Sistem ERP integrat pentru control, stabilitate și exactitate în business
B-Org ERP este fundația sigură pentru digitalizarea cu succes a sute de afaceri importante din România

B-Org ERP este fundația sigură pentru digitalizarea cu succes a sute de afaceri importante din România
Generezi declarația SAF-T ușor, identifici și corectezi rapid posibilele erori de validare,
depui XML-ul D406/SAF-T fără probleme pe situl ANAF
la fel ca și alți 400+ clienți!
Beneficiezi de update-uri prompte la RO e-Factura și RO e-Transport.
Testimonial VIDEO
Daniel DUNCA – CEO, Libra Office
„Programul este intuitiv. Este ușor de implementat și asta cine lucrează, știe. Este ușor de implementat pentru utilizatori. Poți să îl configurezi pe fiecare utilizator în parte, indiferent că vorbim de o facturare în depozit, vorbim de magazin, vorbim de diverse activități pe care le avem.”
Cu ajutorul programului ERP dezvoltat de Transart în ultimii 30 de ani, te bucuri de automatizări și funcționalități avansate indiferent de industria din care faci parte
FMCG
Carne
Cosmetice
Echipamente Medicale
Echipamente HORECA
Farma
Piese auto
Birotică / Papetărie
Materiale de construcții
Materiale instalații
Scule și unelte
Pâine / Vin
Aditivi alimentari
Lactate
Tutun
Veterinare
Alimente și Băuturi
Bere, Vin, Băuturi spirtoase
IT - Electrocasnice
Mobilă
Echipamente industriale
Industria Textilă
Servicii
Alte industrii
Testimonial VIDEO
Zsolt TANKA – CEO, Eternal Beauty
„După multe analize am ales soluția Transart B-Org ERP și Hermes SFA. A fost o alegere foarte bună, în perioada respectivă firma a crescut foarte mult. Foarte importanți sunt oamenii cu care lucrați, nu doar pur și simplu soluția tehnică. Avem un suport extraordinar din partea Transart, oricând avem o problemă, se rezolvă foarte repede.”
Distribuție Pre-Sales
și Van-Sales
Companie cu mai multe
gestiuni si puncte de lucru
Depozite
Magazin fizic
Showroom-uri
Magazin online
Marketplace-uri
Dropshipping
Gestiune stocuri
structură holding
Producție
Adaugă orice modul ai nevoie, atunci când ai nevoie
Am dezvoltat un întreg ecosistem de aplicații care se integrează nativ cu programul ERP pentru a te ajuta cu soluții, pe măsură ce business-ul tău se dezvoltă
Testimoniale VIDEO
Levente Kapolnai, Responsabil IT, Wooden Technic Prodimpex
„Firma Wooden Technic Prodimpex se bazează mai mult de 99% pe programele Transart”
Mihai Sălăjean – Administrator, Knox Group
„Mă bucur că am avut ideea de la început să defilăm cu o firmă care astăzi e puternică.”
Pur și simplu scanezi codurile de bare ale produselor, iar numărătoarea lor se realizează automat. Iar dacă nu ai timp sau nu vrei să faci un inventar total, atunci poți alege realizarea unor inventare parțiale pe diferite zone din magazin sau depozit.
Recepții
Stocare
Picking
Verificare comenzi
Ieșiri
Inventariere rapidă
Harta depozitului
Cântărire produse
Semnalizare lipsă stoc
Management scăzăminte
Vânzare showroom
Verificare stocuri
Verificare prețuri
Scanare coduri de bare
Imprimare etichete
Imprimare coduri de bare
Produse cu dată de expirare
Produse cu serii de lot
Produse cu serial number
Unități de măsură alternative
Transferuri între locații
Transferuri între gestiuni
Retururi și stornări
Producție
Testimonial VIDEO
Costin Manoliu, Administrator – Incremental Birotica Timișoara
„Noi folosim B-Org și Hermes și în toata perioada am simțit în permanență susținerea pe care o poate oferi echipa Transart … Suntem absolut în siguranță și fără niciun fel de emoții că ceva ar putea să nu fie rezolvat în momentul în care solicităm.”
