Productivitatea agentilor de vanzari creste semnificativ cu HERMES SFA 

Orice companie a carei activitate se desfasoara in domeniul comertului sau al distributiei devine mai eficienta atunci cand utilizeaza un soft care faciliteaza coordonarea si controlul activitatii agentilor de vanzari.
Spre deosebire de mediul de lucru clasic, acest mediu este mai dificil de controlat, iar productivitatea fortei de munca este mai dificil de anticipat.

Activitatea agentilor de vanzari implica si aplicarea discounturilor sau a promotiilor, efectuarea unor rapoarte de activitate si a altor responsabilitati administrative.
In lipsa acestora, agentii de vanzari pot avea o activitate mult mai eficienta, focusata pe rezultate si pe imbogatirea portofoliului.

Automatizarea sarcinilor administrative – un plan de succes

HERMES SFA de la Transart este o solutie software care vine sa implementeze reguli si operatiuni administrative care sa eficientizeze intreaga activitate a unui agent de vanzari. Tot mai multi agenti de vanzari folosesc terminale mobile vanzari datorita faptului ca acesta face posibila atragerea de avantaje competitive in procesul de distributie si vanzare.
Totodata, aceasta este o solutie menita sa imbunatateasca planificarea activitatilor si sa ofere putere de control asupra departamentului de vanzari.

 

Iata care sunt abilitatile acestui soft agenti vanzari:

  • Automatizeaza activitatea agentilor de teren
  • Scuteste agentii de efectuarea manuala a operatiunilor precum eliberarea facturilor, a chitantelor, a rapoartelor de activitate
  • Ofera un sistem de management unitar
  • Ofera suport extensiv in activitatile de promovare si vanzare
  • Ofera suport operational
  • Ofera posibilitatea de a motiva agentii de vanzari prin evidentierea targetelor si a obiectivelor de baza
  • Ofera supervizorilor posibilitatea de a evalua echipa in timp real
  • Aplica chestionare de trade-marketing pentru detectarea informatiilor relevante pentru companie

 

Cum functioneaza?

  • Ofera agentului de vanzari informatii actualizate in timp real
  • Permite agentului sa vizualizeze ruta zilnica
  • Ofera informatii despre produse disponibile cu imagini sau produse care urmeaza sa devina indisponibile
  • Informeaza cu privire la stocul disponibil, preturile actualizate, discounturi, promotii sau tranzactii in asteptare
  • Permite agentului de vanzari sa efectueze comenzi, incasari sau stocuri
  • Ofera posibilitatea automatizarii comenzilor pe baza istoricului unui client

 

Acest sistem informatic aduce integrare si stabilitate oricarei companii care activeaza in domeniul comertului sau al distributiei, dar si in alte domenii in care o mare parte din angajati ocupa pozitia de agenti de vanzari.

Cere o oferta personalizata!