Mituri despre echipa Transart

 

 1.       Toţi oamenii noştri sunt pregătiţi în orice moment să rezolve orice problemă.

Ne putem lăuda că toţi oamenii noştri sunt pregătiţi SĂ ÎNVEŢE  în orice moment, orice  poate fi de ajutor clienţilor noştri. Această învăţare nu încetează niciodată. Suntem imperfecţi într-un mod optim: fiecare e foarte priceput la ceva şi mai puţin priceput la altele pe care fie le învaţă, fie le poate obţine implicând un coleg în rezolvarea unei probleme. Nu, n-avem oameni gata pregătiţi pentru absolut toate problemele care pot să apară, dar avem persoane care ştiu să asculte atente, care sunt dispuse să înţeleagă şi sunt dornice să găsească soluţii bune. Toţi oamenii noştri sunt pregătiţi în orice moment să înveţe şi să ajute.
La implementare in Rwanda

2.       Postăm anunţuri de angajare pentru că suntem într-o permanentă dezvoltare.

Fals. Nu suntem printre firmele care fac non-stop recrutări cu sutele. Noi nu angajăm „sute”. Noi angajăm oameni. Dezvoltarea pentru noi înseamnă, mai degrabă, creştere a calităţii, decât creştere cantitativă. Alegem întotdeauna acel om care ne place ca om, căruia îi plăcem şi care e dispus să încerce să crească, să devină mai bun odată cu noi şi noi mai buni odată cu el. Dacă este ceva cu ce ne putem lăuda, aceea e stabilitatea şi lipsa unei fluctuaţii semnificative de personal. Ne plac relaţiile pe termen lung şi facem tot ce ţine de noi, cât de bine ne pricepem, ca acestea să existe.

3.       Viaţa la serviciu este o permanentă distracţie, iar oamenii noştri sunt fericiţi să vină să se distreze şi să câştige în schimbul bunei lor dispoziţii o mulţime de bani.

La noi la serviciu, viaţa nu e o permanentă distracţie. Sunt şi momente în care râdem şi ne simţim bine, sunt şi momente în care lumea lucrează concentrată şi cu seriozitate pentru a rezolva problemele apărute, astfel încât clienţii să fie mulţumiţi. Suntem însă colegi buni şi unii am devenit buni prieteni şi avem toate comportamentele şi evenimentele specifice acestor relaţii. Marea majoritate am crescut împreună şi ne cunoaştem destul de bine. Viaţa la serviciu nu diferă mult de viaţă în ansamblul ei. Ca în afara serviciului, sunt de toate: bucurii, fericire, prietenie, îngrijorare, tristeţi şi/sau regrete, satisfacţii, entuziasm. Atunci când circumstanţele o cer ştim să fim buni oameni de echipă, fie că suntem în prim plan sau doar în spatele liniei întâi. Suntem la fel de oameni, imperfecţi într-un mod optim, la serviciu şi în afara lui.

Echipa de fotbal

4.       Avem un plan de carieră pentru fiecare angajat care, obligatoriu, va ajunge într-o zi şef în echipa în care intră.

Unii angajaţi ajung şefi. Dacă îşi doresc acest rol şi dacă sunt corespunzători acestui rol. Nu toată lumea îşi doreşte să aibă puterea şi responsabilitatea de a decide soarta profesională a altora, de a găsi răspunsuri pentru mai multe persoane date în grijă. Majoritatea avem destul de lucru pentru a găsi răspunsuri, pentru a face alegeri şi pentru a decide în nume propriu şi ne e suficient asta. Mulţi vor deţine acelaşi post pe toată perioada angajării, dar, garantat, vor deveni profesionişti din ce în ce mai buni, vor deveni experţi pe aria lor de responsabilitate.

5.       Oferim traininguri elaborate, pe bani mulţi, plătiţi de firmă.

Parţial adevărat. Oferim oportunitatea de a participa la traininguri. Dar nu alege să vii în echipa Transart, din acest motiv. Din punctul nostru de vedere, intenţia şi interesul pentru propria dezvoltare profesională este responsabilitatea fiecărui angajat în parte. Întâi trebuie să ne arăţi că eşti preocupat de a deveni mai bun, că faci eforturi reale în această direcţie şi noi te vom sprijini în demersul tău. Nu vrem să ne dorim noi, mai mult decât tine, ca tu să devii mai bun.

6.       Suntem un colectiv tânăr, dar, în acelaşi timp, cu o experienţă vastă.

Media noastră de vârstă e 34.67 ani. Suntem tineri? Depinde de cum definim tinereţea. Suntem experimentaţi pentru că luăm munca în serios şi analizăm matur problemele cu care ne confruntăm, suntem tineri prin atitudinea pe care o avem, prin credinţa că totul e posibil, prin felul în care privim şi trăim momentele de reuniune la chefuri sau alte evenimente pe care le trăim împreună.

