Descoperă platforma B2B care ajută orice firmă care face distribuție să își crească vânzările

Platforma B2B HERMES te ajută să crești vânzările și numărul de clienți fără să fii nevoit să angajezi noi oameni de vânzări. Câștigi un magazin online B2B deschis NON-STOP!
SFA software - Sales agent - Sales force automation

Platformă B2B de Vânzări Online pentru:

Distribuitori Pre-Sales
& Van-Sales

Producători

Importatori

Află dacă ai nevoie de o platformă B2B E-Commerce

Te afli în acest moment în cel puțin una dintre situațiile următoare?

01
Ai prea mulți clienți și prea puțini agenți de vânzări pe teren. De aceea nu reușești să îi vizitezi la timp pe toți și de multe ori pierzi vânzări din această cauză.
02
Ai clienți care sunt localizați foarte departe (sau sunt mai micuți) și este prea costisitor să mergi de fiecare dată la ei pentru a prelua comenzile.
03
Vrei să te asiguri că mai poți face vânzări către clienți și în situații de criză precum coronavirusul.
04
Acum vinzi doar în timpul programului de lucru, însă vrei să ai un canal de vânzare care să îți aducă vânzări NON-STOP.
05
Vrei să acoperi o zonă mai mare de distribuție și să câștigi noi clienți din alte localități și județe.
06

Ești producător/ importator și vrei să colaborezi mai bine cu resellerii.

07

Vrei să le oferi clienților posibilitatea de a ridica personal comanda din magazinele/ depozitele tale sau de a comanda produse oricând au nevoie, fără să mai aștepte vizita agentului care le preia/ livrează comenzile.

08
Nu ai încă o soluție de preluare a comenzilor din teren astfel că preiei comenzile telefonic, iar apoi le introduci manual în sistemul ERP. Din această cauză te lupți cu tot felul de probleme și erori la onorarea comenzilor.
09
Ai deja Hermes SFA, dar îți dorești un nou canal de vânzare care să îți crească vizibilitatea firmei și care să contribuie la creșterea veniturilor prin vânzări online către persoane juridice și fizice.

Platforma Hermes B2B –
un ajutor pentru Team Fresh Horeca

Platforma Hermes B2B – un ajutor pentru Team Fresh Horeca

Video Thumbnail

Cum funcționează platforma HERMES B2B e-Commerce?

Platformă B2B e-Shop pentru Vânzări Online realizate de Distribuitori

Platforma B2B pentru distributie

Platformă B2B e-Shop pentru Vânzări Online realizate de Producători

Platforma B2B pentru Productaori

Cu HERMES B2B obții abilitatea de a-ți crește vânzările de zi cu zi indiferent de industria în care activezi

FMCG

Carne

Cosmetice

Echipamente Medicale

Echipamente HORECA

Farma

Piese auto

Birotică / Papetărie

Materiale de construcții

Materiale instalații

Scule și unelte

Pâine / Vin

Aditivi alimentari

Lactate

Tutun

Veterinare

Folosește o Platformă B2B proiectată să vândă de pe orice dispozitiv. Oriunde. Oricând.

Cu un design intuitiv și responsive, HERMES B2B îi ajută pe clienții tăi să comande cu ușurință tot ce au nevoie.

Crești vânzările și numărul de clienți când folosești HERMES B2B

Platforma B2B este o prelungire a agenților de teren care te ajută să câștigi clienți și să te extinzi în noi teritorii de vânzare din alte localități sau județe.

Portalul HERMES B2B e-Commerce te va ajuta să atragi clienții obișnuiți să cumpere de la magazinele de tip cash and carry precum Metro sau Selgros ceea ce înseamnă că îți deschizi încă o piață complet nouă de clienți.

Vinzi NON-STOP și obții mai multe vânzări cu același număr de oameni

Ai un nou canal de vânzare care este permanent disponibil pentru clienții tăi. Portalul B2B e-Commerce te ajută să îți crești business-ul fără să mai fii nevoit să angajezi agenți noi de vânzări, indiferent ce tip de distribuție faci.

HERMES B2B este agentul de vânzări perfect, care lucrează 24/7 și este mereu acolo pentru a-ți ajuta clienții să comande din ce în ce mai mult și mai des.

HERMES B2B e-Commerce te ajută să rămâi relevant în piață pe termen lung

Generațiile mai tinere își doresc să aibă control complet asupra procesului de comandă. Asta înseamnă că vor să plaseze o comandă rapid și simplu atunci când au nevoie, fără a mai depinde de nimeni.

Iar în perioadele când reprezentantul de vânzări nu poate ajunge la client să preia comanda din diferite motive, atunci clientul își poate comanda singur tot ce are nevoie.

Îți ajuți clienții să își țină evidența facturilor neplătite pentru a-ți plăti mai ușor

Hermes B2B îi ajută pe clienții tăi să își vadă comenzile neplătite în orice moment și să exporte cu un singur click facturile neîncasate pentru a le da mai ușor în plată.

