Furnizor traditional de software pentru afaceri de distributie si lider in furnizarea de solutii mobile pentru automatizarea activitatii agentilor de vanzari ce desfasoara activitate de teren, Transart sprijina ca partener ghidul online „Distribuitori in Retail si Horeca proiect dezvoltat de revista Modern Buyer. Un produs premium, acest ghid include o analiza exhaustiva asupra jucatorilor din FMCG, atat din Bucuresti cat si din toate cele 41 de judete ale tarii.

In cele peste 120 de pagini ale ghidului „Distribuitori in Retail si Horeca”, informatiile sunt structurate in doua sectiuni:
I: O sectiune dedicata analizei industriei de distributie din Romania si a principalilor indicatori ce definesc performanta jucatorilor din industrie;
II. O sectiune dedicata prezentarii a peste 100 de companii de distributie din TT si Horeca.
Prima sectiune cuprinde informatii precum:
– Top 20 cele mai mari companii de distributie, de produse FMCG, pentru TT si Horeca;
– Valoarea afacerilor derulate de acestea;
– Gradul de concentrare a celor peste 100 de companii de distributie pe regiuni/judete;
– Dotarile acestor companii: platforme logistice, depozite, flota auto s.a.
– Segmentarea distribuitorilor in functie de canalele de vanzare acoperite: TT si Horeca.
In sectiunea a II-a, fiecare companie de distributie selectata pentru acest ghid este prezentata prin informatii-cheie precum: denumire, cifra de afaceri persoana de contact (nume si functie), date de contact, tipurile de canale de vanzare acoperite: retail / Horeca, categorii de produse din portofoliu, partenerii din randul furnizorilor FMCG, depozitele operate (numarul, localizarea acestora si tipul depozitului etc

Capitalizând o experienta de peste 17 ani in dezvoltarea de aplicatii de business si aproape tot atâtia ani in analiza, consultanta si implementare de aplicatii si proiecte specializate care adreseaza tematici specifice distributiei FMCG, Transart propune astazi un pachet de aplicatii perfect integrate, aplicatii stabile, verificate in piata de un numar mare de clienti. Mai exact, oferta Transart include:

• O platforma software integrata, stabila – compusa din urmatoarele aplicatii:
B-ORG ERP & Neomanager – sistem de gestiune a stocurilor, facturarii, productiei, serviciilor, contabilitatii si salarizarii;
HERMES SFA – sistem mobil profesional pentru automatizare activitati de teren pentru forta de vânzari, livrare si merchandising (monitorizare executie, culegere chestionare);
Warehouse Manager – depozitare, inventariere, picking, pregatire marfa si documente necesare pentru livrare;
BI Adviser – monitorizare indicatori de performanta (KPI dashboards), analiza si suport decizional;
Interfata pentru componente add-on din gama: EDI, Retail, e-shop/ e-Commerce, CRM;

• O echipa unica de suport pentru intreaga gama de produse: specialisti cu experienta atât in implementarea si suportul aplicatiilor cât si pe consultanta de business specifica afacerilor de distributie;

Viziunea Transart
Pornim cu o fundatie solida, facem lucrurile temeinic, verificam o data in plus si suntem atenti la detalii. Pentru noi este importanta stabilitatea: stabilitatea Transart, stabilitatea afacerilor clientilor nostri, stabilitatea produselor pe care le livram. Facem lucrurile ca pentru noi: trainic, temeinic, alegând cele mai potrivite tehnologii, platforme si echipamente. Dezvoltam sisteme informatice pentru afaceri, sisteme performante din zona de mobilitate, care integreaza aplicatii software intuitive, usor de invatat si utilizat. Suntem deschisi si conservatori in acelasi timp. Deschisi la imbunatatiri, dar conservatori când vine vorba de afectarea performantei si stabilitatii produselor noastre. Livram solutii adaptabile la nevoile clientului, solutii ce sunt puse in valoare prin spiritul ThinkClient al echipelor de analiza, dezvoltare, testare, implementare si suport. Nu suntem perfecti, dar tindem la perfectiune. Lucram in echipa si crestem impreuna cu clientii nostri.