Include modulele Contabilitate Generală, Comenzi, Aprovizionare, Vânzări, Stocuri, Încasări / Plăţi, Administrare
Permite înregistrarea tuturor operațiunilor financiare legate de obiectele de patrimoniu.
Definirea, planificarea, trimiterea automatizată a unui set variat de notificări care pot avea atașate documente generate de sistemul ERP (ex: facturi, rapoarte, etc)
Interfațarea cu principalele platforme EDI care asigură interconectarea (transmitere de comenzi, facturi) cu marii retaileri din România.
Asigură interconectarea cu magazine online B2C si B2B (produse, prețuri, stocuri ș.a.m.d.)
Încasări automate curieri, marketplace-uri.
Înregistrarea automatizată a încasărilor și plăților pe baza unor documente standardizate generate de aplicația bancară (extras, borderou).
Arhivarea unor documente generate de ERP sub formă de fișiere pdf.
Sistem avansat de analiză și raportare vizuală/comparativă (tip tablou de bord) peste datele multianuale din ERP.
Sistem avansat de management al activității din depozit ce utilizează terminale specializate și etichete cu coduri de bare.
Conector ce permite generarea automatizată a facturilor emise în formatul XML compatibil cu situl ANAF.
Conector ce permite generarea automatizată a fișierelor XML aferente transporturilor (de produse cu risc fiscal) care trebuie declarate și încărcate în sistemul RO e-Transport al ANAF, în vederea obțineri codurilor UIT.
Automatizează activitățile agenților de vânzări și distribuție din teren care preiau comenzile de la clienți, urmând ca livrarea comenzii să se realizeze ulterior.
Automatizează activitățile agenților de vânzări și distribuție din teren care livrează comenzile direct, pe loc, cu ajutorul stocurilor de produse din mașina/duba agentului de vânzări.
Oferă posibilitatea de culegere date din piață (preț, stoc, ș.a.m.d.) folosind un chestionar simplificat de trade-marketing.
Rapoarte grafice, interactive, ușor de înțeles, actualizate în timp real cu KPI (indicatori de performanță) pentru HERMES SFA (Van-Sales & Pre-Sales).
Automatizează activitățile de merchandising (chestionare Trade Marketing, Census, gestiune materiale promoționale – POSMs).
Modul dedicat pentru supervizarea activității agenților (Control, Monitorizare, Coaching).
Facilitează setarea și monitorizarea îndeplinirii obiectivelor de vânzări ale agenților.
Urmărirea poziției reprezentanților de teren, prin monitorizarea coordonatelor GPS ale clienților distribuiți unui agent și traseul parcurs de agent la o anumită dată.
Controlul vizual al acțiunilor promoționale și a execuției în punctele de vânzare pe baza fotografiilor făcute și încărcate de agenții de teren.
Oferă posibilitatea de a reda prezentări de tip video, foto, .pdf(cataloage), .ppt(x) direct de pe tabletă în timpul vizitelor la client.
Organizarea sistematică a chestionarelor și fotografiilor realizate de agenții din teren astfel încât să se poată monitoriza rapid și detaliat respectarea planogramelor și implementarea promoțiilor pe baza fotografiilor colectate din teren.
Permite definirea și monitorizarea promoțiilor complexe pe pachete și mulțimi de produse.
Conferă posibilitatea de a imprima pe loc facturi, avize de stoc și de livrare, borderouri de încasări sau chitanțe cu ajutorul imprimantelor mobile compatibile.
Instrument pentru urmărirea și aprobarea cererilor agenților din teren legate de credit, discounturi și termene de plată.
Sistem pentru monitorizarea avansată a mijloacelor fixe (ex: frigidere, expresoare cafea, expozitoare, ș.a.m.d.), asset-uri de valori mari pe care un producător le plasează în piață, la parteneri, în punctele de vânzare.
Aceasta este cea mai bună ofertă din anul 2025 pe care o poți prinde pentru a cumpăra licențe și module.