Veradi Trade Timisoara utilizeaza solutia completa pentru distributie B-ORG ERP & HERMES SFA.

Veradi Trade isi desfasoara activitatea intr-un domeniu in care este necesara eficienta maxima si capacitate de adaptare rapida – distributia materialelor de constructii. Firma Veradi Trade Timisoara distribuie vopsele, lacuri, electrozi, scule si accesorii pentru vopsit. Distributia se face prin agenti in judetele Timisoara, Arad, Bihor, Caras Severin.

Intr-un business de distributie, in conditiile pietei actuale, a devenit vitala alegerea unei solutii complete – ERP & SFA – care acopera atat partea de management al afacerii in general, cat si solutii specializate pe partea de vanzari.

Pentru a sustine ritmul unei afaceri de distributie a materialor de constructii compania avea nevoie de o solutie stabila si capabila sa gestioneze eficient un volum mare de date. Solutia oferita de TransartB-ORG ERP & HERMES SFA acopera atat partea de gestiune a afacerii prin ERP-ul – B-ORG, cat si partea de administrare a activitatii de automatizare a agentilor de vanzari din teren prin utilizarea aplicatiei SFA – HERMES.

Alegand Transart, Veradi Trade a ales un partener pe termen lung, cu o lunga istorie in piata (peste 11 ani) si o solutie verificata, stabila si – permanent actualizata la legislatie, utilizata de peste 260 de companii.

Sistemul B-ORG acopera activitatea desfasurata atat la sediu central, cat si in teritoriu – la punctele de lucru. Astfel, pentru fiecare punct de lucru s-a definit cate o gestiune, asigurandu-se totodata:

  • accesul in timp real la informatiile de la punctele de lucru, datorita modului de lucru online (client-server);
  • gestionarea stocurilor si controlul disponibilitatii stocurilor la toate punctele de lucru, in timp real si determinarea rapida a necesarului de aprovizionare;
  • controlul costurilor si al preturilor (de achizitie si de vanzare) pentru un numar mare de produse, la toate punctele de lucru.

De asemenea, pachetul integrat B-ORG ERP & HERMES SFA ofera:

  • reducerea timpului de onorare a comenzilor clientilor;
  • rapoarte manageriale complexe, flexibile, obtinute rapid,usor de personalizat in functie de necesitati privind: vanzarile, discount-urile, incasarile realizate;
  • gestiunea unui portofoliu mare de produse si selectia rapida a produselor din nomenclatoare stufoase (cod intern, cod de bare, denumire partiala, grupare produse);
  • controlul riscului de neplata, datorita posibilitatii utilizarii limitelor de credit;
  • controlul activitatii desfasurate de angajati, prin restrictionarea accesului utilizatorilor pana la nivel de detaliu;
  • siguranta datelor prin salvari automate.