Afacerea ta a crescut, dar te afli într-una din situațiile următoare?

  • Ai mai multe magazine, mai multe puncte de lucru, mai multe firme sau mai multe depozite?
  • Nu ești niciodată sigur că stocul scriptic pe care ți-l arată aplicația există cu adevărat și la raft sau în depozit?
  • Te-ai săturat să folosești o aplicație de facturare și contabilitate care să nu te ajute cu nimic să-ți crești rulajul de marfă, respectiv profitul?
  • Vrei exactitate în stocuri, coduri de bare, integrare cântare, propuneri de stoc optim, liste de preț, centre de cost, integrare e-Shop și EDI, interfață POS, toate integrate într-un soft profesional și accesibil?

Alege Neomanager, softul de gestiune preferat de comercianți, distribuitori, importatori care doresc să-și eficientizeze investiția în software de gestiune a afacerii. Ca partener Transart beneficiezi de o aplicație robustă, exactă, stabilă și un set optim de funcționalități la cel mai bun preț.

 

Cum te ajută un program de gestiune a stocurilor?

Gestiunea unui magazin fizic

  • Integrare case de marcat, coduri de bare și cântare pentru vânzare rapidă în magazin și urmărire a serial number-ului/codului de bare
  • Îmbunătățirea fluxului de numerar și a profitabilității prin intermediul identificării stocurilor care fac rulaj și a stocurilor care țin banii blocați. Practic știi ce se vinde și ce nu, astfel încât să îmbunătățești foarte mult modul în care te aprovizionezi de la furnizori.
  • Reduci semnificativ durata de inventariere
  • Eviți situațiile de tip out-of-stock sau de tip supra-stoc
  • Estimezi ușor necesarul de aprovizionare cu marfă
  • Emiți rapid comenzile de aprovizionare către furnizori atunci când e nevoie
  • Trasabilitate/urmărire exactă de loturi, stocuri, intrări, ieșiri, garanții, facturi, încasări, plăți etc.

PALATKA Attila, Administrator KIAGOLD SRL: „Dispunem acum de o evidență exactă, la zi, a tuturor intrărilor, vânzărilor și implicit a stocului de marfă existent. Pot vedea într-un mod transparent activitatea agenților, detalii despre vânzări sau adaosul pe client. Practic, toate informațiile despre afacere se află acum într-un singur loc, fapt ce-mi asigură un control sporit, facilitat de setul bogat de rapoarte generate rapid de aplicație.”

e-Shop, integrarea gestiunii unui magazin online

  • Integrezi sistemul de gestiune cu magazinul online, iar în urma comenzilor, produsele se rezervă automat în gestiune și se actualizează în timp real pe site
  • Urmărești exact loturile, stocurile, intrările, ieșirile, garanțiile, facturile, încasările, plățile etc.
  • Îți dezvolți un nou canal de vânzare
  • Te poți integra cu furnizorii pentru a arăta clienților că produsul este în stoc furnizor
  • Te poți integra cu Marketplace-urile eMAG, CEL, Flanco, Okazii prin intermediul platformelor partenere de e-Commerce sau cu EDI

Metal StarTOMA Alexandru, Administrator Soliton Computers SRL: „După ce am analizat mai multe prezentări și oferte am ales Neomanager fiindcă aplicația are un raport calitate/preț bun și opțiuni avansate pe care nu le-am văzut la alți furnizori de software de business. Am reușit să integrăm cu ușurință sistemul de gestiune Transart cu Marketplace-ul Emag și cu noua noastră platformă de B2B. Totodată, mi-a plăcut faptul că am libertatea de a crea șabloane pentru rapoarte personalizate, astfel încât să pot vedea lucrurile care mă interesează precum rapoartele referitoare la diferite brand-uri din portofoliu sau cele despre vânzări cumulate pe diferite produse.”

