1. Customer Service Executive București

Bucuresti

Dacă ai fi colegul nostru, Customer Service Executive, ar trebui să:
– oferi asistență telefonică, training și asistență tehnică utilizatorilor aplicației de Sales Force Automation (SFA) dezvoltată în cadrul firmei
– cunoști foarte bine arhitectura aplicațiilor noastre și să depanezi probleme complexe
– cunoști foarte bine analiza funcțională pentru aplicațiile noastre
– participi la testarea aplicației
– elaborezi documentație de utilizare a aplicației
– întreții diferite medii ale aplicațiilor pentru care faci suport

Ca să ne convingi că ne-ar merge bine împreună, ar trebui:
– să ai cunoștințe de instalare, configurare și administrare a sistemelor de operare Windows ( Desktop și Server)
– să fii familiarizat cu unele noţiuni de reţelistică (ex. adresă IP, VPN, GPRS, etc)
– să știi să configurezi /utilizezi un telefon mobil sau alte echipamente mobile pe Android , Windows, IOS
– să ai cunoștințe de business în FMCG (vânzări, merchandising, KPIs)
– să cunoşti bine limba engleză (să fii fluent în vorbire şi să scrii corect în limba engleză)
– să ai abilități foarte bune de comunicare
– să prezinți interes pentru formare și perfecționare continuă
– să îți placă să lucrezi în echipă
– să ai un spirit analitic

Ar fi un avantaj, dar nu un criteriu eliminatoriu:
– experiența în activități de suport clienți
– cunoașterea unor programe de gestiune a bazelor de date (în principal SQL Server)
– disponibilitate pentru deplasări

Pentru aceasta te ajutăm şi îţi mulţumim oferindu-ţi:
– instruire continuă în domeniul de activitate
– colegi care-ți pot fi mentori la serviciu și prieteni în afara lui
– mediul de lucru dinamic și divers care stimulează dezvoltarea profesională
– salariu care răsplătește munca și performanțele atinse
– posibilitate de promovare în cadrul organizației

 

2. Consultant Implementare ERP București

anunt consultant-03-03

Responsabilități

– Analiza activității specifice firmei client
– Instruirea utilizatorilor din cadrul firmei-client în vederea utilizării aplicaţiei
– Instalarea soluţiei informatice B-Org (ERP) pe serverele şi staţiile clientului
– Oferirea asistenţei tehnice, remote sau on-site, pe tot parcursul utilizării aplicaţiei de către client
– Elaborarea documentației necesare implementării aplicației

Cerințe

– Studii superioare
– Cunoștințe despre organizarea și funcționarea unei firme, în general
– Cunoștințe referitoare la diferite documente contabile şi la fluxul lor în cadrul unei organizaţii (pâna la nivel de contabilitate financiară)
– Cunoștințe de operare baze de date (Access, SQL)
– Cunoștințe avansate de utilizare Excel (pivot table, legături între sheet-uri și tabele, utilizare diferite funcții și formule)
– Cunoștințe generale de rețelistică
– Bune cunoștințe despre sisteme de operare Windows (2000, 2003, s.a)
– Disponibilitate la deplasări 40% din timpul de serviciu, în țară
– Obligatoriu, permis de conducere cat. B
– Cunoștințe de limba engleză, nivel mediu

Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii:

– Experiența anterioară în utilizarea aplicațiilor Transart (B-Org, Neomanager) sau cu orice alt software economico-financiar