Megadeth Impex Iasi a incheiat cu succes implementarea solutiei integrate Neomanager  & HERMES.
Megadeth Impex avea nevoie de o solutie completa, care sa acopere atat partea de administrare a afacerii, cat si – foarte importanta pentru firmele de distributie FMCG – partea de automatizare a activitatii agentilor de vanzari, ceea ce asigura eficientizarea fluxurilor interne (de la aprovizionare la vanzare).
Important distribuitor FMCG pe zona Iasi si Vaslui, printre produsele comercializate de Megadeth Impex se numara si marcile: Kraft, Mandy Foods, Velpitar, La Festa International, Interstar Chim, Red Bull Romania, Alexandrion Grup, Grandis, Parmalat,Cramele Recas.

Reunind cele mai bune practici din domeniul distributiei FMCG, solutia Neomanager & HERMES raspunde unor cerinte specifice din domeniu cum sunt:

  • cresterea vanzarilor prin organizarea eficienta si controlul fortei de vanzare;
  • implementarea si controlul politicilor comerciale (discounturi, promotii, etc.) in departamentul de vanzari;
  • optimizarea rutelor si a incarcarii masinilor;
  • integrarea on-line sau off-line a punctelor de lucru din teritoriu – interconectate permanent sau temporar in retea;
  • optimizarea cash-flow prin control in gestionarea rau-platnicilor, a discounturilor acordate si a plafonului de creditare;
  • calcularea stocului optim de aprovizionare pentru o perioada determinata cu luarea in calcul a coeficientului de sezonalitate;
  • gestionarea ambalajelor returnabile;
  • urmarirea dupa loturi a produselor cu termene de expirare;
  • eliberare bonuri de consum cu destinatii specifice (protocol, perisabilitati, materiale promotionale etc);
  • reducerea costurilor operationale prin eliminarea operatiilor duble si a erorilor umane si prin automatizarea proceselor de preluare a comenzilor, facturare si avizare;
  • acces in timp real la situatii complete referitoare la vanzari, discounturi, incasari;
  • situatii defalcate pe agenti, branduri, furnizori, clienti, tipuri de locatii, regiuni sau produse;
  • tinerea evidentei clientilor si furnizorilor pe sedii si puncte de lucru;
  • cresterea cantitatii si calitatii informatiilor referitoare la clienti si contacte pentru reprezentantii de vanzari;
  • raportari flexibile in unitati de masura echivalente (ex. sticla versus hectolitru, etc.);
  • generare automata a avizului de incarcare marfa in masina (pe baza avizelor pe fiecare client) pe rute de livrare si posibilitate afisarii greutatii marfii si volumului acesteia ceea ce permite alegerea masinii cu tonajul si capacitatea potrivita;
  • integrarea cu componente de retail, pentru clientii care au si gestiuni de tip magazin;

Numarul unul in „business software” pentru firmele de distributie, Transart raspunde nevoii acestora oferind o solutie integrata, fiind una dintre putinele firme autohtone care ofera o solutie completa, iar faptul ca atat HERMES, cat si Neomanager sunt dezvoltate sub marca Transart, elimina problemele care apar la integrara a doua solutii, furnizate de producatori diferiti, asigurand servicii unitare, de calitate si viteza de lucru sporita.