Valvis Holding
În decizia de începere a colaborării a...
BDG Import este în continuare cel mai mare importator și distribuitor de băuturi alcoolice pe piața din România. Fondată în 1994, BDG Import distribuie pe piața românească un număr de 120 branduri de băuturi premium alcoolice si non–alcoolice precum Jack Daniel’s, Finlandia, Jägermeister, Bacardi, Martini, Grey Goose, Metaxa, Cointreau, Remy Martin, șampania Laurent Perrier, gama Lucas Bols, Evian, dar și branduri proprii precum Palinca Dom’ Profesor, vinurile Tarla și gama de sucuri naturale TRUE.
Compania dispune de o echipă proprie cu care gestionează relația cu marii retaileri (IKA) pentru vânzare directă și livrări centralizate către platformele lor logistice direct din depozitul central. Iar prin parteneriatele cu aproximativ 30 distribuitori regionali se acoperă întregul univers Retail și Horeca la nivel național.
În teren, pe lângă o echipă de merchandising externalizată, BDG Import desfășoară o forță proprie de reprezentanți cu atribuții de trade-marketing, care acoperă orașele mari și împrejurimile, echipă care se ocupă cu implementarea acțiunilor promoționale precum și de urmărirea acțiunilor comerciale în principalele canale de vânzări: IKA & HORECA.
B.D.G. Import își dorea o aplicație pe zona suport a departamentului de trade-marketing care să ajute echipa din teren să evalueze rapid situația din locațiile vizitate, din perspectiva prezenței cu produse proprii, comparativ cu un set de obiective dezvoltate într-un plan detaliat de acțiuni. În plus, se dorea ca aplicația să-i asiste pe reprezentanții companiei în execuția și înregistrarea (inclusiv foto) acelor activități, menite să îmbunătățească semnificativ prezența la raft, precum și reprezentarea respectând standardele de mercantizare și de implementare impuse de strategia fiecărui brand.
Sistemul trebuia să poată funcționa pe terminale mobile performante și să poată fi integrat cu sistemul ERP utilizat de companie: Navision ERP.
Această echipă de manageri locali de trade-marketing vizitează atât magazinele IKA cât și cluburi, baruri, restaurante, cafenele, participă la evenimente și execută activări de brand specifice pentru fiecare producător, potențând astfel dezvoltarea unor parteneriate valoroase între B.D.G. Import și cele mai importante locații Premium HoReCa din întreaga țară.
Prin implementarea HERMES Retail Execution se dorea, pe de o parte, centralizarea tuturor datelor pe care le folosea departamentul de trade-marketing, un management îmbunătățit pe activitatea managerilor zonali de trade-marketing și desigur culegerea de date relevante și proaspete pe baza cărora sa poată fi ușor generate rapoarte cu acțiunile promoționale desfășurate pentru fiecare brand, în vederea informării partenerilor externi.
În patru luni de la semnarea contractului s-a reușit pornirea live a întregii echipe de teren. În prima lună s-au definit chestionarele și oamenii cheie s-au familiarizat cu produsul, în special pe partea de configurări și BackOffice. În etapa a doua, pe parcursul lunii iulie o echipă de trei manageri LTMM (key people) au pornit în „pilot”, utilizarea aplicației în câteva orașe. În baza feedback-ului lor s-au făcut o serie de ajustări precum și câteva dezvoltări personalizate – atât pe partea de adaptare a interfeței pe rezoluțiile mici (iPhone iOS) cât și pe partea de etichetare, gestionare și filtrare a fotografiilor preluate în modulul SiteFoto de reprezentanți pe teren. În cursul lunii august toată echipa a fost instruită și a început să utilizeze aplicația.
Până la sfârșitul lunii octombrie s-au finalizat toate adaptările rămase, inclusiv tematicile de integrare cu Navision, iar echipa de Local Trade-Marketing Manageri a început să utilizeze Hermes ca principal instrument de lucru pentru a-și înregistra activitatea.
S-a îmbunătățit capacitatea de management și control a echipei din teren: activitatea este mai bine structurată și este mai clar pentru fiecare membru al echipei ce are de făcut pe teren, ce date și fotografii trebuie să colecteze pentru a înregistra îmbunătățirile efectuate pe partea de execuție în locația vizitată;
Departamentul de Trade-Marketing are acum un instrument unic pe care să-l folosească pentru înregistrarea activității și pentru centralizarea tuturor informațiilor;
S-a simplificat maniera de colectare a datelor precum și raportarea activității către principalii furnizori, defalcat pe branduri și pe tip de locații;
Eficiența activității echipei din teren a crescut, iar pe baza fotografiilor preluate și a discuțiilor purtate cu toți membrii echipei s-a reușit o îmbunătățire calitativă a execuției pe locațiile monitorizate;
S-a îmbunătățit radical, organizarea și eficiența echipei, întrucât acum nu mai există oameni dedicați pe on-trade/off-trade, un LTTM putând îndeplini acum toate sarcinile specifice, pe zona acoperită, pentru ambele canale. Altfel spus, mai puțin timp petrecut în mașină, mai mult timp petrecut cu partenerii la locație.
HERMES este soluția mobilă de vânzări și merchandising dezvoltată special pentru a crește productivitatea agenților din teren.
În decizia de începere a colaborării a...
Motivul principal pentru care am ales soluția...
Motivul principal pentru care am ales soluția...
Pe întreg parcursul implementării SFA echipa Transart...
250 agenți Pre-Sales & Van-Sales din forța...
”Folosim Warehouse Manager WMS permanent, integrat cu...
Mogyi România a implementat sistemul HERMES Retail Execution de...
Farel Impex , distribuitor de băuturi și...
Veniturile unei companii care se dorește a...