Oplica Optofarm – Retea de optica medicală gestionată cu software ERP de la Transart

Optica Optofarm Targu-Mures a implementat Neomanager asistată de partenerul Redatronic Serv

Partener de incredere al firmei Transart, compania Redatronic Serv a implementat solutia Transart – Neomanager – la firma Optica Optofarm.

Companie cu capital integral romanesc, infiintata in 1993, Redatronic Serv din Targu Mures este unul dintre principalii integratori de sisteme IT (hardware & software) din regiunea Mures. Experienta acumulata in cei 14 ani de activitate in domeniul tehnologiei informatiei, colectivul format din specialisti si cei peste 8 ani de parteneriat cu Transart, au fost elemente determinante in abordarea cu succes, de catre consultantii Redatronic Serv, a implementarii sistemului Neomanager la firma Optica Optofarm.

Firma Optica Optofarm din Targu Mures isi desfasoara activitatea in domeniul serviciilor de optica medicala, incepand din anul 1991. Compania detine in prezent cinci magazine in judetul Mures: trei magazine in orasul Targu Mures, un magazin in Sovata si un magazin in Reghin. Sediul si depozitul central sunt in Targu Mures, unde se realizeaza centralizarea comenzilor de la toate magazinele, emiterea comenzilor catre furnizor, inregistrarea receptiilor aferente si transferurile catre magazine.

In urma analizei efectuate de consultantii firmei Redatronic la Optica Optofarm a rezultat ca solutia Neomanager, de la Transart, este cea mai potrivita pentru eficientizarea fluxului informational si centralizarea tuturor informatiilor prin integrarea online a punctelor de lucru aflate la distanta. De asemenea, Neomanager asigura firmei Optica Optofarm:

  • centralizarea si obtinerea in timp real a informatiilor cu privire la vanzari, stocuri, comenzi, de la toate punctele de lucru;
  • gestionarea in timp real al comenzilor interne de aprovizionare (de la punctele de lucru catre depozitul central);
  • eliminarea inconsistentelor si informatiilor eronate din rapoartele de centralizare, prin folosirea acelorasi nomenclatoare de produse si terti;
  • evidenta centralizata a datoriilor si creantelor existente;
  • siguranta corectitudinii informatiilor prin stabilitatea bazei de date;
  • obtinerea automata a rapoartelor financiar-contabile, necesare;
  • evidenta cantitativ-valorica a magazinelor, prin comunicarea cu casele de marcat.
Suntem la un click distanță

Interesat să valorifici aceste instrumente în compania ta?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din reprezentanții Transart.

Câmpurile marcate cu “*” sunt obligatorii
Sediu

Cluj-Napoca, 400495
Calea Turzii, Nr. 241C
Jud. Cluj, Romania
Tel: +40 264 440 500

Vezi și alți Clienți mulțumiți ai Transart

Acest site folosește cookies pentru îmbunătățirea experienței de navigare și publicitate. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.