Veniturile unei companii care se dorește a fi competitivă depind în mare măsură de arsenalul de instrumente și decizii strategice pe care le folosește pentru a cuceri o cotă de piață cât mai mare.

În epoca modernă a comerțului mobilitatea, capacitatea de monitorizare în timp real a pieței, a echipei și a obiectivelor de vânzări sau automatizarea activității agenților din teren constituie nucleul pe care se poate baza o firmă care vrea să se dezvolte în continuare și să devină mai profitabilă.

Vascar a identificat astfel de optimizări ale business-ului său și a decis să realizeze un pas în față prin integrarea automatizărilor operaționale, odată cu implementarea Hermes SFA – soluția de Sales Force Automation numărul 1 din România.

Compania Vascar utilizează soluția SFA distribuție dezvoltată de Transart pentru a-și îmbunătăți capacitatea de distribuție a produselor proprii.

În urma folosirii facilităților oferite de HERMES SFA precum preluarea comenzilor din teren, realizarea încasărilor la fața locului cu tipărire de chitanțe pe imprimanta mobilă sau colectarea informațiilor din piață cu ajutorul chestionarelor de Trade-Marketing, a rezultat cel mai important câștig al companiei adică optimizarea și creșterea productivității proceselor legate de distribuție.

Am ajuns la Transart deoarece nu găseam pe piață o soluție care să ne satisfacă cerințele, dar și datorită feedback-ului pozitiv primit de la alți utilizatori de HERMES SFA. Prin implementarea HERMES SFA am reușit să eliminăm aproape complet erorile umane din procesul de preluare a comenzilor și să reducem costurile aferente unor astfel de greșeli (retururi, anulări de documente, refacturări, costuri de imagine). Am redus numărul operatorilor care preluau comenzile telefonic la sediu și am crescut acuratețea proceselor legate de distribuție și nu numai. Estimez că amortizarea investiției în sistemul SFA distribuție s-a realizat în aproximativ 14 luni de la implementare.” – Cristinel Duran, Manager IT VASCAR

Vascar Hermes Sales Force AutomationEchipa de conducere a companiei Vascar dorea să modernizeze și să crească productivitatea și eficiența echipei de vânzări, cu accent pe: preluarea comenzilor, strike-rate (eficiența la nivel individual a reprezentanților de vânzări) sau optimizarea rutelor. Celălalt obiectiv important era reducerea semnificativă a numărului erorilor care apăreau în preluarea comenzilor (manuală, bazată pe cod produs) pentru a evita situațiile în care se trimiteau către clienți alte produse sau alte cantități față de ceea ce s-a comandat de fapt. Implementarea soluției mobile propuse de Transart a durat aproximativ 2 luni de zile, Vascar optând pentru tablete Samsung care folosesc sistemul de operare Android. Prin utilizarea tabletelor împreună cu imprimantele mobile Zebra chitanțele sunt emise pe loc, atunci când agenții din teren încasează banii de la clienți.Reprezentanții de vânzări ai firmei Vascar s-au obișnuit rapid cu aplicația, iar faptul că Hermes SFA poate funcționa și în regim offline este un mare plus pentru că se pot prelua comenzi din multe zone în care semnalul pentru Internet nu există sau este foarte slab, urmând ca datele să fie sincronizate în momentul în care și condițiile tehnice permit acest lucru.

Hermes SFA ne-a ajutat să vizualizăm cu ușurință detalii relevante despre acțiunile agenților din teren și să ne îmbunătățim modul în care ne organizăm activitatea și ne planificăm obiectivele forței de vânzări – atât la nivel individual cât și de echipă. Prin monitorizarea sistematică a indicatorilor de performanță – calitativi și cantitativi – am reușit să identificăm ușor aspectele ce puteau fi îmbunătățite la nivel individual, iar în scurt timp să creștem performanța echipei.–  Cristian Niță, Director Vânzări VASCAR

Despre Vascar

Înființată în Vaslui în anul 1984, Vascar este una dintre cele mai importante companii din Moldova. În prezent deține 18 magazine proprii și un număr de peste 130 de sortimente de preparate din carne – dintre care 38 sortimente de conserve și 18 produse atestate tradițional. Brand-urile Vascar și „Moldova în bucate” reprezintă întruchiparea pasiunii pentru gătit și a meselor îmbelșugate cu mâncare gustoasă și de calitate, pregătită din suflet pentru cei care iubesc gustul românesc autentic. În 2011, compania a obținut certificatul “Food Safety System Certification”, iar în 2013 certificatul de „British Retail Consortium”. Prin obținerea acestor certificări se confirmă politica managementului companiei privind securitatea alimentară a produselor fabricate asigurând un nivel înalt de transparență pe întreg fluxul de producție și furnizare.

 

Doresc sa fiu contactat de un reprezentant Transart


No Related Pages Found: