1. Specialist Helpdesk IT București

 

Dacă ai fi colegul nostru, Specialist Helpdesk IT, ar trebui să:
– oferi asistență telefonică, training și asistență tehnică utilizatorilor aplicației de Sales Force Automation (SFA) dezvoltată în cadrul firmei
– cunoști foarte bine arhitectura aplicațiilor noastre și să depanezi probleme complexe
– cunoști foarte bine analiza funcțională pentru aplicațiile noastre
– participi la testarea aplicației
– elaborezi documentație de utilizare a aplicației
– întreții diferite medii ale aplicațiilor pentru care faci suport

Ca să ne convingi că ne-ar merge bine împreună, ar trebui:
– să ai cunoștințe de instalare, configurare și administrare a sistemelor de operare Windows ( Desktop și Server)
– să fii familiarizat cu unele noţiuni de reţelistică (ex. adresă IP, VPN, GPRS, etc)
– să știi să configurezi /utilizezi un telefon mobil sau alte echipamente mobile pe Android , Windows, IOS
– să ai cunoștințe de business în FMCG (vânzări, merchandising, KPIs)
– să cunoşti bine limba engleză (să fii fluent în vorbire şi să scrii corect în limba engleză)
– să ai abilități foarte bune de comunicare
– să prezinți interes pentru formare și perfecționare continuă
– să îți placă să lucrezi în echipă
– să ai un spirit analitic

Ar fi un avantaj, dar nu un criteriu eliminatoriu:
– experiența în activități de suport clienți
– cunoașterea unor programe de gestiune a bazelor de date (în principal SQL Server)
– disponibilitate pentru deplasări

Pentru aceasta te ajutăm şi îţi mulţumim oferindu-ţi:
– instruire continuă în domeniul de activitate
– colegi care-ți pot fi mentori la serviciu și prieteni în afara lui
– mediul de lucru dinamic și divers care stimulează dezvoltarea profesională
– salariu care răsplătește munca și performanțele atinse
– posibilitate de promovare în cadrul organizației

 

2. Specialist Helpdesk IT Cluj-Napoca

 

Dacă ai fi colegul nostru, Specialist Helpdesk IT, ar trebui să:

— oferi asistență telefonică, training si asistență tehnică utilizatorilor aplicației de sales force automation (SFA) dezvoltată în cadrul firmei
– cunoști foarte bine arhitectura aplicațiilor noastre și să depanezi probleme complexe
– cunoști foarte bine analiza funcțională pentru aplicațiile noastre
– participi la testarea aplicației
– întreții diferite medii ale aplicațiilor pentru care faci suport
– elaborezi documentație de utilizare a aplicației

Ca să ne convingi că ne-ar merge bine împreună, ar trebui:

– să fii familiarizat cu unele noţiuni de reţelistică (ex. adresă IP, VPN, GPRS, etc.)
– să cunoști bine limba engleză (să fii fluent în vorbire și să scrii corect în limba engleză)
– să știi să configurezi /utilizezi un telefon mobil sau alte echipamente mobile pe Android , Windows, IOS
– să ai cunoștințe de business în FMCG (vânzări, merchandising, KPIs)
– să ai abilități foarte bune de comunicare
– să prezinți interes pentru formare si perfecționare continuă
– să iți placă să lucrezi în echipă
– să ai un spirit analitic

Ar fi un avantaj, dar nu un criteriu eliminatoriu:

– experiența în activități de suport clienți

– cunoașterea unor programe de gestiune a bazelor de date (în principal SQL Server)

Pentru aceasta te ajutăm şi îţi mulţumim oferindu-ţi:
– instruire continuă în domeniul de activitate
– colegi care-ți pot fi mentori la serviciu și prieteni în afara lui
– mediul de lucru dinamic și divers care stimulează dezvoltarea profesională
– salariu care răsplătește munca și performanțele atinse
– posibilitate de promovare în cadrul organizației