

Transart a încheiat anul 2022 cu venituri de 5,7 milioane euro, în creștere cu 28% față de anul anterior, venituri realizate din vânzarea de produse și servicii software pentru afaceri, software ERP, SFA, WMS, CRM, Retail Execution, B2B și Business Intelligence. În ciuda creșterii fără precedent a inflației, businessul Transart reușește să țină pasul și să crească uniform pe toți cei trei piloni care susțin afacerea: divizia ERP, cea de Sales Force Automation & Retail Execution, precum și divizia de Business Intelligence și proiecte speciale.
În ciuda creșterii fără precedent a inflației, businessul Transart a reușit să mențină un ritm constant de creștere uniformă pe toți cei trei piloni principali ai afacerii:
Marius IURIAN, Managing Partener Transart, a subliniat importanța acestei creșteri organice și uniforme: „Este important că reușim să creștem organic și uniform, cu toate diviziile de business. Astfel ne putem consolida și extinde echipele. Și putem investi în inovație, în dezvoltarea și perfecționarea gamei de produse. Rodul bun din acest an vine ca rezultat al muncii depuse în anii anteriori pe partea de inovație și dezvoltare de produs, pe fondul unui flux constant de noi clienți câștigați, dar și ca urmare a implementării de noi proiecte relevante la clienți existenți.”
Peste 50 de clienți au ales în ultimul an să-și investească încrederea în sistemele software de afaceri oferite de Transart pe piața din România. Aceștia activează în principal în domenii precum:
Printre noii clienți se numără: Nordic Group BV, Cub SRL, Expert Company Group SRL, Figaro Serv SRL, Tehnoflex Prodimpex SRL, Dynavit Impex SRL, Filara Biomed SRL, ECD SRL, MAI Bioplant SRL, Trans CVR Emilianos SRL, Meat Pack Industries SRL, Carniprod SRL, Dentotal Protect SRL, A50 Premium Service Utilaje SRL, Deltatherm SRL, Geminox SRL, Elphin Natura SRL, Eletom Store SRL, Batson Construct SRL.
De menționat sunt și o serie de proiecte noi implementate pentru clienți precum:
De asemenea, Transart a realizat dezvoltări mai consistente în diverse domenii:
Aceste dezvoltări au contribuit la creșterea atractivității sistemului ERP oferit de Transart pe piața locală.
Lider regional pe piața de Sales Force Automation cu HERMES SFA & Retail Execution, Transart a lansat două produse inovatoare în 2022:
Aceste două produse sunt menite să crească competitivitatea suitei HERMES, prin suportul oferit pe partea de execuție și asistare a vânzărilor, pe cele mai importante canale.
În încheierea bilanțului anual, Marius IURIAN a declarat: „Doresc să mulțumesc tuturor clienților și partenerilor care au fost alături de Transart în 2022 pentru încrederea acordată, dar și fiecărui coleg din Transart în parte. Ne propunem să oferim în continuare cele mai eficiente și pragmatice soluții la problemele și provocările concrete cu care se confruntă clienții noștri. Vom continua să investim în echipele Transart și în parteneriate win-win pe termen lung cu clienți care apreciază produsele noastre și care ne susțin în dezvoltarea și îmbunătățirea acestora.”
Interesat să valorifici aceste instrumente în compania ta? Contactează-ne.
Abonează-te la Newsletter-ul nostru
Fără spam, doar notificări și update-uri despre produsele și serviciile Transart.
Social Media
Noutăți