Transart crește la peste 3.73 milioane euro

Conținut

Marius IURIANTransart, producătorul de software de business pentru afacerile de comerț, distribuție și producție, a încheiat anul 2020 în creștere comparativ cu anul precedent, cifra de afaceri ajungând la peste 3.73 milioane de euro.

2020 a fost un an atipic pentru toată lumea. A trebuit să ne adaptăm și să ne schimbăm planurile din mers. Ne-am concentrat foarte mult pe îmbunătățirea aplicațiilor noastre cu noi funcționalități cerute de clienții existenți, dar și de cei noi. Sistemul ERP, soluția WMS (Warehouse Manager) și conectorii care integrează băncile, magazinele online sau curierii s-au îmbogățit cu multe funcționalități utile. Totodată, am pus foarte mare accent pe consolidarea relației cu clienții și cu partenerii noștri pentru că împreună suntem mai puternici și putem trece mai ușor peste astfel de perioade mai dificile. Acest an cu totul deosebit a dovedit încă o dată maturitatea, profesionalismul și devotamentul OAMENILOR Transart!  O echipă deosebită se vede mai ales în aceste vremuri grele. Cu toate dificultățile perioadei, oamenii noștri au reacționat exemplar, au depus eforturi și mai mari decât de obicei pentru ca toată activitatea să poată continua cât mai bine posibil – în condițiile în care fiecare a fost nevoit să își și susțină familia în mod deosebit, în special pe cei vârstnici sau pe copii. Infrastructura și procedurile ne-au permis să continuăm să funcționăm fără sincope chiar și în condițiile în care marea majoritate a echipelor au lucrat de acasă – dar cel mai mult a contat ATITUDINEA și DEVOTAMENTUL ECHIPEI.” a declarat Marius IURIAN, Managing Partner Transart.

În anul 2020, 4 companii de distribuție FMCG aflate în topul celor mai importanți distribuitori din România au devenit clienți Transart. Este vorba de companiile Drim Daniel Distributie FMCG, Elgeka Ferfelis, B.D.G. Import, respectiv Konsta Splendid care s-au alăturat celorlalți distribuitori aflați în portofoliul de clienți Transart: Punctual Comimpex SRL, Amigo & Intercost SRL, M. Tabac SRL, Dorsan Impex SRL, Miruna International, Intercompany, Dersidan, Pro Soft SRL, Resco SA, Geraico Prodcom SRL, Salf SRL, Comexmar SRL, Nasticom Impex SRL sau Farel Impex SRL.

Tot în anul precedent, Red Bull România a ales soluția HERMES Asset Management pentru a gestiona mai ușor expozitoarele și frigiderele din magazine.

Chiar dacă a fost un an dificil, 2020 a fost un an în care multe alte companii au ales soluții Transart. Amintim o parte din ele: Bem Retail Group, Gamma Vet Impex, MTM Izolatii & Constructii, Decorator, Electric Valcor, Vision Line, Domeniile Vinju Mare, Editura Casa SRL, Orion & GDS Electric SRL, Ultratech INT, Gene Impex, Medisal, Medifill Distribution, Asortat Prodcom.

Pe de altă parte, în 2020 am lansat pe piață 2 noi produse care ne-au completat frumos portofoliul. Este vorba de HERMES CRM și platforma de vânzări online HERMES B2B, ambele soluții fiind integrate cu soluții noastre, B-Org ERP, respectiv Neomanager, programul integrat de gestiune stocuri. Am simțit această nevoie în piață de a avea un CRM flexibil care să poată fi accesat de oriunde, dar și de a oferi o soluție pentru distribuitorii și producătorii din România prin care să își poată vinde produsele prin intermediul comenzilor primite direct de la clienți, fără să mai fie nevoie de intermediari. În soluția HERMES B2B, am integrat toate tipurile de promoții complexe din aplicația HERMES Sales Force Automation, astfel încât valoarea coșului mediu al clienților să crească prin Up-Sales și Cross-Sales.” a mai declarat Marius IURIAN, Managing Partner Transart

Danone și Tuborg au devenit cei mai noi clienți Transart de pe proiectele de tip CORTEX – Demand Signal Management (DSiM), alăturându-se astfel unora dintre cei mai importanți jucători din piață locală și regională precum Heineken, Unilever, Mondelēz, JDE, Bergenbier, Coca-Cola HBC, Aqua Carpatica sau Pepsi cu care colaborăm de mai mulți ani. CORTEX DSiM este o platformă unică în România, care îi ajută producători să „simtă” piața în timp real cu ajutorul datelor de Sell-Out colectate automat din sistemele ERP ale distribuitorilor, dar și prin integrarea în rapoarte a altor date precum cele care provin din zona de Retail Execution & Merchandising, Sell-In, Sales Force Automation sau Market Intelligence (date din piață de la Nielsen, etc.)

În 2020 am reușit să păstrăm un grad ridicat de satisfacție al clienților Transart,  chiar dacă a trebuit să ne modificăm complet modul de lucru. Ne bucurăm că 93% dintre ei sunt mulțumiți de calitatea produselor și serviciilor oferite și ne propunem în continuare să facem lucrurile din ce în ce mai bine pentru a oferi soluții cât mai utile pentru nevoile clienților noștri.” a mai declarat Marius IURIAN, Managing Partner Transart

Distribuie articol

LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Email

Interesat să valorifici aceste instrumente în compania ta? Contactează-ne.

Completează formularul și vei fi contactat de unul din reprezentanții Transart.
Câmpurile marcate cu "*" sunt obligatorii
Află ultimele noutăți

Abonează-te la Newsletter-ul nostru

Fără spam, doar notificări și update-uri despre produsele și serviciile Transart.

Acest site folosește cookies pentru îmbunătățirea experienței de navigare și publicitate. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.