Acces NON-STOP la toate informațiile necesare

Oferă acces 24/7 la toate informațiile de care are nevoie clientul pentru a comanda mai repede și mai mult, direct din platforma B2B e-Commerce, în orice moment:

Tot catalogul de produse
Situația stocurilor în timp real
Lichidări de stoc
Produse noi
Reduceri
Prețuri
Starea comenzilor
Starea soldurilor
Starea facturilor
Fișa de client​
Poze și caracteristici produse​
Reduceri săptămânale​
Produsele recomandate​
Promoții
Discount-uri​
Bannere promoții​

Fidelizezi clienții prin discount-uri, promoții și liste speciale de preț

Condițiile comerciale negociate pentru fiecare client în parte sunt aplicate automat de platforma HERMES B2B e-Commerce . În plus, ai discount-uri și promoții personalizate care te ajută să crești valoarea coșului de cumpărături printr-o multitudine de metode de Cross-Selling și Up-Selling.

Iată câteva exemple:

Platforma B2B îi semnalizează clientului care sunt produsele din comandă care fac parte din promoții și îl atenționează ce să mai adauge în coș pentru a beneficia de ofertele promoționale.

Poți să-ți promovezi simplu promoțiile și produsele din portalul B2B. Ai la îndemâna bannere sau un carusel care poate afișa topul celor mai vândute produse, cele mai noi produse, alte produse aflate la promoții sau produsele recomandate de tine.

Crește-ți vânzările cu ajutorul bannerelor promoționale

Poți scoate în evidență cele mai importante promoții cu ajutorul caruselelor de bannere astfel încât să te asiguri că orice client care intră pe platforma ta B2B le va descoperi imediat.

Gestionează ușor costurile cu ambalajele RetuRO SGR

Platforma B2B adaugă automat taxa de garanție pentru ambalajele SGR astfel încât să fie totul mai simplu și transparent.

Totul este Ușor și Intuitiv atunci când le oferi clienților B2B o experiență de cumpărare la fel de simplă precum cea din magazinele B2C

Ajută-ți clienții să găsească și să comande rapid produsele de care au nevoie
prin modalități simple de a căuta produsele în portalul B2B e-Commerce :

  • După codul produsului
  • După primul cuvânt din denumirea produsului
  • Prin citirea codului de bare
  • După discount-uri
  • După promoții simple sau complexe
  • Cu ajutorul filtrelor avansate
  • Folosind Wishlist/Produse Favorite

Navigare și căutare ușoară cu ajutorul filtrelor

În Hermes B2B poți configura multiple tipuri de filtre în funcție de categoriile de produse comercializate pentru a-i ajuta pe clienți să aibă o experiență cât mai plăcută atunci când caută produse pe platforma ta de vânzări B2B.

Câteva exemple de filtre pe care le-ai putea folosi:

Producător/Brand

Culoare

Interval preț

Greutate

Categorie produs

Dimensiuni

Clasă energtică

Capacitate stocare

Diagonală

Produs BIO/ECO

Oferă flexibilitate maximă pentru clienți atunci când comandă cu HERMES B2B

puncte-de-lucru
comenzi

Gestionează comenzile B2B ca un profesionist cu doar câteva click-uri

Politicile comerciale stabilite cu clienții sunt preluate automat de portalul B2B e-Commerce. Astfel, orice comandă nouă ia în considerare termenele de plată, de livrare și discount-urile stabilite de comun acord cu clienții prin contract.

Platforma B2B te ajută să îți protejezi cash-flow-ul de clienții rău-platnici prin diferite limite de credit create la nivel de client, de comandă curentă sau punct de lucru.

Propunere de Comandă și Wishlist/Produse Favorite

Ajută-ți clienții să comande mai rapid cu ajutorul funcționalităților Propunere de Comandă și Wishlist/Produse Favorite

Pentru clienții care au comenzi repetitive, funcționalitatea de Propunere de comandă îi ajută să cumpere din nou pe baza unor comenzi istorice, astfel încât să poată comanda instant tot ce au nevoie.

Totodată, lista Produselor Favorite ajută accesarea rapidă a produselor de interes, pentru a putea fi adăugate ușor în coșul de comandă.
b2b-favorite
b2b_docs

Oferă informații complete clienților tăi despre produsele pe care le vinzi

Pe lângă descrierea clasică a produselor, poți adăuga alte documente și link-uri pe pagina produsului cum ar fi:

Clienții tăi pot alege multiple unități de împachetare în funcție de tipul produselor comercializate

b2b-tip-impachetare

HERMES B2B = Mai Mult Timp pentru Maxim de Venituri

Folosește HERMES SFA și B2B în tandem. Discount-urile și promoțiile sunt puternic personalizate pentru a obține maximul de venituri:

Unele promoții și discount-uri pot fi accesate doar de pe platforma HERMES B2B.

Altele pot fi utilizate doar dacă se plasează o comandă direct la agentul tău de vânzări din teren, în aplicația HERMES SFA.

Sau altele sunt la fel atât pe portalul B2B, cât și la reprezentantul de vânzări.

Câștigă timp prin automatizările create prin integrarea platformei de vânzări B2B e-Commerce cu sistemul ERP

Reduci la minim ciclul de vânzare-livrare-facturare-încasare pentru că scade timpul de onorare a comenzilor și crește acuratețea acestora.

Stocurile din platforma B2B e-Commerce sunt gestionate în timp real, iar atunci când un client comandă, produsele comandate sunt rezervate automat în gestiune.

Modificările de stocuri, prețuri, promoții sau discount-uri sunt vizibile în foarte scurt timp și în portalul B2B.

Solicită o prezentare personalizată a platformei Hermes B2B e-Commerce

Îmbunătățește-ți prezența online și crește-ți vânzările cu ajutorul instrumentelor avansate disponibile in platformă.