Încă de la începuturile noastre fiecare aplicație pe care am dezvoltat-o a fost rezultatul acelorași convingeri. Datorită acestora, soluțiile noastre au devenit mai mult decât niște instrumente de lucru obișnuite. De peste 20 de ani dezvoltăm software dedicat afacerilor care îi ajută pe oameni să devină mai buni și mai productivi, iar firmelor le oferă suportul necesar pentru a-și atinge întregul potențial de creștere.

Datorită oamenilor și aplicațiilor Transart sute de clienți din varii industrii ne sunt alături în acest moment.

Peste 130 de clienți din industriile IT, telecomunicații, electronice și electrocasnice care se ocupă de importul, distribuția și comercializarea computerelor, componentelor hardware pentru PC, perifericelor, aparatelor electronice și electrocasnice, echipamentelor de securitate și protecție, tabletelor, telefoanelor mobile și a accesoriilor pentru smartphone-uri au ales soluțiille oferite de Transart.

IT electronice electrocasnice

Optimizări și automatizări pentru afaceri de comerț și distribuție din industria IT, telecomunicații, echipamente de securitate, electronice și electrocasnice

  • Sisteme ERP de gestiune, producție (asamblare), garanții, service, facturare, contabilitate, salarizare etc. – B-Org ERP și Neomanager
  • WMS – Sistem de management al depozitelor și logistică – Warehouse Manager WMS
  • Soluții de Business Intelligence – monitorizare indicatori de performanță (KPI dashboards), analiză și suport decizional – BI Adviser
  • Retail – Interfață proprie pentru vânzare POS-retail sau integrare cu aplicații de retail specializate
  • e-Commerce – Integrare cu magazin on-line, prin soluții oferite de partenerii Transart

Vreau să fiu contactat

IT electronice electrocasnice

 

Beneficii și optimizări specifice industriei oferite de sistemul Transart

  • Asamblare PC-uri și circuite service integrate
  • Aplicația acoperă atât din punct de vedere funcțional cât și legislativ tranzacțiile de tip intracomunitar și extracomunitar, atât pe partea de importuri cât și pe cea de exporturi
  • Managementul, optimizarea și gestiunea exactă a stocurilor din toate gestiunile
  • Posibilitate configurare rapoarte personalizate
  • Instrument care facilitează verificarea, validarea și depunerea declarațiilor necesare către ANAF
  • Control, stabilitate și rapiditate, inclusiv în cazul volumelor mari de activitate
  • Actualizări legislative realizate la timp
  • Funcționalitate de căutare rapidă în aplicație
  • Urmărire intrări, ieșiri, garanții, facturi, încasări, plăți etc.
  • Notificări automate către clienți, furnizori cu facturi, scadență, status comandă
  • Inventariere rapidă, parțială sau completă cu ajutorul codurilor de bare pe grupe, categorii de produs sau producător
  • Posibilitate rezervare produse și integrare ERP cu magazin online(e-shop prin intermediul platformelor de e-commerce)
  • Valute multiple, modul propriu retail și POS integrat
  • Liste speciale de preț pentru clienții importanți sau loiali

Vreau să aflu mai multe despre beneficiile și funcționalitățile aplicației

Cine folosește ?

POPOVICI Sorin, ICE Computers: „Rigurozitatea și claritatea descriu cel mai bine aplicația ERP dezvoltată de Transart. E important pentru mine să știu că toate procesele și datele pe care le-am înregistrat, rămân înregistrate și că am acces la un istoric al modificărilor realizate în aplicație. Aplicația stă foarte bine pe partea de raportare, iar din punct de vedere al gestiunii și al informațiilor fiscale totul este exact și corect.”

TANGARA George, Trendex Electronics: „Aplicația ne ajută pe partea de managementul afacerii în special prin faptul că facilitează urmărirea intrărilor, ieșirilor, garanțiilor, încasărilor și plăților, astfel că pot obține rapid o viziune clară a tot ceea ce se întâmplă în companie. Apreciez componenta de gestiune și pe cea de producție/asamblare PC-uri, iar faptul că pot trimite automat prin e-mail documente și informații către clienții și furnizorii este un mare plus pentru mine.”

Doresc să fiu contactat de un reprezentant Transart