Aceştia suntem. Noi. Echipa Transart.

Fără stridenţe, fără accente, fără vedete.

Doar noi, oameni normali, simpli şi imperfecţi într-un mod optim, pregătiţi să facem tot ce ţine de noi pentru ca cei cu care lucrăm să fie mulţumiţi că ne-au ales ca parteneri.

Paşii procesului de recrutare şi selecţie

1.       Postarea anunţului

În anunţul nostru vei găsi toate informaţiile referitoare la principalele criterii care vor sta la baza alegerii persoanei potrivite pentru postul descris. Dacă în experienţa / educaţia / interesele / pasiunile tale poţi identifica puncte comune cu ceea ce noi specificăm în anunţ că am dori să găsim, trimite-ne CV-ul tău.

2.       Primirea CV-urilor

Aşa cum probabil ştii deja, trebuie să trimiţi CV-uri diferite pentru posturi diferite, accentuând, evidenţiind acele aspecte care răspund cel mai bine criteriilor din anunţ. Cu cât asemănarea dintre competenţele tale şi cerinţele noastre e mai mare, cu atât e mai mare şansa de a participa la un interviu.

3.       Screening CV

În alegerea CV-ului potrivit pentru a participa la un interviu preliminar, recruterul foloseşte ca grilă de scanare criteriile definite şi comunicate în anunţ. Dacă CV-ul tău e considerat corespunzător, numele tău va fi trecut pe lista celor ce vor participa la interviurile preliminare.

4.       Programarea interviurilor

Cu lista celor selectaţi pentru interviurile preliminare la îndemână, responsabilul de recrutare şi selecţie din cadrul firmei te va contacta telefonic şi va stabili o zi şi o oră reciproc convenabile pentru întâlnire.

5.       Interviul preliminar

La interviurile preliminare participă reprezentantul departamentului de HR din cadrul firmei noastre şi şeful echipei pentru care s-a scos la concurs postul respectiv. Durata aproximativă a interviului este de 1 oră. Întrebările vor verifica pe de o parte experienţa anterioară şi aspecte ce ţin de felul tău de a relaţiona şi de felul tău de a fi, iar pe de altă parte vor viza cunoştinţele profesionale de care dispui. Este şi momentul care îţi permite să afli mai multe informaţii despre firmă, post etc. Nu te sfii să pui întrebări cu folos. E bine să ai cât mai multe informaţii despre un loc de muncă înainte de a alege să te angajezi.

La sfârşitul interviului vei primi un feedback referitor la performanţa ta din cadrul interviului şi recomandări pentru alte situaţii de interviu, dacă e cazul. În cadrul interviului preliminar se face comparaţia dintre competenţele tale şi profilul prescris pentru selecţie. Pentru a decide trecerea într-o etapă ulterioară mai e necesară o comparaţie – comparaţia între toţi candidaţii participanţi la interviurile preliminare. Aceasta poate fi făcută doar după încheierea ultimului interviu preliminar. Răspunsul referitor la trecerea într-o etapă ulterioară îl vei primi într-o perioadă cuprinsă între o săptămână şi o lună (în funcţie de numărul preconizat al interviului preliminar, în funcţie de complexitatea postului etc.).

Pentru unele posturi putem folosi ca metodă de selecţie organizarea unui centru de evaluare care presupune evaluarea mai multor candidaţi în acelaşi timp prin teste, jocuri de rol, studii de caz, probe ce presupun munca în echipă.

Toţi cei care au participat la interviu preliminar sau la centru de evaluare vor primi răspuns, cel puţin pe mail, referitor la trecerea lor într-o etapă ulterioară, indiferent dacă răspunsul e pozitiv sau negativ.

6.       Testarea suplimentară a cunoştinţelor (dacă e cazul)

Pentru unele posturi e necesară şi o etapă de testare suplimentară a cunoştinţelor, pentru altele e suficientă verificarea realizată în cadrul interviului. Dacă la interviul preliminar sau în cadrul centrului de evaluare reuşeşti să ne convingi, vom stabili împreună care ar fi momentul prielnic pentru realizarea unei testări suplimentare a cunoştinţelor.

Toate persoanele care participă la teste suplimentare vor primi răspuns şi feedback referitor la performanţa de la teste şi li se va comunica în acelaşi timp dacă sunt sau nu în lista candidaţilor finali pentru post.

7.       Interviul final

La acest interviu participă cineva din top-managementul firmei sau managerul filialei pentru care se realizează selecţia şi reprezentantul departamentului de resurse umane. La acest interviu se prezintă oferta firmei. Se stabileşte, de comun acord cu candidatul, o dată la care acesta va trebui să ofere un răspuns referitor la oferta făcută.

