Transart a participat pe 27 februarie la cea de-a doua editie a Trade Marketing Congress – Optimizarea campaniilor de trade, eveniment distinct dedicat profesionistilor din trade-marketing organizat la Ramada Parc in Bucuresti, organizat de catre echipele revistelor Piata si Modern Buyer.Alaturi de alte nume importante din industrie ca Danone Romania, JMK Communication, Alpro, CuponReducere.ro, Alka, Cora Romania, GfK Romania, Retailplus, Succes Nic Com si Rompetrol Downstream, Transart a fost partener al evenimentului, Marius IURIAN, Managing Partner Transart fiind speaker in cadrul panelului de discutii pe tema Inovatie si eficienta in trade marketing.In acord cu obiectivele principale ale acestui eveniment: cresterea eficientei actiunilor de trade-marketing si evidentierea tendintelor dominante din in evolutia initiativelor de trade-marketing, Marius Iurian a prezentat sistemul Trade Promotion Optimization System – TPOS, o solutie inovativa dezvoltata in parteneriat cu DSM Group si ToolsGroup din Italia, in premiera pe piata romaneasca cu aceasta ocazie.
Clic aici pentru detalii despre TPOS & CCM.