Partener al evenimentului Achizitii in Retail & Horeca, Transart a participat pe 22 Mai la Conferinta „Comert modern si traditional. Rivalitate si complementaritate„. In cadrul panelului dedicat distribuitorilor, avand tema ”Noile provocari ale companiilor de distributie”, Dl. Marius Iurian – speaker al conferintei, a vorbit despre tendintele din industria bunurilor de larg consum (FMCG), alaturi de alti specialisti si reprezentanti ai companiilor de distributie.

In ultimii ani, valul crizei globale a rascolit si cernut lumea afacerilor. Si in zona companiilor care activeaza in distributie multe companii au disparut. Cei care au investit cu cap, inclusiv in sisteme informatice, au reusit sa reziste si sa treaca mai usor peste aceasta perioada. Distribuitorul devine o prelungire a producatorului: in ochii comerciantului, in Traditional Trade, distribuitorul este perceput din ce in ce mai mult ca fiind reprezentantul producatorului.” a declarat Marius IURIAN, Managing Partner, Transart.

Tehnologia moderna, instrumentele informatice simple si cu adevarat eficiente nu mai sunt optionale. Firmele de distributie si producatorii din FMCG sunt obligati, in permanenta, sa-si creasca eficienta operationala, sa monitorizeze si sa imbunatateasca procese esentiale ca: vanzari, livrare, depozitare, aprovizionare, cash-flow. Capacitatea de a-ti adapta rapid afacerea la nevoile pietei si asigurarea acelui mix optim de vanzari, pe cele doua canale importante – comertul modern si comertul traditional – poate face diferenta pe piata din Romania intre un lider de piata si un competitor oarecare.

Daca pana acum 4-5 ani, preponderent, investitiile firmelor de distributie erau facute pentru a deveni mai eficiente prin utilizarea de solutii integrate care sa automatizeze procese, sesizam ca in FMCG focusul se muta pe o relatie mai stransa distribuitor-producator, pe un business-plan comun, pe excelenta in executie, pe asimilarea si implementarea de know-how de la producator pe partea de promovare si executie in punctul de vanzare„. a mai declarat Marius IURIAN, Managing Partner, Transart.

Fiind prezent si cu stand in expozitia din cadrul evenimentului “Achizitii in Retail si HoReCa”, Transart propune – companiilor de distributie – instrumente informatice de suport si control al afacerii pe cele patru paliere importante:

  • ERP pentru integrare si control procese de business
  • SFA pentru control forta de vanzare, politici comerciale
  • BI – analize, optimizari, dashboards, suport decizii
  • WMS – optimizare depozit, logistica, transporturi.

Pe parcursul a trei zile, 22-24 mai, evenimentul Achizitii Retail & Horeca a reunit furnizorii de servicii, produse de larg consum si pentru Horeca, companii de logistica si distributie, magazine independente si retelele de retail locale si internationale, dar si numerosi operatori HoReCa, de la marile lanturi de fast food, restaurante sau cafenele, pana la micii operatori independenti.