Noile kituri ale aplicatiilor de gestiune din gama ERP sunt disponibile pentru clientii Transart, incepand cu luna septembrie. Acestea includ mai multe imbunatatiri functionale si optimizari, principalele noutati fiind sintetizate in cele ce urmeaza:

  • Optimizari si extinderi functionale ale circuitelor de aprovizionare: restructurare circuite de aprovizionare – inregistrare flexibila documente, multivaluta, regimuri TVA flexibile la achizitie, tratarea cheltuielilor aferente achizitiilor de produse, receptii multifactura, tratarea variata a diferentelor la receptie, facturi furnizor de tip BonFiscal, modificare de AvizFurnizor/ FacturaFurnizor, retururi multiple la furnizor, restructurare AvizInsotireMarfaRetur;
  • Imbunatatire interfata Retail POS pentru vanzare pe terminale cu ecran tactil; Extinderea si flexibilizarea interfetei de vanzare de tip Magazin POS (adaugare posibilitate selectie „agent”, pe langa cele existente Casa, casier, client), introducerea unui nivel intermediar de filtrare (Gama produse) la cautarea si selectia produselor ce trebuie sa apara pe bon/chitanta, integrare cu cantare,  buton de retur care , daca exista o vanzare a acestuia, permite returnarea unui produs la ultimul pret la care acesta a fost vandut;
  • Optimizari pe partea de livrare, pentru firmele de distributie: pregatirea tuturor documentelor (facturi, avize) aferente unei livrari pe o ruta ce poate fi stabilita in ziua precedenta si actualizarea si listarea lor, doar cu putin timp inainte de plecarea in cursa cand se stie exact masina si soferul care trebuie tiparite pe aceste documente;
  • Managementul incasarilor cu numerar pentru agentii care pleaca in cursa: emitere chitante si borderouri pe oameni si livrari si control imbunatatit pe sumele pe care agentii trebuie sa le predea la intoarcerea din cursa (plus, eventuale chitante anulate);
  • Imbunanatatiri incasari-plati: butonul si optiunea introducerii comisionului bancar pentru fiecare incasare/plata prin banca;
  • Extinderea circuitului de lansare in productie: pe langa lansarea in productie pe baza comenzilor inregistrate in gestiunea curenta, se permite acum lansarea in productie pe baza comenzilor inregistrate in alte gestiuni (filiale, puncte de lucru). La final se aloca productia rezultata pe comenzile client din gestiunea curenta, respectiv comenzile lansate din alte gestiuni.
  • Optimizari in zona de utilizare – flexibilizarea interfetei de cautare si selectare a datelor (de ex: cautarea unui client dupa parte din nume sau direct dupa codul fiscal utilizand o interfata unica gen combobox);
  • Optimizari la utilizarea repetitiva a unor circuite (ex: la finalizarea unui circuit proforma -> aviz -> factura -> chitanta, se redeschide automat prima fereastra, putandu-se trece automat la urmatoarea proforma, imbunatatindu-se astfel viteza de lucru);
  • Adaugarea de noi atribute standard la diverse entitati utilizate (ex: denumire_scurta, GLN_ILN  – pentru interfatari EDI), pentru a facilita integrarile cu situri de e-commerce, EDI sau printarea unei denumiri mai scurte pe casa de marcat;
  • Salarizare: actualizare D112, contracte zilieri, venituri din arenda etc
  • Contabilitate: adaptari legate de TVA, regimuri achizitii intracomunitare, actualizari si completari pe declaratiile D390 (noile regimuri de TVA) si D394 (taxare inversa); data validarii MF la fiecare tert in parte;
  • Actualizari la legislatie, armonizare cu normele europene;
  • Compatibilizarea cu Microsoft SQL Server 2014 si cu sistemul de operare lansat recent de Microsoft: Windows 10.
No Related Pages Found: