

Cluj-Napoca, 5 februarie 2025 – Transart, unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri din România, a înregistrat o cifră de afaceri de 7 milioane de euro în 2024, marcând o creștere de 8% față de anul precedent. Compania își menține poziția de lider în Europa Centrală și de Est pe segmentul Sales Force Automation (SFA) și continuă să ofere una dintre cele mai stabile și complete soluții ERP dedicată IMM-urilor din România.
Ecosistemul de soluții ERP/WMS/Retail/e-Shop + SFA/B2B/CRM, dezvoltat integral de Transart și partenerii săi locali, a fost consolidat și îmbunătățit constant. În ultimii ani, acesta a fost adaptat pentru a răspunde cerințelor generate de digitalizarea ANAF, incluzând implementări pentru:
În 2024, Transart a continuat să investească în dezvoltarea și optimizarea produselor lansate în perioada pandemiei sub brandul HERMES, menite să susțină vânzările pe principalele canale comerciale, printr-o abordare omnichannel. Printre acestea se numără:
Veniturile companiei au provenit în principal din vânzarea soluțiilor software ERP, actualizărilor și serviciilor aferente. Soluțiile B-ORG ERP și Neomanager au fost preferate de noii clienți din comerț și distribuție, în special de afacerile locale aflate în expansiune, care au nevoie de un management avansat al stocurilor și gestiunilor multiple, inclusiv pentru unități de producție.
Piețele externe au contribuit cu 26% la cifra de afaceri totală în 2024. Proiecte importante care au contribuit la această creștere:
Pentru 2025, Transart își propune să își consolideze poziția de top pe piața ERP și SFA din România și să își extindă prezența internațională, în principal cu soluții din gama HERMES, Cortex și proiecte de Business Intelligence.
„Ne preocupă modernizarea produselor noastre și suntem atenți la evoluția și trendul care vine dinspre zona de AI. Investiția noastră într-o zonă de nișă din domeniul Inteligenței Artificiale, cea a recunoașterii produselor pe bază de fotografie IR (Image Recognition), de o manieră pragmatică, începe să dea roade. Experiența acumulată în antrenarea algoritmilor de Machine Learning, pachetizarea și integrarea lor în aplicații care rulează pe dispozitive mobile (HERMES Retail Execution), ne-a permis să câștigăm încrederea clienților noștri în aceste tehnologii. Faptul că am reușit să obținem o acuratețe ridicată în recunoașterea produselor prezente pe un raft (>94%) și timpi scurți de execuție în rularea aplicației pe telefonul mobil, ne întăresc încrederea că putem râmâne extrem de competitivi în furnizarea de soluții de top pe acest segment de piață (IR Product Shelf Recognition in Retail Execution Software) și chiar să ne extindem pe plan regional și internațional. Suntem recunoscători pentru rezultatele obținute în 2024 de echipa Transart. Creșterea noastră constantă din ultimii ani, demonstrează angajamentul nostru față de inovație și preocuparea permanentă pentru a crește satisfacția clienților.” a declarat Marius IURIAN, Managing Partner Transart.
Peste 80 de afaceri au devenit parteneri Transart sau și-au extins semnificativ infrastructura informatică prin soluțiile oferite de companie. Printre aceștia se numără:
Experiența acumulată în implementări ale sistemului HERMES IRIS la clienți precum Aqua Carpatica, Kandia Dulce, Zarea și Bergenbier oferă încredere în potențialul de extindere internațională pe segmentul multinaționalelor din industrii ca:
Aceste categorii de produse beneficiază de recunoașterea produselor și a detaliilor aferente la cel mai înalt nivel.
Platforma HERMES OREx este un instrument inovativ, simplu și practic care permite controlul și monitorizarea detaliilor de implementare a stategiei de vânzări pentru orice companie care vizează creșterea vânzărilor online. OREx este utilizată deja de companii de renume precum:
Platforma a evoluat mult în ultimele luni, acoperind un spectru lărgit de nevoi specifice. Aceasta facilitează structurarea, colectarea automatizată și analiza unui set extins de date referitoare la calitatea prezenței online ale produselor proprii, comparativ cu concurența.
În prezent, OREx integrează peste 40 de platforme și marketplace-uri precum:
De asemenea, Cortex DSiM rămâne soluția preferată de producători de top precum Mondelez, JDE, Heineken, Bergenbier, Coca-Cola, Pepsi, Aqua Carpatica, Tuborg, Zarea, Danone și Ursus, oferind colectare automatizată a datelor de vânzări direct din sistemele distribuitorilor (sell-out) și ale marilor retaileri internaționali prin noul modul Cortex for IKA.
Tradițional, CORTEX este lider de piață în România pe acest segment, având peste 350 de distribuitori și retaileri integrați.
Transart este un producător român de software ERP/SFA/WMS/B2B/BI/CRM/Retail Execution/CORTEX DSiM, fiind unul dintre principalii furnizori de soluții informatice pentru companiile din România. Lider de piață în zona SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzări și merchandising – Transart este, de asemenea, unul dintre puținii furnizori ERP care acoperă integral nevoile afacerilor din comerț, import și distribuție.
Cu o experiență de peste 28 de ani în industria IT, Transart are:
Interesat să valorifici aceste instrumente în compania ta? Contactează-ne.
Abonează-te la Newsletter-ul nostru
Fără spam, doar notificări și update-uri despre produsele și serviciile Transart.