Customer Service Executive

Dacă ai fi colegul nostru, Customer Service Executive, ar trebui să:

– oferi asistență telefonică, training si asistență tehnică  utilizatorilor aplicației de sales force automatization (SFA) dezvoltată în cadrul firmei

– cunoști foarte bine arhitectura aplicațiilor noastre și să depanezi probleme complexe

– cunoști foarte bine analiza funcțională pentru aplicațiile noastre

– participi la testarea aplicației

– elaborezi documentație de utilizare a aplicației

– întreții diferite medii ale aplicațiilor pentru care faci suport

 

Cerințe:

Ca să ne convingi că ne-ar merge bine împreună, ar trebui:

– să fii familiarizat cu unele noţiuni de reţelistică (ex. adresă IP, VPN, GPRS, etc)

– să știi să configurezi /utilizezi un telefon mobil sau alte echipamente mobile pe Android , Windows, IOS
– să ai cunoștințe de business în FMCG (vânzări, merchandising, KPIs)

– să cunoști bine limba engleză (să fii fluent în vorbire şi să scrii corect în limba engleză)
– să ai abilități foarte bune de comunicare 
– să prezinți interes pentru formare si perfecționare continuă
– să îți placă să lucrezi în echipă 
– să ai un spirit analitic 

 

Ar fi un avantaj, dar nu un criteriu eliminatoriu:

– experiența în activități de suport clienți

– cunoașterea unor programe de gestiune a bazelor de date (în principal SQL Server)

– cunoștințe de limba italiană și/sau franceză

 

Pentru aceasta te ajutăm şi îţi mulţumim oferindu-ţi:

– instruire continuă în domeniul de activitate
– colegi care-ți pot fi mentori la serviciu și prieteni în afara lui 
– mediul de lucru dinamic și divers care stimulează dezvoltarea profesională
– salariu care răsplătește munca și performanțele atinse
– posibilitate de promovare în cadrul organizației