Ce este un CRM?

Conceptul de Customer Relationship Management – CRM , este o tehnologie care are forța și capacitatea de a revoluționa o afacere prin intermediul informației “culese” de la client.
Așadar, CRM-ul nu doar că se concentrează asupra relației cu clientii ci iși canalizează toată atenția către client deoarece acesta este determinant în tot procesul unui CRM.
Aici nu este vorba de un simplu software ci mai mult de un concept care leagă strategii puternice, metode de comunicare, integrare în diferite proceduri, persoane, culturi și pune clientul în prim plan.

Într-o afacere “market oriented”, piața este reprezentată de către client, profilul și interesele acestuia, iar pentru a pune bazele unei colaborări și a unei relații de lungă durată cu clienții, analiza acestora dintr-o perspectivă globală, este deosebit de importantă.

Principalul scop al unui CRM este cel de a aduna informații despre clienții unei activități pentru ca mai apoi să le pună în valoare și să genereze oportunități noi pentru clienți și activitate, deopotrivă. Pe lângă acest aspect, CRM-ul acoperă și oferă suport în activități de marketing, vânzări, managementul clienților, analize de vânzări, analize de previziuni.

Un soft CRM pentru agenti de vanzari este orientat în patru direcții principale și diferite:

  • menținerea clienților existenți
  • consolidarea relațiilor cu clienții importanți
  • fidelizare pe o perioadă cât mai durabilă cu clienții care au legături mai strânse cu activitatea
  • transformarea clienților actuali în clienți cu putere de convingere prin recomandare personală, altor clienți

Important de știut:
O activitate, trebuie să investească în strategii, comunicare și organizare, înainte de a investi în tehnologia și beneficiile unui CRM.

CRM-ul, este adresat atât clienților care doresc rezultate rapide precum ROI (Return on investment) cât și acelor clienți care urmăresc rezultate pe termen lung, precum LV (Lifetime Value).

Cere o ofertă personalizată pentru CRM Agenti Vanzari!


No Related Pages Found: