Aprilie 2019

Producătorul clujean de software ERP/SFA/WMS/BI/CRM – Transart, încheie anul 2018 cu o cifră de afaceri de peste 3,5 euro și peste 100 clienți noi care au ales în cursul anului trecut să implementeze cel puțin una dintre aplicațiile software dezvoltate de Transart pentru a-și îmbunătăți operațiunile, procesele interne sau controlul pe dezvoltarea afacerii.

„Am încheiat 2018 cu cel mai bun rezultat financiar al Transart de până acum. Creșterea este una organică și provine atât din clienți noi – ERP, SFA și CORTEX cât și din consolidarea relației cu clienții existenți, aceștia achiziționând extensii sau module noi, în special din zona WMS, Business Intelligence, RETAIL-POS, EDI, Salarizare, e-Shop / B2B, Mijloace Fixe sau Centre de Cost. A fost un an cu multe proiecte, cu multă muncă, un an cu multiple modificări legislative, în care toate produsele noastre au beneficiat de îmbunătățiri funcționale sau tehnologice.” a declarat Marius IURIAN, Managing Partner Transart 

Astfel, HERMES SFA & Retail Execution, lider detașat pe zona aplicațiilor mobile destinate automatizării activității agenților ce desfășoară activitate de teren (Sales Force Automation și Merchandising), a beneficiat atât de un redesign al interfeței utilizator cât și de noi funcționalități pentru tratarea excepțiilor comerciale și controlul echipelor mari de agenți de distribuție.

Pe de altă parte, sistemul ERP crește organic și sistematic, aplicațiile B-Org ERP și Neomanager diferențiindu-se pe piața locală prin maturitate, stabilitate, exactitate, dar și printr-un sistem robust de interfațare/integrare cu sisteme SFA, e-Shop/B2B, EDI sau TMS, toate acestea fiind oferite la un preț competitiv.

Nu în ultimul rând, 2018 a fost și anul în care am lansat Transart CORTEX, un nou produs inovativ, unic pe piața din România, rezultat în urma valorificării a peste 14 ani de proiecte realizate pentru companii multinaționale din FMCG și rețelele lor de distribuție. Vorbim de clienți tradiționali ai Transart, pe zona de Retail Execution și Business Intelligence, care aveau nevoie de automatizarea unor procese, inclusiv colectarea de date de business de la distribuitori, în timp real, direct din sistemul ERP al acestora.

Dintre clienții noi, care au ales parteneriatul de cursă lungă cu Transart, amintim: Coca-Cola Hellenic, Valvis Holding Distribution, Croco, Zeelandia, Tordai Hair Cosmetics, Big Fish Articole de Pescuit & Nada, Cetina, Tixyrom Distribution, Metal Business Work, Interbabis, Mecanikka Deutsche Traktoren AG Romania, Adison Company, Carlton Rom,  Diablos Group IT, Ramicom Agricol, Magistra C&C Pharma, Sepal Comert, Confidential Concept, Rifco Trading, Bumbu Toys, Valencia Trading, Concept Cosmetics,  Pro Marketing Resita etc.

„În 2018 am reușit să creștem gradul de satisfacție al clienților Transart la 94% ca urmare a efortului constant de îmbunătățire a calității produselor și serviciilor oferite. În 2019 ne propunem să ne aplecăm și mai mult urechea la nevoile clienților și să realizăm acele dezvoltări funcționale solicitate de aceștia. Dintr-o altă perspectivă, am investit în îmbunătățirea imaginii produselor noastre și în extinderea prezenței noastre în mediul on-line, pentru toate cele trei divizii de business ale Transart: ERP, SFA & Retail Execution, Business Intelligence & CORTEX și vom continua acest proces cu site-ul de companie.” a mai declarat Marius IURIAN, Managing Partner Transart 

Ne bazăm în continuare pe echipe stabile de profesioniști experimentați, care se bucură de fiecare dată când își aduc contribuția la îmbunătățirea activității și a performanței afacerilor clienților noștri. Fie că vorbim de oamenii din echipele de dezvoltare de produs, de cei din echipele de implementare și support, de oamenii din echipa de vânzare și marketing sau cei din echipa administrativă, ceea ce ne unește cu adevărat este spiritul Transart, un spirit cald și blând, proactiv și onest care răzbate în interior și se propagă în interacțiunile cu clienții.