neomanager 

Gestiune, Comerț, Distribuție, Servicii, Producție

Program de gestiune destinat nevoilor operațional-informaționale ale unei afaceri de comerț, import/export și distribuție pentru unul sau mai multe puncte de lucru. Adaptat oricărui tip de afaceri, implementarea Neomanager este rapidă și implică reducerea costurilor inițiale de achiziție. Acoperă cerințele unui program de facturare, gestiune stocuri, servicii, producție, program contabilitate, salarizare, soluție pentru mijloace fixe. 

Neomanager este un sistem integrat de înregistrare unitară a principalelor operațiuni comerciale și financiare, a documentelor primite sau emise de către companie. Asigură în timp real accesul la informații datorită unui sistem de rapoarte flexibil și ușor de personalizat care permite managerilor să supervizeze și să analizeze principalele aspecte ale unei afaceri.

          Neomanager reprezintă:

  • Un sistem profesional care ajută la gestionarea stocurilor cu multiple optimizări și automatizări pe partea de aprovizionare, vânzări, facturare, livrări și tratarea unitară a stocurilor din multiple locații – depozite și magazine;
  • Program actualizat legislativ, flexibil care se adaptează oricărui domeniu de activitate,  pentru IMM-uri de orice tip;
  • Softul de contabilitate care aparține de Neomanager, permite înregistrarea tuturor tranzacțiilor financiar-contabile, sintetizarea, procesarea și raportarea lor;
  • Cel mai performant nucleu de administrare cantitativ-valorică a stocurilor într-o aplicație de gestiune profesională;
  • Componentă Retail/POS proprie pentru vânzările din gestiune de tip magazin și/sau interfațare cu aplicații software specializate de retail;
  • Facilitează integrarea vânzărilor realizate pe canale specifice: agenți de vânzări/firme de distribuție sau integrare e-Shop online pe partea de e-commerce;
  • Program de facturare profesional, cu multiple circuite care permit întocmirea automatizată a facturilor pe baza comenzilor preluate de agenți sau venite de la e-Shop, a bonului de casă etc., dar și listări multiple pentru scurtarea timpului de pregătire a documentelor în vederea livrării;
  • Program stabil și flexibil, care asigură exactitate, consistență, viteza de operare și un spectru larg de rapoarte;
  • Permite utilizarea codurilor de bare, integrarea de cântare on-line, oferind o componentă specializată pentru utilizarea de terminale mobile, pentru optimizarea recepțiilor de marfă și a inventarierii la nivel de gestiune;
  • Componentă de bază pentru un sistem informatic integrat și stabil care împreuna cu aplicația SFA Hermes, acoperă nevoile specifice unei afaceri de distribuție ce utilizează agenți de vânzări.

 

program gestiune stocuri neomanager

  

Cu toate că sistemul Neomanager partajează același nucleu funcțional cu B-Org ERP, din punct de vedere comercial, Neomanager vizează afaceri de orice tip, implementare rapidă și reducerea costurilor inițiale de achiziție în contextul unui numar limitat, iar B-Org ERP este varianta full-option care, orientată fiind pe scalabilitate și maximizarea performanței, integreaza un motor SQL performant și un pachet de servicii de implementare adaptat nevoilor mai complexe ale unei afaceri consolidate de import/export, comerț și distribuție.

Neomanager este disponibil in două ediții, optimizate din punct de vedere al costului și a serviciilor de implementare aferente în funcție de complexitatea proceselor interne și volumul de tranzacții zilnice ale afacerii modelate:

  • Neomanager 7 – pentru maxim 10 stații de lucru în rețea / afaceri care se dezvoltă
    și
  • Neomanager 5 – pentru maxim 5 stații de lucru în rețea / afaceri la început de drum

Neomanager 7 este o soluție completă, ideală pentru cabinetele de contabilitate și contabilii autorizați.
Contactându-ne, veți afla cum puteți obține un discount de 50% !

Beneficii cheie

  • Asigură stabilitate, consistență și siguranță în ceea ce privește înregistrarea și păstrarea datelor;
  • Oferă flexibilitate și suport în modelarea și implementarea proceselor interne (fluxuri de informații) din interiorul companiei (furnizori, aprovizionare, stocuri, produse, vânzări, loturi, serii, servicii, clienți, cu reflectare în contabilitate);
  • Crește eficiența în muncă a angajaților prin reducerea timpilor de întocmire sau generare a documentelor comerciale, contabile sau a altor documentelor operative (ex: document de inventariere, aviz de încărcare a mărfii, etc.);
  • Oferă în timp real informații vitale pentru management contribuind la urmărirea și controlul activităților din firmă (Ex: vânzări, neîncasate, stocuri în timp real, alte situații și rapoarte specifice afacerii);
  • Ușurează semnificativ activitatea angajaților din toate departamentele legate de activități ca aprovizionare, vânzări, contabilitate, facturare, etc.;
  • Furnizează confortul unei soluții verificate, aplicația fiind instalată și utilizată de un numar mare de companii care deruleaza un business similar cu al tau;
  • Permite accesul la servicii profesionale de consultanță, implementare, asistență tehnică și suport cu disponibilitate la nivel național;
  • Elimină stresul generat de actualizările și adaptarea promptă la modificările din legislația românească;
  • Asigură acces controlat al angajaților la datele sensibile;
  • Prețuri adaptate la piața locală, în funcție de mărimea afacerii;
  • Timp scurt de implementare, dependent de complexitatea proceselor afacerii și de nivelul de pregătire și implicare al personalului clientului;
  • Minimizezi investiția inițiala în infrastructura IT – costuri colaterale;
  • Garanție de 12 luni și servicii post-garanție în baza unui contract de service.

