1. Customer Service Executive Cluj-Napoca

Cluj

Dacă ai fi colegul nostru, Customer Service Executive, ar trebui să:
– oferi asistență telefonică, training și asistență tehnică utilizatorilor aplicației de Sales Force Automation (SFA) dezvoltată în cadrul firmei
– cunoști foarte bine arhitectura aplicațiilor noastre și să depanezi probleme complexe
– cunoști foarte bine analiza funcțională pentru aplicațiile noastre
– participi la testarea aplicației
– elaborezi documentație de utilizare a aplicației
– întreții diferite medii ale aplicațiilor pentru care faci suport

Ca să ne convingi că ne-ar merge bine împreună, ar trebui:
– să fii familiarizat cu unele noţiuni de reţelistică (ex. adresă IP, VPN, GPRS, etc)
– să cunoşti bine limba engleză (să fii fluent în vorbire şi să scrii corect în limba engleză)
– să știi să configurezi /utilizezi un telefon mobil sau alte echipamente mobile pe Android , Windows, IOS
– să ai cunoștințe de business în FMCG (vânzări, merchandising, KPIs)
– să ai abilități foarte bune de comunicare
– să prezinți interes pentru formare și perfecționare continuă
– să îți placă să lucrezi în echipă
– să ai un spirit analitic

Ar fi un avantaj, dar nu un criteriu eliminatoriu:
– experiența în activități de suport clienți
– cunoașterea unor programe de gestiune a bazelor de date (în principal SQL Server)
– cunoștințe de limba italiană și/sau franceză

Pentru aceasta te ajutăm şi îţi mulţumim oferindu-ţi:
– instruire continuă în domeniul de activitate
– colegi care-ți pot fi mentori la serviciu și prieteni în afara lui
– mediul de lucru dinamic și divers care stimulează dezvoltarea profesională
– salariu care răsplătește munca și performanțele atinse
– posibilitate de promovare în cadrul organizației

 

2. Customer Service Executive București

Bucuresti

Dacă ai fi colegul nostru, Customer Service Executive, ar trebui să:
– oferi asistență telefonică, training și asistență tehnică utilizatorilor aplicației de Sales Force Automation (SFA) dezvoltată în cadrul firmei
– cunoști foarte bine arhitectura aplicațiilor noastre și să depanezi probleme complexe
– cunoști foarte bine analiza funcțională pentru aplicațiile noastre
– participi la testarea aplicației
– elaborezi documentație de utilizare a aplicației
– întreții diferite medii ale aplicațiilor pentru care faci suport

Ca să ne convingi că ne-ar merge bine împreună, ar trebui:
– să ai cunoștințe de instalare, configurare și administrare a sistemelor de operare Windows ( Desktop și Server)
– să fii familiarizat cu unele noţiuni de reţelistică (ex. adresă IP, VPN, GPRS, etc)
– să știi să configurezi /utilizezi un telefon mobil sau alte echipamente mobile pe Android , Windows, IOS
– să ai cunoștințe de business în FMCG (vânzări, merchandising, KPIs)
– să cunoşti bine limba engleză (să fii fluent în vorbire şi să scrii corect în limba engleză)
– să ai abilități foarte bune de comunicare
– să prezinți interes pentru formare și perfecționare continuă
– să îți placă să lucrezi în echipă
– să ai un spirit analitic

Ar fi un avantaj, dar nu un criteriu eliminatoriu:
– experiența în activități de suport clienți
– cunoașterea unor programe de gestiune a bazelor de date (în principal SQL Server)
– disponibilitate pentru deplasări

Pentru aceasta te ajutăm şi îţi mulţumim oferindu-ţi:
– instruire continuă în domeniul de activitate
– colegi care-ți pot fi mentori la serviciu și prieteni în afara lui
– mediul de lucru dinamic și divers care stimulează dezvoltarea profesională
– salariu care răsplătește munca și performanțele atinse
– posibilitate de promovare în cadrul organizației

 

3. Consultant Implementare ERP București

anunt consultant-03-03

Responsabilități

– Analiza activității specifice firmei client
– Instruirea utilizatorilor din cadrul firmei-client în vederea utilizării aplicaţiei
– Instalarea soluţiei informatice B-Org (ERP) pe serverele şi staţiile clientului
– Oferirea asistenţei tehnice, remote sau on-site, pe tot parcursul utilizării aplicaţiei de către client
– Elaborarea documentației necesare implementării aplicației

Cerințe

– Studii superioare
– Cunoștințe despre organizarea și funcționarea unei firme, în general
– Cunoștințe referitoare la diferite documente contabile şi la fluxul lor în cadrul unei organizaţii (pâna la nivel de contabilitate financiară)
– Cunoștințe de operare baze de date (Access, SQL)
– Cunoștințe avansate de utilizare Excel (pivot table, legături între sheet-uri și tabele, utilizare diferite funcții și formule)
– Cunoștințe generale de rețelistică
– Bune cunoștințe despre sisteme de operare Windows (2000, 2003, s.a)
– Disponibilitate la deplasări 40% din timpul de serviciu, în țară
– Obligatoriu, permis de conducere cat. B
– Cunoștințe de limba engleză, nivel mediu

Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii:

– Experiența anterioară în utilizarea aplicațiilor Transart (B-Org, Neomanager) sau cu orice alt software economico-financiar

 

4. Graphic UI/UX Designer

GRAPHIC DESIGNER

Responsibilities:

  • collaborating with internal teams to define and implement innovative solutions regarding the product’s trends, user experience and user interface
  • designing vector graphics for user interfaces and modifying existing designs
  • skillfully applying color, composition, typography, imagery, and interactivity tools in order to provide the most intuitive and exceptional user experience possible
  • creating marketing materials, including: brochures, flyers, banners, event graphics
  • researching and keeping up with new UI/UX design trends

Requirements:

  • advanced knowledge of Adobe Photoshop and Adobe Illustrator
  • 3-5​ years of experience in graphic design
  • a design portfolio (digital or printed) which should demonstrate creative thinking, innovative and also practical user interaction solutions

You get bonus points if you have experience in:

  • UI/UX Mobile design
  • video animation
  • branding and corporate design

 

5. Internship Business Intelligence

poza anunt internship Transart 2017

 

If you enjoy working with Database (DB), you can become our internship colleague for a three weeks project.

What we want:

  • Basic knowledge or passionate about Database & Business Intelligence Technologies or previous working experience with them (in different school projects or freelance)
  • Curiosity, team working skills, open-minded persons and a strong desire for learning
  • Real passion for programming or for one or more of the technologies mentioned above

What you get:

  • The chance to learn about and, for those who really get it, a chance to work with BI technology
  • Access to all of the company’s facilities
  • The opportunity to meet and talk with any member of our staff at lunch time. You will discover they are all fine persons to work with.

Please send us your resume at practica@transart.ro, describing as detailed as possible the projects you’ve made in school or for other purpose, that are relevant for the requirements mentioned above.