oferă posibilitatea automatizării comenzilor pe baza istoricului unui client

 

Acest sistem informatic aduce integrare și stabilitate oricărei companii care activează în domeniul comerțului sau al distribuției, dar și în alte domenii în care o mare parte din angajați ocupă poziția de agenți de vânzări.

Cere o ofertă personalizată!


No Related Pages Found: