Amigo & Intercost

Amigo_&_Intercost foloseste B-Org ERP si HERMES SFA pentru distributia de bauturi

Despre Amigo & Intercost

Fondată în 1992, compania Amigo & Intercost își are originile în producția de băuturi alcoolice tradiționale. Cu o fabrică modernă situată în Miercurea Ciuc, compania produce astăzi peste 60 de sortimente inspirate din rețete autentice ale zonei, precum lichioruri de plante, băuturi vânătorești, chimion secuiesc, vișinată, afinată și „apa de brad” – simboluri ale tradiției și naturii alpine.

De-a lungul celor peste trei decenii de activitate, Amigo & Intercost s-a transformat într-un reper în domeniul distribuției, dezvoltând o rețea solidă și performantă în Regiunea Centru-Est, cu impact la nivel național.

Performanțele companiei se reflectă în câteva cifre esențiale:

  • peste 9.000 de parteneri-clienți activi;
  • un portofoliu de 10.000+ produse;
  • colaborări cu 100+ parteneri-furnizori;
  • o echipă formată din 750+ angajați;
  • o cifră de afaceri ce depășește 100 milioane de euro.

 

Amigo & Intercost este importator oficial ZWACK UNICUM în România și continuă să-și consolideze poziția prin seriozitate, inovație și parteneriate strategice. Cu o echipă unită și o viziune clară, compania își propune să rămână un model de succes și excelență operațională în industria distribuției.

Despre compania Amigo & Intercost

Client Transart din anul

2003

Industrie

Distribuție băuturi

Activități

Retail & Distribuție &
Import & Producție

Cifra de afaceri

Peste 100 milioane de euro

Angajați

~750

Canale de distribuție

Magazin online, Offline (magazine proprii, agenti de distribuție). shop-in-shop 60+ magazine tutun

Testimonial video B-Org ERP & HERMES SFA:

"E un control fantastic, care cred că este util și e la un buton pentru cine folosește sistemul Transart" — Amigo & Intercost

Beneficii pe scurt

Control financiar, conformitate și siguranță
  • Centru de cost operațional cu informații în timp real, înainte de contabilitate

  • Control bugetar precis, cu posibilitatea de reacție rapidă

  • Automatizare a emiterii și transmiterii facturilor, inclusiv RO e-Factura

  • Adaptare ușoară la legislații fiscale noi (RO-Transport, RetuRO etc.)

  • Reducerea riscurilor prin notificări și control în timp real

Eficiență operațională, scalabilitate și creștere comercială
  • Viteză crescută în procesarea operațiunilor, esențială în distribuție

  • Interconectare completă între achiziții, depozitare, vânzare, transport, control

  • Scalabilitate pentru volume mari de activitate (ex. peste 6000 de documente lunar)

  • Segmentare avansată a clienților după criterii multiple, în funcție de furnizori

  • Trimiterea de promoții personalizate în funcție de tipul de client

Astăzi suntem, zicem noi, una dintre companiile de referință din distribuție și sunt mândru că sunt aici. Dacă vedem ce ne caracterizează sau ce urmărim ca bază strategie achiziții, depozitare, vânzare, transport, control, lucruri pe care așa cum am spus de la început, nu le puteam face fără Transart. Eu sunt foarte convins de lucrul ăsta, cred că sunt cea mai dificilă persoană din punctul ăsta de vedere pentru că am căutat sau caut în permanență să fim mai rapizi. Într-o lume a vitezei, cred că este singurul lucru care face diferența. Eu sunt din 2010 la Amigo Intercost. Am venit de la o multinațională și, învățat să fac calcule și analize și să caut soluții, am ajuns aici și am făcut totul în Excel, în formatele știute de mine până am aflat că există un centru de cost operațional în sistemul nostru de operare Transart, lucru care cred că este vital din punctul meu de vedere în orice companie în general. Acest centru de cost în primul rând m-a convins pe mine că am ales compania potrivită pentru că practic îmi oferă permanent informații până să ajungi la contabilitate, până să revină bilanțuri și așa mai departe. Din fericire centrul de cost ne arată în permanență realitatea. De acolo am văzut lucrurile de îmbunătățit. Acolo am văzut în permanență oportunitatea dacă, unde, cât am putea să investim prin urmare, așa am decis ușor, ușor că este momentul să sau momentul în care ni s-a invit oportunitatea să ne dezvoltăm, practic să mergem mai departe. E un control fantastic, care cred că este util și e la un buton pentru cine folosește din punctul meu de vedere, Transart. Unul dintre cele mai mari avantaje în Transart este legislația. Cred că, așa spunem noi, dacă la Ro-Transport cred că eram transpirați toți, nu se poate, era o nebunie acolo, nu o să se întâmple niciodată, la RO-Factura s-a mai întâmplat, cred că astăzi cu taxa pe zahăr sau ce urmează ReturRO, nu le mai vedem ca și temeri efectiv, adică cum să aplici, cum să transmiți o factură către clienți în care să apară o linie specifică dedicată fiecărui produs și așa mai departe. Așa cum se vede avem un volum de activitate foarte mare, peste 6000 de acte/facturi, e foarte complexă activitatea. Ați văzut foarte mulți furnizori. Un sistem de regulă normal, de ERP, nu îți permite să desenezi în fața unui client ce tip de client este. În FMCG e complicat, fiecare furnizor definește diferit tipul de client. Unul îi spune că este supermarket, unul îi spune mini market, unul spune că e magazin mic, magazin mare, pentru unii e cu valoare, este Golden sunt incredibil de multe lucruri specifice dacă vorbim de clienții noștri, de parteneri. Cu ajutorul Hermes-ului am reușit efectiv să mergem către client cu oferta bine definită, cu ceea ce s-a cerut. Am reușit să adunăm clienții, care erau de tip Gold, să le dăm promoția celor de la Pepsi Quadrant, și celor de la Heineken să le spunem de clienții lor, care sunt de tip, să le facem promoția lor și activitatea lor, deci ne-a ușurat foarte mult partea aceasta de piață, efectiv și toate într-un mod controlat. Ce spuneam, a bugeta este ușor trage linie la sfârșit de bugete este foarte complicat să vezi dacă ai cheltuit suficient sau nu. Riscul la nivelul acesta de activitate ca orice parte din structura noastră să greșească este fantastic de mare și atunci un SFA practic ne-a permis să controlăm bugetul, să dăm drumul la informații când trebuie. Da, putem să suplimentăm, dar să vedem de ce. Avem informații, notificări care ne permit efectiv să reacționăm, adică să nu lăsăm piața sau structura de vânzări în ceață. Consider, mai zic încă o dată că toate provocările care vor urma sunt mai ușor de parcurs, așa cum se spune, cu un partener aproape. Deci eu zic că este cheia succesului și vă mulțumesc încă o dată.
Amigo_&_Intercost foloseste B-Org ERP si HERMES SFA pentru distributia de bauturi
Leontin Ardelean
BDM - Amigo & Intercost

Companii de succes își accelerează transformarea digitală cu ERP Transart. Contactează-ne acum.

Câmpurile marcate cu "*" sunt obligatorii

Vezi și alți Clienți mulțumiți ai Transart

Abonează-te la newsletterul nostru

Vrei să afli mai multe?