Producătorul clujean de software ERP – Transart, lider regional pe partea de SFA – sisteme de automatizare a forței de vânzări prin agenți de teren cu HERMES SFA & Retail Execution, a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 6,43 milioane euro, în creștere cu 13% față de anul anterior. Este al treilea an la rând în care creșterea noastră aduce și schimbarea prefixului cifrei de afaceri, 2023 fiind primul an în care Transart depășeste pragul de 6 milioane euro din vânzarea de licențe software și servicii pentru afaceri.
„Doresc să mulțumesc în primul rând colegilor din Transart, dar și partenerilor și clienților noștri de cursă lungă, pentru că acest rezultat a fost un efort de echipă. În ce privește echipele Transart au contat atitudinea pozitivă, flexibilitatea, disponibilitatea la schimbare și un grad ridicat de asumare a responsabilităților și de gestionare a stresului. Pe scurt: o maturitate profesională dublată de dorința puternică de a reuși. În Transart am reușit să îmbinăm stabilitatea și siguranța – caracteristici extrem de apreciate de clienții noștri în general, dar în special de cei care își dezvoltă afacerea pe nucleul nostru ERP – cu inovația și adoptarea noilor tehnologii mai vizibile în 2023 în produsele din gama HERMES.” a declarat Marius IURIAN, Managing Partener Transart.
Primul pilon pe care Transart a crescut în 2023 sunt veniturile din vânzarea de produse proprii din gama ERP/WMS/Retail + SFA/B2B/CRM, software pentru digitalizarea IMM-urilor și servicii de implementare, mentenanță și upgrade aferente acestor produse. Ecosistemul de aplicații, module, conectori dezvoltat de Transart peste fundația ERP (B-Org si Neomanager) a fost consolidat în ultimul an, dezvoltările fiind dirijate de numărul mare de modificări legislative cu care Guvernul și ANAF au ținut trează agenda fiscală a mediului de afaceri în această perioadă: SAF-T/D406, RO e-Transport, RO e-Factura, RetuRO SGR, inclusiv modificări consistente pe zona de Salarizare & D112.
În 2023 peste 400 de afaceri, clasificate de ANAF ca și contribuabili medii și mari, comercianți, distribuitori și producători au beneficiat de upgrade-uri pe zona de SAF-T, Ro e-Factura și RO e-Transport.
Alte 79 afaceri aflate în dezvoltare au decis să devină parteneri Transart alegând una sau mai multe dintre aplicațiile Transart: B-Org ERP/Neomanager, HERMES SFA/ B2B/ CRM/ OREX/ Retail Execution sau Cortex DSiM. Dintre acestea amintim Julius Meinl Group, Ursus Breweries, Agricola Bacău, Slik Buzău, Sante International, Total Fishing, Team Fresh Horeca, Autolak Distribution, Agro Market Transilvania, Odorest, Cora Print, Cosmicrist, Criano Exim, AMC, Apis, Kerato Energy, Optim Group Laboratory, Dolce Lider, Comar Net Building, Dactylis, Comautoglob, Montero Vet, Instal Dac, Evold Automation, Euroconstruct, Local Retail, Zarys International Group, M3 Izoglass ș.a.
Un rezultat îmbucurător este și faptul că experiența acumulată în primele două implementari ale soluției de IR, AI Shelf Recognition, integrată în HERMES Retail Execution, la clienți precum Aqua Carpatica / Valvis Holding Distribution, respectiv Kandia Dulce, ne-au permis să avansăm semnificativ și cu alte două proiecte de IR și recunoaștere a produselor prezente la raft, proiecte demarate în 2023 la doi dintre clienți care foloseau sistemul HERMES SFA & Retail Execution de mult timp: Zarea și Bergenbier.
Pe de altă parte platforma HERMES OReX (Online Retail eXecution), soluția de monitorizare a prezenței pe principalele canale de vânzări online, lansată la finalul anului 2022 a ajuns într-un stadiu de maturizare care ne-a permis să dezvoltăm mai multe proiecte la companii multinaționale din industrii precum lactate, băuturi, nutriție, dermato-cosmetice ș.a. OReX oferă un instrument simplu și practic care permite controlul și monitorizarea detaliilor de implementare stategiei de vânzări pe canalul online.
„Ne bucurăm că reușim să lansăm pe piață produse noi, inovative, dar mai ales ne bucurăm când aceste produsele noi încep să fie folosite cu succes de către clienți. În urma efortului continuu de îmbunătățire sistematică a soluției AI Shelf Recognition, integrată cu sistemul HERMES Retail Execution, a validărilor din piață, suntem optimiști că putem livra un nivel de acuratețe și de productivitate – recunoaștere produse la raft pe bază de fotografie, pe care puțini competitori globali îl pot livra astăzi. Putem spune că în ce privește HERMES am adăugat acel ingredient care ne face mai atractivi pe piața internațională și ne ajută să îmbunătățim relația cu clienții existenți.” a mai declarat dl Marius Iurian.
Soluția Cortex DSiM, cu care Transart acoperă nevoile marilor producători pe relația cu principalii lor distribuitori a fost aleasă în 2023 de Ursus Breweries. Această soluție a fost extinsă cu modulul Cortex for IKA, care a fost implementat și de cei de la Zarea. Noul modul Cortex for IKA deschide practic o nouă piață pentru Cortex care acum poate fi folosit atât pentru colectarea automatizată a datelor de sell-out direct din ERP-ul distribuitorilor, cât și a datelor de la marii retaileri (IKA). Cortex DSiM este folosit de producători de renume precum Mondelez, JDE, Heineken, Bergenbier, Coca-Cola, Pepsi, Valvis, Tuborg, Zarea, Danone.
Ne dezvoltăm în continuare și ne perfecționăm produsele pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri, în principal producători FMCG, afaceri de comerț și distribuție de materiale de construcții, cosmetice, veterinare, scule și echipamente industriale, echipamente HORECA, piese auto, ambalaje, FMCG, băuturi, carne, IT, lactate, panificație, echipamente și consumabile medicale, farmaceutice, suplimente etc.
Despre Transart Business Software
Producător clujean de software ERP/ SFA/ WMS/ B2B/ BI/ CRM/ Retail Execution/ CORTEX DSiM – Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru companiile din România. Transart este lider de piață pe zona de SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzări și merchandising, dar și unul dintre puținii furnizori de software ERP care acoperă semnificativ principalele nevoi ale afacerilor din comerț, import și distribuție, cu o suită de aplicații profesionale proprii (HERMES SFA, B2B, CRM, BI Adviser și Warehouse Manager WMS), integrate într-o platformă software ERP românească. Cu o experiență de peste 27 de ani în industria IT, Transart are, în prezent 100+ angajați, peste 5000 clienți, implementări în 38 de țări și mai mult de 17.100+ utilizatori.
Interesat să valorifici aceste instrumente în compania ta? Contactează-ne.
Abonează-te la Newsletter-ul nostru
Fără spam, doar notificări și update-uri despre produsele și serviciile Transart.