Gestiunea mai multor puncte de lucru

  • Reduci pierderile datorate gestiunii slabe a stocurilor distribuite în mai multe locații
  • Știi exact ce stocuri ai în orice punct de lucru, fie el depozit sau magazin
  • Dacă este necesar poți face transferul stocurilor de la o locație la alta cu ușurință
  • Controlezi și coordonezi lanțul de aprovizionare atât la nivel general, cât și pentru fiecare punct de lucru în parte, în funcție de necesarul și specificul lui de aprovizionare

Gestiunea stocurilor pentru activitatea de distribuție

  • Dacă ai agenți de teren poți integra HERMES SFA cu aplicația de gestiune Neomanager, pentru a actualiza stocurile în timp real, în urma comenzilor preluate de agenți
  • Trasabilitate/urmărire exactă de loturi, stocuri, intrări, ieșiri, garanții, facturi, încasări, plăți etc.
  • Reduci costurile de stocare și operare în depozit
  • Reduci semnificativ durata de inventariere
  • Crește viteza de rotație a stocurilor prin intermediul modulului de aprovizionare și a funcționalităților de tip stoc optim și minim
  • Reducerea pierderilor datorate de slaba gestionare a stocurilor de produse, mai ales a celor perisabile.

Metal StarHEGEDUS Alexandru, Director Tehnic Metal Star SRL: „Inițial, schimbarea a fost generată de problemele pe care le aveam cu programul vechi, însă în momentul în care am văzut și celelalte funcționalități mi-am dat seama că îmi vor fi de mare folos. Acum situația stocurilor e clară și exactă, ce este în aplicație găsesc și pe raft, iar zona de comenzi și recepții s-a îmbunătățit semnificativ. Am luat decizia de a achiziționa Neomanager datorită beneficiilor pe care le aducea pe partea de gestiune, comparativ cu vechea aplicație. A mai contat prețul corect, tipul bazei de date din spatele Neomanager și deschiderea arătată în discuții.”

Beneficii Neomanager pe gestiune stocuri

  • Managementul, optimizarea și gestiunea integrată a stocurilor din toate gestiunile: pentru fiecare firma, punct de lucru – magazin, depozit etc
  • Stocul se descarcă în momentul intocmirii documentelor; obții exactitate în stocuri – stocul scriptic, vizibil în aplicație va coincide cu stocul faptic – marfa de pe raft sau din depozit.
  • Administrezi rapid, ușor, eficient și corect multiple gestiuni deodată
  • Calcularea stocului optim necesar se poate face în funcție de rulajul anterior, coeficientul de sezonalitate, comenzile lansate în producție, comenzile aflate în așteptare (rezervate) din surse multiple: agenți de vânzări de pe teren, vânzări de la sediu prin telefon sau comenzi venite de pe magazinul online/site.
  • Reduci costurile datorate erorilor și greșelilor de gestionare a stocurilor
  • Elimini situațiile de out-of-stock, în care pierzi vânzări
  • Îmbunătățești fluxul de numerar fiindcă te aprovizionezi numai cu ce e nevoie, atât cât ai nevoie, atunci când ai nevoie
  • Ai descărcare de gestiune corectă și coerentă FIFO, LIFO sau FEFO (după data de expirare)
  • Obții un management optim și exact al stocurilor disponibile în toate gestiunile (gestiuni pentru fiecare punct de lucru (magazin, depozit etc.), gestiuni pentru mai multe firme, mai multe gestiuni pentru o singură firmă.
  • Beneficiezi de un set numeros de rapoarte predefinite și șabloane personalizabile care te ajută să iei cele mai bune decizii pentru afacerea ta
  • Modulul de Business Intelligence nativ adaptat surselor de date din Neomanager poate fi achiziționat separat pentru analize avansate pe mișcările de stocuri, logistică și identificarea rapidă a produselor și categoriilor „cu tracțiune” sporită în dezvoltarea afacerii.

Concluzii

Imaginează-ți că ai lângă tine un partener de încredere care te ajută să ai rezultate de business din ce în ce mai bune datorită experienței și competenței pe care a acumulat-o în timp. Vizualizează beneficiile pe care ți le aduce faptul că ai controlul asupra tuturor operațiunilor din firmă, în special în ceea ce privește zona de stocuri, cum ar fi cantitățile disponibile, când expiră produsele sau când, cu ce și cu cât să te aprovizionezi.
Știm că este important pentru tine să ai suportul necesar pentru a lua cele mai bune decizii deoarece vrei să reduci costurile și să crești profitul. De fapt, de aceea a fost creat Neomanager, pentru a te ajuta pe tine să salvezi timp și bani, astfel încât să îți atingi obiectivele de business fie că e vorba de extindere, eficientizare sau creșterea cifrei de afaceri.

Cere o ofertă personalizată!

Citește detalii