Anul acesta am depasit numarul de 5300 de licente mobile, implementate pe piata din Europa Centrala si de Est pe solutia completa pentru Automatizarea Fortei de Vanzare si Merchandising – HERMES. Transart este astazi, conform studiului realizat de IDC, lideri de piata in Romania, pe verticala de “business software” pentru Comert si Distributie.

Cele 5300 de licente mobile de HERMES Sales (PreSales si VanSales) si HERMES Merchandising sunt utilizate de clientii Transart din 8 tari din Europa Centrala si de Est: Romania, Croatia, Ungaria, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Cehia si Slovenia.

Transart ofera solutii integrate si complete, corect dimensionate in functie de marimea business-ului clientului. Aceasta abordare face posibila utilizare aplicatiei HERMES Sales & Merchandising atat de companii mari, de renume: Unilever South-Central Europe, InBev (Bulgaria, Croatia, Ungaria, Romania, Serbia, Muntenegru), Prodvinalco, Jidvei, Kraft Foods Romania, Philip Morris Romania, Heineken Romania, Walmark Romania, Zarea, Germanos, Arctic, Henkel & TDG Romania, Friesland Foods Romania, Napolact, cat si de firme de distributie de nivel regional si national, cum sunt: Astral Impex Arad, C&S Distribution Cluj-Napoca, Kara Distrib Bucuresti, BDM Baia Mare, Amigo & Intercost Miercurea Ciuc, Antrax Distribuiton Group Brasov, Geraico Prodcom Hateg, Top C&S Bucuresti, Intercompany Satu Mare, Free Star Bucuresti, Nexxon Targu Secuiesc, Miruna International Resita, Ralverti Constanta, Archimina Arad, Megadeth Iasi, Maravet Baia Mare.

HERMES se adreseaza azi, firmelor de distributie din domeniile: FMCG, farmaceutice, materiale de constructii, scule profesionale, produse veterinare, pet food, etc.

Solutia HERMES este deseori aleasa atat de producator sau importator, cat si de distribuitorii acestuia. Fiecare dintre acestia pot beneficia de instrumente puternice de colectare a datelor, care sa le permita un schimb de informatii coerent si raportari conforme cu necesitatile lor.

Solutia oferita de Transart pentru firmele de distributie reuneste cele mai buna practici din domeniu si este completata de:

sisteme de gestiune specializate pe distributie (B-ORG ERP sau Neomanager 7) pentru partea de administrare a afacerii (acoperind astfel nevoia de automatizare si eficientizare a fluxurilor interne de la aprovizionare la vanzare);

  • modulul Tele-Sales – acopera nevoile fortei de vanzari telesales (care preia comenzile sosite direct la sediul companiei: prin telefon, email, fax);
  • modulul Vanzare Asistata – asigura suport pentru vanzarea din showroom, utilizand terminale mobile care comunica online cu baza de date de pe server;
  • aplicatia WMS (Warehouse Management Systems) – acopera managementul si organizarea activitatii in depozit.

Avantajele integrarii native a sistemelor produse de Transart (ERP & SFA & WMS) consta in viteza de lucru sporita, servicii de calitate, la nivel unitar, precum si eliminarea problemelor de integrare care apar, de regula, la implementarea mai multor solutii oferite de furnizori diferiti.

Cu o experienta de 12 ani pe piata de profil, firma Transart si-a dedicat activitatea dezvoltarii de solutii software adaptate cerintelor de business ale