Kandia branduriKandia Dulce România, prin implementarea sistemului SFA – HERMES Merchandising & Marketing a pus bazele unui sistem informațional de suport decizii strategice de trade-marketing și business development în industria FMCG. Prin automatizarea întregii echipe mobile care își desfășoară activitatea în teren – Field Force & Key Account Representatives, cu ajutorul sistemului HERMES utilizat pe terminale Android, compania și-a transformat forța de reprezentanți mobili în cea mai importantă sursă de informații de business verificate, culese permanent din piață.Datele culese în baza unui set extins de chestionare de trade-marketing sunt centralizate și livrate sub forma unor rapoarte care constituie practic un set de instrumente extrem de valoroase, vitale pentru fundamentarea deciziilor tactice și pentru implementarea strategiei de dezvoltare a afacerii.

În domeniul nostru de activitate, utilizarea instrumentelor informatice moderne care implică input de la oamenii din teren devine de importanță strategică. Informațiile critice de business circulă rapid în ambele sensuri. De sus în jos, modelând viziunea strategica sub forma de acțiuni concrete, codate în sistemul informatic. Dar și de jos în sus, ca buclă de feedback, când informațiile specifice culese de reprezentanții noștri de la punctele de vânzare, ne permit să monitorizam evoluția afacerii. HERMES poate fi privit ca un sistem viu de senzori specifici care oferă rapid feedback echipei noastre de management, în urma aplicării strategiei de marketing și vânzări în punctele de vânzare.” a declarat Dl. Mihai Georgescu, Managing Director – Kandia Dulce România

Echipa de conducere și business development a Kandia dorea, pe lângă întregul spectru de activități de promovare realizate pe principalele canale de vânzare din FMCG pe care le utilizau în mod curent, adică prin Modern Trading (MT – vânzările prin KA) și Traditional Trade (TT – distribuția tradițională), să ducă totul la un alt nivel și să pună în practică o nouă viziune.

Dl. Alin MIHEȘAN, alături de echipa Kandia a elaborat un set complex de cerințe care au putut fi modelate și livrate cu ajutorul HERMES – SFA #1 in Romania.

Am ales HERMES în urma unui screening complet al soluțiilor disponibile, solicitând oferte și demo de la principalii furnizori. Demo-ul furnizat de Transart, calitatea tehnică a aplicației mobile, referințele extrem de bune și apoi discuțiile directe avute cu echipa Transart, ne-au convins că și din punct de vedere business, Transart are experiență, cunoaște în detaliu tematica și ne poate configura în timp scurt sistemul dorit de noi. Oferta financiară atractivă și flexibilitatea în negociere ne-au permis să parafăm înțelegerea și să trecem rapid la implementare.” a declarat Dl. Alin Miheșan – Business Development Manager, Kandia Dulce România.

Implementarea a decurs fără probleme, chiar și cu întârzierile neplanificate cu tot. Ne-am încadrat în mai puțin de trei luni de la start, respectând practic toate termenele asumate de comun acord până în faza de Go Live.

În ce privește departamentul de vânzări, principala îmbunătățire sesizată după implementarea HERMES este pe partea de organizare, monitorizare și control al activității desfășurate de echipa din teren. Acum pot vedea activitatea desfășurată de fiecare membru al echipei și pot interveni rapid, cu feedback concret și punctual, de câte ori consider că este necesar. Mai mult, întrucât o parte din bonusul primit depinde de activitatea înregistrată în sistem, oamenii noștri au acceptat și adoptat rapid HERMES, de îndată ce au realizat cât de mult îi ajută aplicația să-și facă treaba și să-și atingă obiectivele. Suntem realmente mulțumiți, în special de faptul că sistemul imaginat de noi a prins viată cu ajutorul HERMES.” a declarat Dl. Radu Mazuru, Sales Manager Kandia

Daca anterior implementării HERMES, se culegeau un număr foarte limitat de informații – în baza unor chestionare pe hârtie, în urma implementării beneficiarul obține un sistem profesional de culegere de informații pentru suport decizional în zone ca: merchandising, distribuție, vizibilitate, plasări, competiție, stocuri, store-check, coaching.

Sunt fericit pentru ca am reușit să controlăm noi modul în care a fost desenat sistemul (KARM), astfel încât acesta să fie extrem de util pentru manager. Îl folosim în prezent atât pentru analize și decizii tactice/operaționale cât și pentru evaluarea activității oamenilor și fundamentarea unor decizii de HR (bonusuri/penalizări). HERMES asigură o transparență în organizație, fiind acel terț neutru care înregistrează modul în care membrii echipei își îndeplinesc sarcinile. Pe de altă parte, informațiile culese în sistemul HERMES ne ajuta să înțelegem diferențele și să facem o paralela între datele proprii și informațiile strategice livrate de companii specializate – gen Nielsen.” a mai declarat dl Alin MIHEȘAN, manager proiect implementare HERMES – KARM, Kandia Dulce România.

Despre Kandia

Kandia Dulce S.A. este cel mai mare producător român de dulciuri. Cu o istorie îndelungata pe piața dulciurilor și un portofoliu de mărci extins, Kandia Dulce este o companie de referință pe multe din segmentele în care activează. ROM este lider de piață în categoria de batoane cu peste 30 de milioane de batoane vândute în 2013, câte un baton pentru orice român din întreaga lume. Măgura este prima opțiune a românilor in categoria de mini-prăjituri cu peste 34 de milioane de prăjituri vândute in 2013. Ciocolata Kandia, intensă și sofisticată, încântă simțurile consumatorilor din 1890. Laura, Primola, Sugus și Silvana nu fac decât să întregească prin oferta lor gusturile consumatorilor care apreciază și aleg din ce în ce mai mult produsele fabricate în România.

Doresc un demo personalizat de HERMES SFA

Citește detalii