Dacă te ocupi de distribuție Pre-Sales sau Van-Sales, integrarea B-ORG ERP cu HERMES SFA îți aduce un set complet de funcționalități performante pentru creșterea vânzărilor precum:
Promoții creative pentru creșterea comenzii medii pe client
Discount-uri flexibile pentru loializarea clienților
Înregistrare comenzi off-line, pentru a nu pierde nicio comandă
Management flexibil al condițiilor excepționale de vânzare
Sincronizare transmitere comenzi direct în ERP
Stocuri, prețuri, discount-uri, politici comerciale, toate actualizate în timp real pe tableta agenților
Cataloage care să susțină acțiunea promoțională curentă
Prezentări interactive disponibile pe teren
Elemente pentru creșterea vânzărilor prin Up-Sell și Cross-Sell
Propuneri de comandă bazate de istoricul clientului
Targete cantitative, valorice și pe client pentru agenți
Rapoarte grafice sau tabelare cu targetele agenților
Topuri de vânzări care motivează agenții
Politici comerciale unitare pe brand-uri, produse, categorii de produse, clienți
Imagini profesionale ușor accesibile pentru toate produsele
Video-uri de prezentare ale noilor produse
În urma comenzilor plasate de clienți, produsele se rezervă automat în gestiune, iar stocurile se actualizează în timp real pe site.
Dacă primești multe comenzi, sigur îți va plăcea asta. Poți lista în regim bulk facturile și avizele care trebuie expediate către clienți. Și pregătești automat AWB-urile către curier, iar sumele de la multiple rambursuri le preiei automat, fără niciun efort, pe baza borderoului trimis de curier.
B-Org ERP este integrat cu platforma de vânzări HERMES B2B
Totul devine Ușor și Intuitiv atunci când le oferi clienților B2B o experiență de cumpărare la fel de simplă precum cea din magazinele B2C
Ajută-ți clienții să găsească și să comande rapid produsele de care au nevoie
prin modalități simple de a căuta produsele în portalul B2B e-Commerce :
Alege dintre 20 de modele de facturi predefinite
Iar dacă dorești, poți personaliza orice alt document cum ar fi avizele sau chitanțele.
Atunci când folosești EDI în relația comercială cu retailerii IKA lucruri bune încep să se întâmple. Pe de-o parte reduci semnificativ numărul oamenilor tăi care se ocupă de procesarea comenzilor, iar pe de altă parte crești volumul vânzărilor și scapi de erorile din comenzi.
Uită de telefoane, e-mail-uri și alte prelucrări manuale pentru introducerea comenzilor în ERP. HERMES CRM e direct integrat cu sistemul ERP așadar datele din oferte se transferă automat între sistemele CRM si ERP, iar erorile din comenzi dispar cu totul (sau cel puțin se reduc la minim).
Rapoarte de vânzări centralizate sau detaliate
Topuri de vânzări cantitative sau valorice
Rapoarte discount-uri pe produse sau facturi
Vânzări pe agenți
Centralizatoare de avize și alte documente
Vânzări pe furnizori
Fișe de clienți
Centralizatoare de facturi
Rapoarte de stocuri la o anumită dată sau perioadă pentru calculul automat al stocului optim
Rapoarte de stocuri pe gestiuni
Rapoarte de facturi neîncasate pe grile de scadență
Rapoarte de facturi stornate
Rapoartele sunt importante pentru tine. Și știm că îți dorești să le obții imediat. De aceea am integrat sistemul B-Org ERP cu soluția noastră de Business Intelligence.
Vezi ce spun clienții noștri și cum arată rapoartele din Bi Adviser.
Calculul salariilor este în permanență adaptat celor mai noi norme din Codul Fiscal, Codul Muncii, OUG-uri sau Ordine ale Președintelui ANAF.
Funcțiile sunt definite în aplicația de salarizare conform Clasificării Ocupațiilor din România (COR).
Actualizarea procentelor contribuțiilor sociale si impozitelor se realizează automat.
Notificările automate te ajută să scapi de un volum mare de activități de rutină consumatoare de timp și de energie cum ar fi datul de telefoane și trimiterea de e-mail-uri către clienți. Ceea ce înseamnă că tu și echipa ta veți câștiga timp pentru a vă concentra pe activități mult mai importante.
14 Moduri Creative în care poți folosi notificările pentru a Salva Timp prin trimiterea automată de informări care conțin:
01
Facturi electronice