Cine utilizează?

  • IT, computere, servicii

    it/hardware-computere-accesorii - soft gestiune neomanager

  • Comert & Distributie FMCG

    distributie fmcg cu soft gestiune neomanager

  • Materiale tehnice

    materiale constructii tehnice vopseluri - program gestiune stocuri - neomanager

  • Scule si utilaje

    scule utilaje - program gestiune stocuri - clienti neomanager

  • Esbal Rulmenti

    esbal

    KARSAY Gabor, Administrator - ESBAL RULMENTI SRL
    “Am ales aplicatia de gestiune Neomanager, din mai multe motive. In primul rand eram nemultumiti de vechea aplicatie datorita instabilitatii acesteia - frecvent eram nevoiti sa apelam la furnizor pentru reparare/reindexare. In al doilea rand, ne doream sa imbunatatim fluxul comenzilor interne din punctele de lucru (magazine la distanta) catre depozit si sa simplificam procedura de receptie a marfii in baza unei comenzi interne - tematici care sunt mult mai optim rezolvate cu Neomanager. Nu in ultimul rand, a contat recomandarea primita de la unul dintre furnizorii nostri care utilizeaza cu success ERP-ul furnizat de Transart.”

  • Romsafe Trade

    romsafe

    Sebastian Strete - Director Comercial, Romsafe Trade - Arad

    “Am luat decizia de a deveni client Transart intrucat doream sa obtinem informatii mai exacte despre rotatia stocurilor si despre procesele financiare din companie, dar mai ales pentru ca anterior am lucrat foarte bine, ani de zile, cu aceasta aplicatie la o alta companie. Pe langa rezolvarea acestor tematici, in urma implementarii am reusit sa ne imbunatatim activitatea si chiar sa crestem eficienta in munca a angajatilor din zona comercial-logistica-financiar, adica oamenii care se ocupa de aprovizionare, stocuri, preturi, facturare, livrare, recuperare creante sau de raportarile periodice catre stat. Avem acum o imagine mai exacta asupra afacerii, detalii referitoare la activitatea angajatilor, dar mai ales control sporit pe vectorii de crestere care sprijina dezvoltarea afacerii.”

  • Gospodarul Istet

    gospodar

    Nicolae Vasii – Administrator - Gospodarul Istet

    „Inainte de a deveni client Transart intampinam dificultati in dezvoltarea afacerii intrucat informatiile despre stocuri erau aproximative/partiale, procesul de aprovizionare era bazat mai degraba pe intuitie, aveam intarzieri onorarea comenzilor clientilor nostri si nu aveam un control foate bun al neincasatelor. Decizia de implementare a programului de gestiune Neomanager am luat-o in urma prezentarii, dupa ce am vazut varietatea de rapoarte care ne pot ajuta sa preluam controlul pe aspectele importante din afacerea noastra. Printre cele mai importante beneficii obtinute in urma implementarii amintesc: accesul rapid la informatii exacte si detaliate despre vanzari, stocuri, comenzi, aprovizionare si reducerea timpilor si a re-operarii datelor in vederea generarii documentelor comerciale – facturi, avize, comenzi de aprovizionare, raportari contabile etc.”

  • Alcar Wheelbase

    Lucia Niculae, Director executiv la ALCAR WHEELBASE ROMANIA

    “Lucram cu Transart inca de la infiintarea firmei Wheelbase, neomanager fiind prima aplicatie de gestiune si contabilitate pe care am folosit-o. Ne-am concentrat de la inceput pe activitatea de distributie si pot spune ca suntem foarte multumiti de functionalitatile oferite de Neomanager 7. Dintre punctele forte ale aplicatiei, care pe noi ne ajuta foarte mult, as mentiona circuitele si functionalitatile oferite pe zona de stocuri – aprovizionare – vanzare si in mod special rapoartele care ne furnizeaza toate informatiile necesare pentru derularea afacerii.
    Unul dintre primele beneficii pe care l-am sesizat destul de rapid dupa ce distribuitorii au inceput sa lucreze direct in portalul e-commerce B2B a fost reducerea cu 80-90% a gradului de ocupare in Call-Center, inainte se consuma foarte mult timp pentru a realiza zeci de oferte zilnic. Acum acest lucru este mult simplificat, consultarea cataloagelor se face on-line iar comenzile facute de acestia intra direct in Neomanager 7. Practic am castigat mult, atat ca imagine in piata, cat si pe imbunatatirea relatiei cu furnizorul nostru principal si pe relatia cu dealerii din tara. Nu in ultimul rand am negociat cu furnizorii (Transart si Entelion) o oferta speciala pentru dealerii nostri care doresc sa-si creeze propriile magazine on-line, e-Shop-uri interconectate cu portalul nostru B2B dar cu functionalitati specifice unui e-shop (e-commerce B2C) care adreseaza direct clientul final.”

Utilizări tipice

  • Software de gestiune comercială

    software gestiune comerciala

  • Afaceri de distribuție, agenți vânzări

    program gestiune distributie agenti vanzari

  • Soft de contabilitate, salarizare, mijloace fixe

    soft contabilitate, salarizare, mijloace fixe

  • Gestiune magazin: retail și e-shop

    Soft gestiune magazin: retail si e-shop

  • Gestiune depozit: coduri bare, cântare

    Program de gestiune cod bare depozit si magazine

  • Instrumente vizuale de management

    Instrumente vizuale QlikView pentru management

Doresc să fiu contactat de un reprezentant Transart