Mars Romania a implementat in regim SaaS sistemul mobil de culegere date din teren, bazat pe chestionare, HERMES Merchandising & Marketing dezvoltat de Transart. Echipand o forta mobila de peste 50 de reprezentanti ce desfasoara munca de teren (Field Sales Coordinators), cu sistemul HERMES ruland pe tablete Samsung Galaxy Tab, bazate pe Android, Mars Romania isi imbunatateste semnificativ serviciile de monitorizare a executiei in principalele puncte de vanzare.

Am apelat la Transart in urma unei analize detaliate a alternativelor. Au contat experienta acumulata de Transart in lucrul cu jucatori importanti din FMCG, faptul ca ne putea oferi exact ceea ce ne doream si ca am primit referintele pozitive de la alti utilizatori ai sistemului HERMES. Alte atuuri ale Transart a fost: pretul competitiv, disponibilitatea si capacitatea de a realiza un proiect pilot intr-un timp extreme de scurt si nu in ultimul rand disponibilitatea, amabilitatea si calitatea oamenilor din echipa Transart cu care am intrat in contact pe parcursul discutiilor.” a declarat D-na Gina Ciubotarasu – Business Developer Manager, MARS Romania.

Situatia anterioara vs. Beneficii obtinute

Inainte de implementarea HERMES, reprezentantii Mars Romania care coordoneaza vanzarile pe teren (Sales Coordinators) culegeau saptamanal informatii de monitorizare a executiei pe teren in baza unor chestionare pe suport hartie. Procesul de colectare si consolidare a datelor era mai dificil, implica mai multe resurse de procesare si presupunea erori umane. Pe langa acestea existau limitarile impuse de culegerea pe hartie, limitari legate de volume si limitari legate de formatele ce puteau fi adaptate pe hartie. Cu alte cuvinte, prin vechea maniera de lucru era afectata pe de o parte prospetimea si corectitudinea informatiilor culese, iar pe de alta parte datorita numarului relativ redus de date colectate era afectata informatia – imaginea globala obtinuta pe subiect (relevanta setului de indicatori de monitorizare si control privit ca intreg – Dashboard cu KPI specifici).

In urma implementarii HERMES am castigat semnificativ in ce priveste acuratetea si complexitatea datelor ce pot fi colectate din teren/punctele de vanzare. S-au eliminat de asemenea timpii auxiliari, pentru culegerea si consolidarea datelor in Excel. Pe scurt, dispunem acum de date in timp real, de un work stream si un set de KPI a caror monitorizare ne permite sa aflam rapid daca executia in magazine s-a intamplat conform contractelor negociate iar daca au fost abateri putem afla exact ce anume s-a intamplat.” a declarat Dl. Valentin DICHIU – Field Key Account Manager, MARS Romania.

Caracteristici HERMES Merchandising & Marketing

  • Culegerea de informatii din piata folosind chestionare: de prezenta si preturi (atat pentru produsele proprii cat si pentru cele ale concurentei);
  • Monitorizarea prezentei cu materiale promotionale proprii in punctele de vanzare
  • Monitorizarea realizarii activitatilor de mercantizare la raft;
  • Posibilitatea de culegere a stocurilor existente pentru produsele clasificate ca fiind „produse focus”
  • Monitorizarea rutelor zilnice si inregistrarea activitatilor principale desfasurate de reprezentanti pe teren, locatiile vizitate (inclusiv cu verificarea coordonatelor GPS);

Cu HERMES putem colecta o multitudine de date, intr-o mare varietate de formate. Sistemul este intuitiv, usor de folosit pe tablete, integrand un set complet de chestionare ce pot fi rapid completate.” a declarat D-ra Ioana Cismasu – Coordonator de proiect & expert user – MARS Romania.

Despre Mars

Branduri MarsMars, Incorporated este o companie din Statele Unite din industria FMCG. Cifra de afaceri în anul 2005 a fost de 18 miliarde $ și are 39.000 de angajați. Compania are peste 100 de unități de producție în întreaga lume, 230 de locații în peste 65 de țări și aproximativ 40.000 de asociați care lucrează în întreaga lume. Batoanele de ciocolată au o pondere de 42,2% în cadrul portofoliul global al Mars, în condițiile în care compania produce șapte dintre cel mai bine vândute 20 snacks-uri din lume. Portofoliul companiei numără pe segmentul batoane de ciocolată branduri precum Mars, Snickers, Twix, Bounty, Milky Way, M&M, pe segmentul gumei de mestecat gama Wrigley – Skittles, Orbit, Hubba Bubba, Spearmint, Doublemint, Freedent, Juicy Fruit iar pe segmentul petfood, marcile Whiskas, Pedigree, Chaapi, Kitekat si Royal Canin precum și sosurile Uncle Bens sau Dolmio.



Trackbacks/Pingbacks

  1.  Transart aniverseaza 18 ani de business software