neomanager 

Gestiune, Comert, Distributie, Servicii, Productie

 

Program gestiune ce acopera nevoile operational-informationale ale unei afaceri de comert, import/export si distributie care-si deruleaza activitatea intr-unul sau mai multe puncte de lucru. Vizeaza afaceri de orice tip, implementare rapida si reducerea costurilor initiale de achizitie. Acopera cerintele unui program de facturare, gestiune stocuri, servicii, productie, program contabilitate, salarizare, solutie pentru mijloace fixe. 

Gandit ca si sistem integrat, soft-ul Neomanager faciliteaza inregistrarea unitara principalelor operatiuni comerciale si financiare, a documentelor primite sau emise de catre companie. Un sistem de rapoarte flexibil si usor de personalizat asigura accesul in timp real la acele informatii care-i permit managerilor sa supervizeze si sa analizeze in detaliu principalele aspecte ale unei afaceri.

          Neomanager reprezinta:

  • Un sistem profesional de care ajuta la gestionarea stocurilor cu multiple optimizari si automatizari pe partea de aprovizionare, vanzari, facturare, livrari si tratarea unitara a stocurilor din multiple locatii – depozite si magazine;
  • Program actualizat legislativ, flexibil care se adapteaza oricarui domeniu de activitate,  pentru IMM-uri de orice tip;
  • Softul de contabilitate care apartine de Neomanager, permite inregistrarea tuturor tranzactiilor financiar-contabile, sintetizarea, procesarea si raportarea lor;
  • Cel mai performant nucleu de administrare cantitativ-valorica a stocurilor intr-o aplicatie de gestiune profesionala;
  • Componenta Retail/POS proprie pentru vanzarile din gestiune de tip magazin si/sau interfatare cu aplicatii software specializate de retail;
  • Faciliteaza integrarea vanzarilor realizate pe canale specifice: agenti de vanzari/firme de distributie sau integrare e-Shop online pe partea de e-commerce;
  • Program de facturare profesional, cu multiple circuite care permit intocmirea automatizata a facturilor pe baza comenzilor luate de agenti, sau venite de la e-Shop, a bonului de casa etc … dar si listari multiple pentru scurtarea timpului de pregatire a documentelor in vederea livrarii;
  • Program stabil si flexibil, care asigura exactitate, consistenta, viteza de operare si un spectru larg de rapoarte;
  • Permite utilizarea codurilor de bare, integrarea de cantare on-line, oferind componenta specializata pentru utilizarea de terminale mobile pentru optimizarea receptiilor de marfa si a inventarierii la nivel de gestiune;
  • Componenta de baza pentru un sistem informatic integrat si stabil care impreuna cu aplicatia SFA Hermes, acopera nevoile specifice unei afaceri de distributie ce utilizeaza agenti de vanzari.

 

program gestiune stocuri neomanager

  

Cu toate ca sistemul Neomanager partajeaza acelasi nucleu functional cu B-Org ERP, din punct de vedere comercial, Neomanager vizeaza afaceri de orice tip, implementare rapida si reducerea costurilor initiale de achizitie in contextul unui numar limitat iar B-Org ERP este varianta full-option care, orientata fiind pe scalabilitate si maximizarea performantei, integreaza un motor SQL performant si un pachet de servicii de implementare adaptat nevoilor mai complexe ale unei afaceri consolidate de import/export, comert si distributie.

Neomanager este optimizat din punct de vedere al costului si a serviciilor de implementare aferente in functie de complexitatea proceselor interne si volumul de tranzactii zilnice ale afacerii.
De asemenea, Neomanager este solutie pentru cabinetele de contabilitate si contabilii autorizati care au clienti ce folosesc aplicatiile Transart.

Beneficii cheie

  • Asigura stabilitate, consistenta si siguranta in ce priveste inregistrarea si pastrarea datelor;
  • Ofera flexibilitate si suport in modelarea si implementarea proceselor interne (fluxuri de informatii) din interiorul companiei (furnizori, aprovizionare, stocuri, produse, vanzari, loturi, serii, servicii, clienti, cu reflectare în contabilitate);
  • Creste eficienta in munca a angajatilor prin reducerea timpilor de intocmire sau generare a documentelor comerciale, contabile sau a altor documentelor operative (ex: document de inventariere, aviz de incarcare a marfii, etc)
  • Ofera in timp real informatii vitale pentru management pentru urmarirea si controlul activitatilor din firma (Ex: vanzari, neincasate, stocuri in timp real, alte situatii si rapoarte specifice afacerii);
  • Usureaza semnificativ activitatea angajatilor din toate departamentele legate de activitati ca aprovizionare, vanzari, contabilitate, facturare, etc
  • Furnizează confortul unei solutii verificate, aplicatia fiind instalata si utilizata de un numar mare de companii care deruleaza un business similar cu al tau;
  • Permite accesul la servicii profesionale de consultanta, implementare, asistenta tehnica si suport cu disponibilitate la nivel national;
  • Elimina stresul generat de actualizarile si adaptarea prompta la modificarile din legislatia romaneasca;
  • Asigura acces controlat al angajatilor la datele sensibile;
  • Preturi adaptate la piata locala, in functie de marimea afacerii;
  • Timp scurt de implementare, dependent de complexitatea proceselor afacerii si de nivelul de pregatire si implicare al personalului clientului;
  • Minimizezi investitia initiala in infrastructura IT – costuri colaterale;
  • Garantie de 12 luni si servicii post-garantie in baza unui contract de service;

Cine utilizeaza?

  • IT, computere, servicii

    it/hardware-computere-accesorii - soft gestiune neomanager

  • Comert & Distributie FMCG

    distributie fmcg cu soft gestiune neomanager

  • Materiale tehnice

    materiale constructii tehnice vopseluri - program gestiune stocuri - neomanager

  • Scule si utilaje

    scule utilaje - program gestiune stocuri - clienti neomanager

  • Esbal Rulmenti

    esbal

    KARSAY Gabor, Administrator - ESBAL RULMENTI SRL
    “Am ales aplicatia de gestiune Neomanager, din mai multe motive. In primul rand eram nemultumiti de vechea aplicatie datorita instabilitatii acesteia - frecvent eram nevoiti sa apelam la furnizor pentru reparare/reindexare. In al doilea rand, ne doream sa imbunatatim fluxul comenzilor interne din punctele de lucru (magazine la distanta) catre depozit si sa simplificam procedura de receptie a marfii in baza unei comenzi interne - tematici care sunt mult mai optim rezolvate cu Neomanager. Nu in ultimul rand, a contat recomandarea primita de la unul dintre furnizorii nostri care utilizeaza cu success ERP-ul furnizat de Transart.”

  • Romsafe Trade

    romsafe

    Sebastian Strete - Director Comercial, Romsafe Trade - Arad

    “Am luat decizia de a deveni client Transart intrucat doream sa obtinem informatii mai exacte despre rotatia stocurilor si despre procesele financiare din companie, dar mai ales pentru ca anterior am lucrat foarte bine, ani de zile, cu aceasta aplicatie la o alta companie. Pe langa rezolvarea acestor tematici, in urma implementarii am reusit sa ne imbunatatim activitatea si chiar sa crestem eficienta in munca a angajatilor din zona comercial-logistica-financiar, adica oamenii care se ocupa de aprovizionare, stocuri, preturi, facturare, livrare, recuperare creante sau de raportarile periodice catre stat. Avem acum o imagine mai exacta asupra afacerii, detalii referitoare la activitatea angajatilor, dar mai ales control sporit pe vectorii de crestere care sprijina dezvoltarea afacerii.”

  • Gospodarul Istet

    gospodar

    Nicolae Vasii – Administrator - Gospodarul Istet

    „Inainte de a deveni client Transart intampinam dificultati in dezvoltarea afacerii intrucat informatiile despre stocuri erau aproximative/partiale, procesul de aprovizionare era bazat mai degraba pe intuitie, aveam intarzieri onorarea comenzilor clientilor nostri si nu aveam un control foate bun al neincasatelor. Decizia de implementare a programului de gestiune Neomanager am luat-o in urma prezentarii, dupa ce am vazut varietatea de rapoarte care ne pot ajuta sa preluam controlul pe aspectele importante din afacerea noastra. Printre cele mai importante beneficii obtinute in urma implementarii amintesc: accesul rapid la informatii exacte si detaliate despre vanzari, stocuri, comenzi, aprovizionare si reducerea timpilor si a re-operarii datelor in vederea generarii documentelor comerciale – facturi, avize, comenzi de aprovizionare, raportari contabile etc.”

  • Alcar Wheelbase

    Lucia Niculae, Director executiv la ALCAR WHEELBASE ROMANIA

    “Lucram cu Transart inca de la infiintarea firmei Wheelbase, Neomanager fiind prima aplicatie de gestiune si contabilitate pe care am folosit-o. Ne-am concentrat de la inceput pe activitatea de distributie si pot spune ca suntem foarte multumiti de functionalitatile oferite de sistemul ERP Transart. Dintre punctele forte ale aplicatiei, care pe noi ne ajuta foarte mult, as mentiona circuitele si functionalitatile oferite pe zona de stocuri – aprovizionare – vanzare si in mod special rapoartele care ne furnizeaza toate informatiile necesare pentru derularea afacerii.
    Unul dintre primele beneficii pe care l-am sesizat destul de rapid dupa ce distribuitorii au inceput sa lucreze direct in portalul e-commerce B2B a fost reducerea cu 80-90% a gradului de ocupare in Call-Center, inainte se consuma foarte mult timp pentru a realiza zeci de oferte zilnic. Acum acest lucru este mult simplificat, consultarea cataloagelor se face on-line iar comenzile facute de acestia intra direct in sistemul ERP. Practic am castigat mult, atat ca imagine in piata, cat si pe imbunatatirea relatiei cu furnizorul nostru principal si pe relatia cu dealerii din tara. Nu in ultimul rand am negociat cu furnizorii (Transart si Entelion) o oferta speciala pentru dealerii nostri care doresc sa-si creeze propriile magazine on-line, e-Shop-uri interconectate cu portalul nostru B2B dar cu functionalitati specifice unui e-shop (e-commerce B2C) care adreseaza direct clientul final.”

Utilizari tipice

  • Software de gestiune comerciala

    software gestiune comerciala

  • Afaceri de distributie, agenti vanzari

    program gestiune distributie agenti vanzari

  • Soft de contabilitate, salarizare, mijloace fixe

    soft contabilitate, salarizare, mijloace fixe

  • Gestiune magazin: retail si e-shop

    Soft gestiune magazin: retail si e-shop

  • Gestiune depozit: coduri bare, cantare

    Program de gestiune cod bare depozit si magazine

  • Instrumente vizuale de management

    Instrumente vizuale QlikView pentru management

Doresc sa fiu contactat de un reprezentant Transart