Transart prezintă viitorul în Trade Marketing Online și Offline pentru industria FMCG

Conținut

Ce soluții software a prezentat Transart la eveniment?

Participând în calitate de partener la evenimentul ReTech & Digital, Transart a captat interesul comunității de specialiști din FMCG, Retail și Tehnologie, prezentând două soluții software inovatoare. Aceste soluții au fost dezvoltate pentru a susține creșterea eficienței echipelor de Trade-Marketing și Vânzări, furnizând instrumente esențiale pentru dezvoltarea afacerilor.

  • Prima soluție simplifică și automatizează procesul de colectare a datelor cu privire la execuția la raft în special în marile magazine (canalul Modern Trade) prin intermediul fotografiilor realizate de agenți la raft.
  • A doua soluție, denumită OREx, urmărește și colectează date și prețuri din mediul online, de pe cele mai importante portaluri și platforme de vânzare online.

Astfel, Transart contribuie la implementarea conceptului de Omnichannel Retail Execution, sub brandul HERMES, furnizând soluții care susțin vânzările și asistă managerii din Trade-Marketing și Vânzări pe canalele de vânzări importante.

Cum funcționează HERMES Retail Execution și ce beneficii aduce?

Marius IURIAN, Managing Partner la Transart, a prezentat beneficiile aduse de avansul tehnologic înregistrat cu soluția mobilă HERMES Retail Execution, considerată a fi una dintre cele mai bune soluții românești în domeniul SFA și Retail Execution.

Ce tehnologii integrează această soluție?

Prin integrarea tehnologiilor moderne de Inteligență Artificială și Recunoaștere a Imaginii în modulul HERMES AI Shelf Recognition, sistemul este acum capabil să identifice produsele prezente la raft (atât cele proprii, cât și cele ale concurenților) pe baza imaginilor foto, în timp real.

Cine folosește deja această soluție?

Acest nou modul a fost deja adoptat cu succes de către trei clienți importanți:

  • Valvis Holding Group – Aqua Carpatica și Domeniile Sâmburești
  • Kandia Dulce
  • Zarea

Ce avantaje oferă pentru echipele de vânzări?

Cu această soluție, Transart sprijină atât echipa din teren, cât și managerii de Trade-Marketing, Vânzări și Marketing. Prin colectarea sistematică a datelor din teren și calculul automat al indicatorilor de performanță specifici (KPI – Share of Shelf, Facing, Price Verification, Out of Stock etc), echipa de conducere poate:

  • Efectua analize ad-hoc
  • Lua rapid decizii pentru a susține creșterea vânzărilor prin intermediul marilor retaileri (canalul offline)

Din punct de vedere tehnic, acest sistem poate fi integrat în platforme de business intelligence (cum ar fi Power BI, Tableau și Qlik), care facilitează prezentarea vizuală a datelor și permit realizarea de analize istorice, identificarea de tendințe și gestionarea alertelor.

Ce este HERMES OREx și ce funcționalități oferă?

Florentina Grigore, Fondatoare și Managing Director la Digital Trade Marketing, partener Transart, a prezentat HERMES OREx (Online Retail Execution), o platformă inovatoare dezvoltată de Transart pentru a sprijini activitățile de promovare și vânzare pe canalul online.

Cu o experiență acumulată de peste 20 de ani în dezvoltarea de software pentru Retail Execution și Merchandising, Transart a creat o soluție esențială pentru specialiștii care se ocupă de dezvoltarea vânzărilor online.

Cu ce platforme este deja integrat sistemul?

Până în prezent, această platformă a fost integrată și poate colecta date cu privire la prezența și „execuția corectă” a activităților de promovare online cu peste 20 dintre cele mai cunoscute platforme de vânzări din România, inclusiv:

  • eMag
  • Altex
  • Flanco
  • evoMag
  • Freshful
  • Sezamo
  • Bringo
  • Cora
  • Mega-Image
  • Dr.Max
  • HelpNet
  • Sephora
  • Farmacia Tei
  • și multe altele

Sistemul este flexibil și permite integrarea rapidă a unor noi platforme sau magazine online, precum și dezvoltarea unor noi tipuri de alerte.

Care este publicul țintă pentru soluțiile Transart?

Marius IURIAN, Managing Partner Transart, a declarat: „Cu OREx, ne adresăm în primul rând clienților care se regăsesc deja în portofoliul Transart, în special producătorilor importanți din domeniile FMCG și Farmaceutic, care au încredere în noi datorită sprijinului oferit cu soluția noastră de Retail Execution pe canalul offline. Acum, le propunem un instrument care să valorifice această experiență a noastră în monitorizarea execuției și să îi ajutăm și pe canalul de vânzări online. Bineînțeles, suntem deschiși și pentru colaborări în alte industrii, deoarece potențialul acestui instrument este enorm, el putând fi folosit de către orice companie care dorește să-și crească vânzările online.”

Ce funcționalități specifice oferă OREx pentru marketingul online?

Pe scurt, OREx oferă posibilitatea de a capitaliza și monitoriza implementarea eficientă a activităților esențiale de marketing on-line:

  • „Execuția” SEO
  • Cuvinte cheie
  • Descrieri corecte
  • Imagini de calitate
  • Tag-uri corecte
  • Prețuri competitive
  • Out-of-stock
  • Rating & reviews
  • Share of search
  • Share of category

Toate acestea pot stimula creșterea vânzărilor online, cu impact rapid și pe termen lung, în fiecare dintre magazinele online vizate.

Distribuie articol

LinkedIn
Facebook
WhatsApp
Email

Interesat să valorifici aceste instrumente în compania ta? Contactează-ne.

Completează formularul și vei fi contactat de unul din reprezentanții Transart.
Câmpurile marcate cu "*" sunt obligatorii
Află ultimele noutăți

Abonează-te la Newsletter-ul nostru

Fără spam, doar notificări și update-uri despre produsele și serviciile Transart.