8.       Prima zi de lucru

Dacă ai trecut de interviul final, vei trece, cu sprijinul reprezentantului departamentului de resurse umane, prin întreaga procedură de angajare care presupune pregătirea unui dosar cu documente necesare angajării, realizarea vizitelor medicale care să dovedească faptul că, din punct de vedere medical eşti apt pentru a lucra pe postul vizat şi vei primi, analiza şi semna contractul individual de muncă.

Din acest moment, te considerăm colegul nostru, îţi urăm „Bun venit!” şi vei începe prima ta zi de lucru dur şi necruţător la…o cafea sau un ceai :)  cu cel care va fi şeful tău direct şi primul tău mentor în cadrul firmei.

9.       Perioada de probă

Durează până la 3 luni şi este ocazia noastră de a ne verifica alegerea, în aceeaşi măsură în care este şi oportunitatea ta de a aprecia dacă decizia de a te angaja la noi e ok pentru tine sau nu. Abia la finalul acestei perioade, încheiată printr-o evaluare de final al perioadei de probă vom şti mai multe unii despre alţii, suficient de multe pentru a ne decide împreună viitorul.

 

Dacă nu avem niciun post disponibil, dar vrei totuşi să ştim că eşti interesat de firma noastră, trimite-ne CV-ul tău pe adresa jobs@transart.ro, specificând postul de care ai fi interesat. Dacă eşti cu adevărat dornic să lucrezi în cadrul firmei noastre, vizitează periodic pagina noastră cu anunţuri şi când găseşti ceva pe placul tău trimite-ne CV-ul tău, având grijă să evidenţiezi experienţa relevantă pentru criteriile enumerate în anunţ.

1. Customer Service Executive București

Bucuresti

Dacă ai fi colegul nostru, Customer Service Executive, ar trebui să:
– oferi asistență telefonică, training și asistență tehnică utilizatorilor aplicației de Sales Force Automation (SFA) dezvoltată în cadrul firmei
– cunoști foarte bine arhitectura aplicațiilor noastre și să depanezi probleme complexe
– cunoști foarte bine analiza funcțională pentru aplicațiile noastre
– participi la testarea aplicației
– elaborezi documentație de utilizare a aplicației
– întreții diferite medii ale aplicațiilor pentru care faci suport

Ca să ne convingi că ne-ar merge bine împreună, ar trebui:
– să ai cunoștințe de instalare, configurare și administrare a sistemelor de operare Windows ( Desktop și Server)
– să fii familiarizat cu unele noţiuni de reţelistică (ex. adresă IP, VPN, GPRS, etc)
– să știi să configurezi /utilizezi un telefon mobil sau alte echipamente mobile pe Android , Windows, IOS
– să ai cunoștințe de business în FMCG (vânzări, merchandising, KPIs)
– să cunoşti bine limba engleză (să fii fluent în vorbire şi să scrii corect în limba engleză)
– să ai abilități foarte bune de comunicare
– să prezinți interes pentru formare și perfecționare continuă
– să îți placă să lucrezi în echipă
– să ai un spirit analitic

Ar fi un avantaj, dar nu un criteriu eliminatoriu:
– experiența în activități de suport clienți
– cunoașterea unor programe de gestiune a bazelor de date (în principal SQL Server)
– disponibilitate pentru deplasări

Pentru aceasta te ajutăm şi îţi mulţumim oferindu-ţi:
– instruire continuă în domeniul de activitate
– colegi care-ți pot fi mentori la serviciu și prieteni în afara lui
– mediul de lucru dinamic și divers care stimulează dezvoltarea profesională
– salariu care răsplătește munca și performanțele atinse
– posibilitate de promovare în cadrul organizației

 

2. Consultant Implementare ERP București

anunt consultant-03-03

Responsabilități

– Analiza activității specifice firmei client
– Instruirea utilizatorilor din cadrul firmei-client în vederea utilizării aplicaţiei
– Instalarea soluţiei informatice B-Org (ERP) pe serverele şi staţiile clientului
– Oferirea asistenţei tehnice, remote sau on-site, pe tot parcursul utilizării aplicaţiei de către client
– Elaborarea documentației necesare implementării aplicației

Cerințe

– Studii superioare
– Cunoștințe despre organizarea și funcționarea unei firme, în general
– Cunoștințe referitoare la diferite documente contabile şi la fluxul lor în cadrul unei organizaţii (pâna la nivel de contabilitate financiară)
– Cunoștințe de operare baze de date (Access, SQL)
– Cunoștințe avansate de utilizare Excel (pivot table, legături între sheet-uri și tabele, utilizare diferite funcții și formule)
– Cunoștințe generale de rețelistică
– Bune cunoștințe despre sisteme de operare Windows (2000, 2003, s.a)
– Disponibilitate la deplasări 40% din timpul de serviciu, în țară
– Obligatoriu, permis de conducere cat. B
– Cunoștințe de limba engleză, nivel mediu

Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii:

– Experiența anterioară în utilizarea aplicațiilor Transart (B-Org, Neomanager) sau cu orice alt software economico-financiar

No Related Pages Found: